مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت امروزه یکی ترفندهای جذابی که میشه برای بهینه سازی استفاده نمود، فارغ از اینکه دنبال قضیه نو برای محتوا بگردیم و یا این که دردسرهای سرچ واژه و کلمه کلیدی رو داشته باشیم، محتوای تازه ساخت کنیم ! در واقع میشه اعلام‌کرد که چطور پست‌های کهن رو به پست‌های نو بلاگ تبدیل کنیم ؟!


با اعتنا به الگوریتم‌های بهینه سازی گوگل، بروزرسانی پست‌های سابق بلاگ، تاثیر متعددی در امتیاز و بهبود درجه تارنما داره چرا‌که با تغییراتی که رو پست‌ها تولید می کنید گوگل اون تغییرات رو تحت عنوان یه آپ دیت و پست به روزشده اکانت می‌کنه و تحت عنوان پست نو به مخاطب‌ها نشون میده، پیرو چندتا از مهم ترین طریق‌هاش رو بازبینی میکنیم :

رفع ایرادات فرمان گویش و هجی

با تصحیح خطا‌های املایی و اصلاحات نگارشی ، تجربه خوندن متن باکیفیت‌تری رو به مخاطب می‌روئت کرد و این در جذب مخاطب موثره که به صورت غیرمستقیم و یا این که حتی بی واسطه رو بهبود seo تارنما شما اثر گذاره.

حذف پیوند‌های حاد

بعضی وقتها در پست‌های سابق به تارنما‌هایی پیوند‌دهی کردیم که حال حاضر دیگه وجود ندارند و یا این که پست‌ها و صفحه ها وبسایت خودمون که حذف شدن، پس بهتره با تصحیح پیوند‌های حذف گردیده و پیوند‌های وخیم پست‌های سابق رو به روز کنیم تا این url های وخیم به جایگاه تارنما زخم نزنن!

باصرفه‌سازی لغات کلیدی

معمولا با سپری شد عصر، طریق سرچ کردن بشر‌ها گوناگون میشه و این به طور کامل رو وب سایت شما هم موثره ! چرا‌که شما با به کار گیری از ابزارهایی مثل گوگل ترند کلمه ها کلیدی پرطرفداری رو گزینش کردید که حال با سپری شد دوره دیگه سرچ نمیشن! پس بایستی پست‌های کهن رو باز‌نگری نمایید واگر نیاز است عبارات کلیدی اون‌ها رو با نیازهای نو مخاطب‌ها جایگزین نمایید.

براین اساس اگه قصد دارین فارغ از تایپ کردن، محتوایی نو ایجاد نمایید، کافی یه راز به پست بروزرسانی پست‌های دیرین و تاثیر آن بر بهینه سازی وب سایت در سایت میجو بزنین و با راهکارهای معمولی اون آشنا بشین.
 

  • ۹۹/۰۳/۰۸
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی