مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت  


برای استارت کسب و فعالیت آنلاین و پیروزی در آن ، راه‌اندازی یک تارنما کفاف نمیدهد . برخی از اشخاص بر این باورند که با ایجاد یک وبسایت میتوانند در بستر وب به کسب و فعالیت آنلاین بپردازند . فرض فرمایید یک فروشگاه در انتهای یک خیابان تاسیس شده است این دکان در ماه های نخستین کار خویش شاید دستکم 20 بازدید کننده داشته باشد که تنها نیمی از آنان مشتری باشند . صاحب و مالک دکان نباید درانتظار باشد تا بازدیدکنندگانش به مرور عصر ارتقاء یابند ، فارغ از تبلیغات به صورت حتم آن فروشگاه سالیان مشتری متعددی نخواهد داشت . بخش اعظمی از اشخاص محلی شاید از وجود آن دکان اطلاعی نداشته باشند . نقش تبلیغات در رونق هر کسب و کاری پررنگ میباشد . با استعمال از تبلیغات عمل هر شغلی به مشتری معرفی می گردد .

در فضای وب که یک فضای وسیع میباشد ، فعال‌ساز‌ی یک وب سایت و استارت به فعالیت آن برای هیچ کاربری نمایان نمی‌شود مگر آن که یوزرها نشانی تارنما متبوع را داشته باشند که آن هم می بایست بوسیله تبلیغات چهره گیرد .

برای آنکه یک وبسایت بتواند یوزرها و بازدید کنندگان بخش اعظمی داشته باشد می بایست در ورقه نخستین حاصل موتور های جست و جو قرار بگیرد و این فعالیت میسر نمیشود مگر آنکه سایت متبوع باصرفه گردد . سئو سایت که به آن سئو : Search Engine Optimization seo میگویند ، سلسله مقررات و فاکتور هایی میباشد که مبنی بر آن ها یک تارنما برای قرار به دست آوردن در کاغذ اولیه حاصل جست و جو عبارات کلیدی گوگل ، مطلوب و باصرفه می‌شود . سئو و بهینه سازی راهی میباشد که توسط آن سایت ها باکیفیت و مطلوب بازدید میگردند .

زمانی اینترنت سایتی در ورقه اولیه نتیجه ها باشد بی تردید بازدید کننده بیشتری خواهد داشت . یک وبسایت زمانی سبب برد میگردد که باصرفه باشد .seo یک عملیات یگانه وجود ندارد که با انجام آن یک باره وبسایت باصرفه شود بلکه تیم عملیاتی می‌باشد که می بایست به طور مداوم انجام گیرد . این عملیات بیش تر از 200 فاکتور است که بخش اعظمی از seo کاران تنها با انجام تنی چند از آن‌ها یک سایت را به ورقه اولیه حاصل منتقل می‌نمایند .

فاکتور های مهم بهینه سازی مشتمل بر :

Back link سازی
آپدیت رسانی و ایجاد محتوا
بازاریابی محتوا
به کارگیری از اینفوگرافیک ها و ویدئو های آموزنده
اشتراک گذاری در شبکه‌های‌عمومی
سازش با گوشی Responsive
چک و ارتقا سرعت تارنما
استعمال از کانال تحویل محتوا CDN : Content Delivery Network
رعایت چگالی عبارات کلیدی
بهبود تجربه کاربری UX : User Experience
تبلیغات و مارک سازی
استعمال از پروتکل HTTPS به جای HTTP
یکی‌از رایج ترین فاکتور های seo که تاثیر دیده گیری بر سکو تارنما در گوگل داراست ، بک پیوند سازی می‌باشد که در رخ انجام غلط آن می قدرت اثرات مخربی بر روی سکو تارنما بگذارد .

مراحل تولید بک لینک و پیوند Link Building
بک پیوند back Link یا این که پیوند محل ورود ، قرار دادن نشانی یک کاغذ از یک وب سایت در یک برگه از سایتی دیگر میباشد .گوگل برای درجه بندی سایت ها و قرار دادن آن ها در کاغذ اولیه خویش بایستی از سه جا سیگنال اخذ نماید این سیگنال ها از بک پیوند سازی ، محتوای وبسایت ، رنک برین Rank Brain ارسال می‌شود . این نکته بر اهمیت بک لینک و پیوند تاکید دارااست .

بک پیوند قادر است دو طرفه یا این که یک طرفه باشد. پیوند متقابل یعنی در حالتی‌که پیوند برگه وبسایت شما در سایتی دیگر قرار گرفت ، شما نیز پیوند یک ورقه از آن تارنما را در صفحه های سایت خویش قرار دهید . لینک و پیوند یک طرفه هم به معنای این میباشد که پیوند یک برگه از تارنما در یک وبسایت دیگر قرار بگیرد .

جدیدا گوگل به بک لینک و پیوند های متقابل امتیازی نمی دهد و در شرایطی که زیاد صورت بپذیرد در مرتبه سایت ها تاثیر منفی می‌گذارد .

پیوند بیلدینگ Link Building چه میباشد ؟ پیوند بیلدینگ به سلسله کار هایی که در سمت و سوی تولید و اخذ هایپر پیوند از یک تارنما به سایتی دیگر انجام می‌گیرد ، اطلاق می گردد . مراد از هایپر پیوند hyperlink به عبارتی پیوند هایی هست که استفاده کننده توسط آن به سایتی دیگر هدایت می گردد ربات های گوگل از هایپر لینک و پیوند ها برای تعقیب تارنما ها و محاسبه آن صفحه های به کارگیری می‌نمایند.
 

  • ۹۹/۰۳/۱۲
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی