مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

مقاله ها در موضوع سئو موتور کاوش

سئو سایت

در تحت به برخی از مقاله‌ها در قضیه سئو موتور کاوش اشاره شده‌است:

 

پژوهشی در استراتژی های سئو موتور کاوش برای توسعه و گسترش وبسایت های وسیع

در‌این پژوهش محقق اعتقاد دارد که زمانی که پیاده سازی تارنما به آخر میرسد مشکلی که خیلی از شرکتهای با آن مواجه میباشند این موضوع میباشد که نمی دانند که چه طور تارنما خویش را در وب نام گذاری کند که شایسته ترین طرز برای معرفی تارنما بهنیه سازی موتور کاوش میباشد. درین تحقیق مبنی بر 77 معیاری که از منابع گوناگون و موتورهای کاوش بازبینی کرده است استراتژهای سئو برای گسترش تارنما را بصورت پایین معرفی می کند:

 

بهبود ساختار تارنما

استراتژی کلمه ها کلیدی

استراتژی URL

سئو کد

پردازش کردن متن

seo لینک و پیوند های محل ورود

استراتژی اسم دامنه و هاست

چک تکنیک های سئو موتور کاوش

این پژوهش استراتژی seo موسسات گوگل و مایکروسافت را باز بینی و توضیح داده میباشد و موردی که جهت مطالعه و محاسبه قرار داده میباشد، استراتژی های مرتبط با کمپانی مایکروسافت میباشد. مهم ترین معیارها برای seo موتور کاوش از لحاظ محقق عبارتند از:

 

افزودن Allow یا این که DisAllow به نقشه تارنما

افزودن URL به نقشه وبسایت

افزودن نقشه وبسایت به robots.txt

استعمال از ابزارهای بررسی جهت crawl

سئو موتور کاوش جهت ارتقا بهبود رویت سایت

درین تحقیق محققین عواملی که در ارتقاء جایگاه وب سایت تاثیر دارا هستند را به 3 سه بخش تقسیم بندی می‌نمایند:

 

موسسه ها دارای موتور کاوش: جستجوکنندگان در صفحه ها موتورهای کاوش یک پرس و جو را اجرا می‌نمایند آنگاه سود آن در برگه نتیجه ها موتور کاوش نمایش داده میشود.

اینترنت مسترها و شرکتهای سئو موتور کاوش: کمپانی هایی که با استعمال از یک سری ابزار و مهارت ها کارایی میکنند سکو تارنما ها را در برگه حاصل موتور کاوش ارتقا دهند

کاوش کنندگان در موتورهای کاوش: کسانی می‌باشند که در موتورهای کاوش بدنبال یافتن داده ها آیتم نظرشان می باشند.

محققین معتقد میباشند کسانی که کار سئو را انجام میدهند باید از آخری تغییرات الگوریتم ها ی موتورهای کاوش با خبر باشند و عواملی که منجر می گردد ترافیک وبسایت ارتقا پیدا کند را بخوبی بشناسند و همینطور از کلماتی که یوزرها پایانی بدنبال آن می شوند نیز دور اندیشی داشته باشند و بعبارتی دیگر بایستی داده ها خویش را در سه مدل بندی بالا مدام بروز نگه دارا‌هستند.

 

seo موتور کاوش: مفاهیم محاسبه فنی

درین تحقیق مبنی بر یک سری مقاله‌ها، مطالعات و موعظه ها بعضا از مفاهیم seo موتور کاوش آورده شده‌است. محقیق معتقد میباشند seo موتور کاوش فرآیندی میباشد که هیچ زمان خاتمه نمیگیرد و تکنیک های متعددی برای بهتر کردن جایگاه وب سایت موجود است البته پیاده سازی همگی آنان خلل میباشد. :

 

  • ۹۹/۰۲/۱۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی