مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت همانگونه که می‌دانید در سراسر دنیا موتورهای جست و جو مخاطبان زیادی دارند. نسبتاً می توان ذکر کرد چیزی حدود 98 درصد از کاربران اینترنتی برای رفع نیاز خود اولین کاری که می کنند مراجعه به موتورهای جست و جو است. از این رو دریافت ترافیک از موتورهای جست و جو برای ما بسیار اهمیت داراست و اثر گذار خواهد بود.

چراکه موتورهای جست و جو بهترین نتیجه ها را به کاربران نمایش می دهند. یعنی در صورتیکه بتوانیم تارنما خود را در کلماتی که کاربرانمان جست و جو میکنند با صرفه کنیم و در صدر نتیجه ها جست و جو قرار بگیریم مطلقا بازدید کنندگان ارزشمندی را به دست می آوریم.

دقیقا به همین استدلال است که مشتریان اعتماد بیشتری به ما مینمایند چون خودشان دنبال ما گشته اند و ما را پیدا کرده اند. ولی در دیگر شیوه های تبلیغات اینترنتی ما به زور در روئت کرد آن ها قرار می‌گیریم.

همین سبب ساز می‌شود تا بهینه سازی به یکی بهترین استراتژی ها در دنیای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی تبدیل شود و سرمایه گذاری در دراز زمان روی آن سبب میشود تا در آینده هزینه های کمتری برای جذب مخاطب و مشتری داشته باشیم.

جمعاَ ما سایت مان را بهینه سازی می‌کنیم تا :

ترافیک بیشتری دریافت کنیم
کاربران وبسایت مان اضافه شوند
مشتریان هدفمند بیشتری دریافت کنیم
اعتماد افراد بیشتری را جلب کنیم
دیگر به تفکر تبلیغات مالامال هزینه نباشیم
رقبا را پشت رمز بگذاریم
برند خود را تقویت کنیم
در وب بدرخشیم و دست نیافتنی شویم


تجربه ثابت کرده است سرمایه گذاری روی سئو به مراتب بهتر می باشد سرمایه گذاری روی دیگر طریق های تبلیغاتی میباشد. اما اضافه کلام راز زمان می باشد و مجموعاَ بهینه سازی نسبت به دیگر نحوه ها سرمایه کمتری می طلبد!

چیزی که ثابت شده این است که سئو اثر بخشی بیشتری نسبت به دیگر راه‌های تبلیغاتی دارد. یعنی مشتریانی که از موتورهای جست و جو جذب می‌کنید به مراتب بهتر و با کیفیت تر از مشتریانی هستند که به عنوان مثال از تبلیغات بنری یا کلیکی دریافت می‌کنید.
 

  • ۹۹/۰۳/۱۳
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی