مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت  آیا برای کسب مرتبه بالاتر در گوگل آماده می‌باشید؟ ما قوانینی را به شما میگوییم که با توان لینکسازی داخلی بیشتر آشنا شوید. بهره این فعالیت با رتبه سایت شما درباره است.


عصر جامع آموزش سئو

جلسه ۳: قوانین لینکسازی داخلی (آکادمی)
درس قبل
درس بعدی 
درین نوشته‌ی علمی ۹ قانون حرفه‌ای برای بهبود ساختار لینکسازی داخلی وب سایت خود را فرا میگیرید.. هدف اصلی این دستور نه صرفا روشن کردن یک زمینه پیچیده در seo بلکه بهبود بازاریابی محتوای شماست. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی علاوه بر صحبت درباره روش‌های لینک داخلی با ساختار خوب، درباره ساختار پیوند داخلی هوشمند سروکار هم سخن می‌کنیم.

به عنوان یکی‌از اصلی‌ترین موضوعات در جذب مشتری نو و استراتژی‌های محافظت مشتری‌های موجود، لینکسازی داخلی باید توسط افراد جدید‌کار و تازه کار انجام شود. 

لینک‌های داخلی، برد سئو را جادو می‌نمایند!

لینکسازی داخلی معمولا به عنوان یکی از تاکتیک‌های کم ارزش و نادیده گرفته شده در seo بوده می باشد. درپی ۹ قانون برای لینکسازی را با هم بخوانیم.

قانون شماره ۱: تعداد زیادی کاغذ داخلی ساخت فرمایید
غلط اصلی سئو، بازاریابی با محتوای نادرست می باشد. مطالب زیاد سبب میشود لینک دهی هم برای شما سهل وآسان شود. لطفاً سعی نمائید تا صفحات با کیفیتی را ایجاد کنید که کاربران عشق و علاقه داشته باشند آن را با دوستان عزیز خود به اشتراک بگذارند.

قانون شماره ۲: از انکر تکست و تصاویر لینک و پیوند شده به درستی استفاده فرمایید
استفاده از متن لنگر (انکر تکست) بسیار عادی می باشد. فقط با متن لنگر خود عبارات طبیعی را در مطالب خود تولید نمایید یا از آن‌ها به کارگیری نمایید، معمولاً دربین ۳ تا ۵ واژه و کلمه، عبارت را برجسته نمائید، آن را لینک و پیوند دهید و تمام.

متن موجود در لینک می بایست با کلمه ها کلیدی مورد نظر در صفحه ارجاع شده هم خوانی داشته باشد و از همگی مهمتر دارای ارتباط باشد. هنگامی که این کار به درستی انجام شد، به کارگیری از متن لنگر سبب ساز افزایش ارتباط می گردد و قادر است به بهبود محتوا یا مقام سایت شما در ورقه نتایج موتور جستجو کمک کند.

در حالتی که می خواهید از تصاویر خاصی به منظور اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی به مراد جلب توجه اضافه به کار گیری کنید، مطمئن شوید که تصاویر به صدق پیوند داده شده و تگ مناسبی دارا‌هستند.

قانون شماره ۳: ارتباط عمیق یک ضرورت می باشد
بهترین و طبیعی‌ترین پیوندها در یک استراتژی بازاریابی محتوا در ساختار عمیق یک سایت وجود دارا هستند که دربرگیرنده ورقه اصلی، تیم‌ها و صفحات شخصی شماست. فعلا ما در زمینه ی لینک داخلی کلام میکنیم.

با یاد آوری این نکته که صرفا باید به صفحات مربوطه در وبسایت خود پیوند دهید، این قانون را دنبال فرمائید. این کار را بیش تر با اضافه کردن مدل‌بندی‌های اضافه، یا منوهای جانبی به وبسایت انجام دهید.

فرآیند عبور از این روند ارزشمند میتواند بسیار وقت‌گیر باشد اما بها این را دارد که به سئو تارنما کمک کند، تارنما خود را به عنوان منشاء دسترسی هدایت فرمایید و صفحه ها مشاهده شده به وسیله هر بازدید کننده را افزایش دهید.

قانون شماره ۴: پیوندها را در صفحه اصلی و صفحات IA رها فرمایید
خواسته مارا غلط متوجه نشوید. منظور ما این نیست که دیگر نباید به صفحه اصلی خود لینک دهید. ما می گوییم صرفا در صورتی‌که برگه اصلی یا شرکت شما سیگنال قدرتمندی را به موتورهای جستجو ارسال کند، در غیر این رخ تقویت سئوی کلی وبسایت خود را در حق اولویت قرار دهید.

در ابتدا با تقویت صفحه ها داخلی و سپس پیوند دادن به صفحه اصلی خود این عمل را انجام دهید.

صفحاتی که از نظر معماری اطلاعات (IA) بسیار پراهمیت می‌باشند، صفحاتی هستند که فقط به اندازه یک کلیک از صفحه اصلی فاصله دارا هستند. براین اساس در صورتی می‌خواهید اکثر پیوندهای خود را در صفحه اصلی رها نمائید، همچنین می بایست در این صفحات مرتبط نیز لینک قرار دهید.

هرچه تعداد پیوندهای بیشتری به کاغذ اصلی خود اضافه فرمایید، کیفیت بیشتری به صفحه ها IA شما منتقل می‌شود. و هرچه پیوندهای بیشتری به صفحه ها IA خود بیش تر فرمائید، کیفیت بیشتری از سمت نردبان به سوی ورقه اصلی شما منتقل میگردد.

قانون شماره ۵: شیوه تمرکز بر کاربر را توسعه و گسترش دهید
برای اطمینان بخشیدن به کاربر، بها و اطلاعات بیشتری به محتوای خود طولانی تر فرمایید.

افرادی که به فنون پیوند داخلی تسلط پیدا کرده‌اند، ثابت می کنند که یک استراتژی لینکسازی داخلی صحیح جمعاًَ تعامل کاربران را بهبود می بخشد. در این صورت، اطمینان نتایج نمائید که داشبورد یا برنامه پیوند داخلی شما متمرکز بر کاربر می باشد.

صفحاتی ساخت کنید تا مطمئن شوید که بازدید‌کننده پیوندی آموزنده را در سایت شما مشاهده می کند. آنگاه، پیوندی محکم به صفحه ها مربوطه ایجاد کنید تا بازدیدکننده بتواند مطالعه خود را ادامه داده و به صفحه مربوطه بعدی حرکت کند. بهبود تجربه کاربر، حیاتی‌ترین ادله تبدیل در هر وب‌سایت یا کمپین بهینه سازی می باشد.

و گام بعدی اطمینان نتایج کردن از این گزینه است که بازدیدکنندگان زمان بعدازظهر بیشتری را در سایت شما می‌مانند و با به اشتراک گذاشتن مطالب شما بیشتراز هر زمان دیگری با وب‌سایت شما سرگرم می‌شوند.

قانون شماره ۶: لینک و پیوند‌ها، توان تارنما را افزایش می‌دهند
یک استراتژی لینک داخلی قدرتمند، در طریق صحیح لینکسازی داخلی به صفحات مرتبط و استفاده از پیوندهای دارای ارتباط، بیشترین قدرت خود را پیدا می نماید. هنگامی که به صورت آراسته محتوای مرتبط، موءثر و عملی را ایجاد میکنید، به یک وب سایت قوی تبدیل خواهید شد.

برای پیوندهای داخلی می‌توان از صفحه ها غیر وابسته استفاده نمود. برای فراهم کردن کیفیت طولانی تر، همت کنید جهت‌یابی طولانی تر یا صفحات فرعی دیگری را به صفحه ها مرتبط با آن بیشتر فرمایید. یا همچنین می‌توانید جهت‌یابی یا مدل‌بندی‌ها یا منوهای نوار کناری خود را با عبارات کلیدی مرتبط غنی سازی فرمائید.

سوالی که باید پرسید این است: آیا من به خوانندگانم ارزشی بیشتر میکنم؟

قانون شماره ۷: فاصله خود را از «rel = nofollow» محافظت کنید
ویژگی rel=nofollow در پیشین به صورت داخلی مورد به کارگیری قرار می‌گرفت و در جایگاه اولیه برای ارتقا کیفیت لینک به یک برگه و هجران از تکان جریان به صفحات دیگر استعمال می شد. آیا nofollow هنوز هم دارای ارتباط است؟

این ایده در طول پیشین بسیار شایع بود. برای دوری از سردرگمی طولانی تر، اجازه دهید تا از لینک و پیوند nofollow برای صفحات داخلی پرهیز کنیم و بگذاریم تا لینک به صورت آزاد جریان داشته باشد.

قانون شماره ۸: شماره جادویی برای پیوندهای داخلی
هیچ شماره جادویی وجود ندارد. شما به حجم زیادی احتیاج ندارید بلکه تنها باید از تعداد معقولی لینک و پیوند داخلی به کار گیری کنید.

همین امروز نوشته‌ی علمی‌ای با بیشتراز ۱۰۰۰ کلمه و واژه بنویسید و آن را به کاغذ داخلی مرتبط با آن پیوند دهید. روز بعد همین عمل را انجام دهید ولی آن را به یکی از تولید ها خود پیوند دهید. همین کار را برای روز بعد انجام دهید اما آن را به یک پست وبلاگ پیوند دهید.

مراقبت تعادل در بین پیوندهای ورودی و خروجی نیز مهم می باشد. میتوانید تعداد بخش اعظمی را اضافه فرمائید اما مطمئن شوید که هر پیوند برکاربر متمرکز و دارای ارتباط است و کیفیت لینک را مسدود نمی‌کند. در صورتیکه سایتی بیش تر از ۴۰ پیوند برون مرزی در یک صفحه مختص داشته باشد، موتورهای جستجو می توانند از نگاه طراحی مشکوک شوند.

لینکسازی داخلی
 

  • ۹۹/۰۳/۰۷
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی