مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت ولی این به به‌این مضمون‌ وجود ندارد که شرکتها تلاشی نمیکنند. در آمریکا، تبلیغات اینترنتی در سال ۲۰۱۸ در مسیری میباشد که بزودی تبلیغات تلویزیونی را بطور بدون نقص کنار می‌زند. به گفته کمپانی رسانه ای Magna، بازارهای جهانی، بیشتراز ۴۰ درصد میزان دارایی تبلیغات رسانه ای خویش را به دیجیتال مارکتینگ اختصاص می‌دهند.

ولی ارتقاء میزان دارایی دیجیتال مارکتینگ هنوز هم کفاف نمی دهد
امروز موسسه ها غالب نیز درحال تغییر و تحول طرز های کاری خویش میباشند. تکنیک های بازاریابی کلاسیک ، از گزاره بخش بندی (segmentation) گسترده، کمپین های تک نفره با یک سری واسطه و قیف های بازاریابی که از روش آن‌ها همگی مصرف کنندگان در کنار هم قرار می‌گیرند، در دیجیتال مارکتینگ هیچ جایگاهی ندارند.

در شرایطی‌که کمپانی شما هنوز عمدتا به نحوه های کاری که دهه پیش به شما سرویس نموده است متکی باشد، دوره تغییر و تحول سریع، فرا رسیده میباشد.

امروز چه روشی در دیجیتال مارکتینگ پاسخ می‌دهد؟
شرکتهای پیشرو در سه بخش سپرده گذاری میکنند که اصولا جور بازاریابی را متحول کرده اند:

دسترسی به مقدار متعددی از داده ها آماری در لحظه، برای به کارگیری در کمپین ها
بضاعت در تولید رابطه ها طولانی مقطع و تعدادی کاناله با مصرف کنندگان
انعطاف پذیری برای پیاده سازی مفاهیم گوناگون و گردآوری برخورد آنی از مشتریان
BCG و بخش تبلیغات فیسبوک با شرکتهای پر رنگ ای در گستره ی وسیعی از صنعت های گوناگون سهم دار شدند تا تکنیک های دیجیتال مارکتینگ توسعه یافته را تحت عنوان یک بحرانِ کسب و عمل پیاده سازی نمایند. ما مثال هایی از کمپانی هایی را که ارتقاء سپرده گذاری در بازاریابی دیجیتال را ابتدا کرده اند، به اشتراک میگذاریم و تغییراتی را که موسسه ها بایستی برای کسب بها فوق العاده ی دیجیتال مارکتینگ ساخت نمایند، معرفی می‌کنیم، با ویرلن هم پا باشید؛

چرا در حال حاضر عصر تغییر تحول میباشد؟

روش های رابطه مصرف کنندگان با رسانه ها، در سالهای اخیر به صورت چشمگیری عوض شده اند بدین ترتیب شیوه های بازاریابی می بایست مبتنی بر آن ها بازتولید شوند. این تغییر تحول به شعور دور و بر تازه امداد می‌کند.

خوی مصرف کننده با گاز در حالا تغییر‌و تحول میباشد. خبرنامه ها و مجلات چاپی برای نسل برنا دیگر جذابیت ندارد و اکثر زمان ها مردم رسانه های دیجیتال را ترجیح می دهند ، و تلویزیون نیز عرصه را از دست خواهد بخشید. این به این مفهوم وجود ندارد که مردم رسانه ها را دیگر دنبال نمی کنند. برعکس، مشاهده و پیگیری رسانه ها در سالهای اخیر ارتقاء یافته میباشد. ولی مردم تنها وقت کمتری صرف رسانه های سنتی میکنند. در اروپا، طبق آمار، ترازو کلی تماشا، از ۴۴ ساعت در هفته در سال ۲۰۰۹ به ۴۸ ساعت در سال ۲۰۱۵ ارتقاء یافته میباشد، البته رسانه های سنتی ۲٫۵ ساعت کاهش داشته در حالی که مصرف دیجیتالی ۶٫۵ ساعت ارتقا یافته میباشد.

داده های فیسبوک نیز نشان میدهد که در آمریکا، یک شخص عادی فعلا حدود ۶۰ دقیقه روزمره در فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر وقت صرف می‌کند.

علم مصرف کنندگان نیز از دید دیجیتالی طولانی تر شده‌است و هم اکنون مردم به صورت فزاینده ای در مقابل تکنیک های بازاریابی سنتی و محتوا و پیام های مزاحم یا این که غیر دارای ربط نادر صبرتر می باشند. به گفته کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، بیشتراز ۲۵ درصد از یوزرها موبایل های هوشمند، بلاک کننده های تبلیغاتی را نصب کرده اند، و این رقم به‌سرعت در حالا ارتقا میباشد.

هنگام تعیین تولید ها و سرویس ها نو، مصرف کنندگان بیش تر از پیش به پیشنهادات اشخاصی که می‌شناسند و اعتماد میکنند، توکل می‌نمایند. پیشنهادهای اشخاص در حال حاضر پنج برابر بیش تر از بازاریابی مارک، آیتم به کارگیری قرار گرفته میباشد.

digital Marketing

تبلیغ کنندگان ، مصرف کنندگان را آنلاین دنبال می‌کنند.
در‌صورتی‌که چه کل هزینه تبلیغات هنوز نسبت به ایجاد ناخالص داخلی در هم اکنون رویش میباشد، البته طولانی تر این رویش، در تبلیغات دیجیتال میباشد. طبق گفته Magna، از سال ۲۰۱۱، مخارج ویدئویی آنلاین موبایل نسبت سال قبلی دو برابر شده‌است و مخارج تبلیغات در توییتر و بقیه رسانه های اجتماعی از ۴۰ به ۶۰ درصد در سال، ارتقا یافته میباشد. ما به‌سرعت در اکنون وصال به نقطه ای هستیم که موسسات دوره بیشتری را صرف شبکه های عمومی، رپورتاژ اطلاع رسانی در خبرگزاری ها، seo تارنما، ویدئوی آنلاین و تبلیغات کلیکی مینمایند، نسبت به پلتفرم های سنتی. ولی این تنها مدل تبلیغات وجود ندارد که عوض شده میباشد. نوآوران، تکنیک های تبلیغاتی جدیدی را به بازار آورده اند که تبلیغات هدفمند و فردی سازی گردیده را ارائه میدهند.

خصوصیت های نو تبلیغاتی که بارگزاری کلیپ را قابلیت پذیر مینمایند، با گاز جایگزین تبلیغات بنری سوای تنوع میگردند. فعلا می قدرت تبلیغات خاصی را برای یک مخاطب یا این که جور مصرف کننده انگیزه ، آیتم استعمال قرار بخشید. اطلاعات و تجزیه و استدلال ها، امتحان و غلط و خرید از روش پلتفرم ها و مزایده های اتوماتیک را تشویق می نمایند. تمامی موافقند که تبلیغات فردی سازی گردیده، میتواند در پهنا سه عدد پنج سال ۸۰ درصد از میزان دارایی های دیجیتال مارکتینگ را تشکیل دهد.

یادگرفتن دیجیتال مارکتینگ

مزایای مهم دیجیتال مارکتینگ
سه نیروی محرک پهناور، بازاریابی را متحول می نمایند و مزیت رقابتی عظیمی را برای اشخاصی که میتوانند بر این موج سوار شوند، تولید می نمایند.

بازاریابی اینک میتواند از داده های فراوان و به لحظه به کارگیری نماید. برای ده سال ها، بازاریابان صرفا به داده ها محاسبه های مبنی بر پژوهش ها فروش در ماههای پیشین، برای تقریب موقعیت شبکه بازاریابی، متکی بودند. ولی موسسات درحال حاضر می‌توانند داده ها داده های رسانه ای مصرف کننده، داده های مدیر داده های مشتری، داده های رئیس رابطه با مشتری (CRM)، داده های به کارگیری از برنامه و مورد ها دیگر را تجزیه و چک نمایند تا بدانند که مصرف کنندگان در مهاجرت خویش چه چیزی را دنبال می نمایند، چه هنگامی در درحال حاضر کاوش می‌باشند، و روش جواب آن ها به پیام های تبلیغاتی یگانه، چطور میباشد؟

فعلا موسسات می‌توانند به صورت فزاینده ای مصرف کنندگان را دنبال نمایند و با توجه بیشتری آن‌ها را گزینه انگیزه قرار دهند .

بازاریابی در درحال حاضر غربت از معاملات یک باره(معملاتی که صرفا یک توشه حادثه می‌افتند) میباشد و به ارتباط ها مداوم با مصرف کنندگان برای هدایت قیمت تجاری تکان می کند. بازاریابان مدام به تولید وفاداری و علاقه نسبت به اسم تجاری ، رغبت داشته اند، البته تا کنون آنان توانسته اند این عمل را صرفا از روش تعاملات یک باره انجام دهند که تماس بدون واسطه با مصرف کننده را محدود می‌کرد. شبکه های دیجیتالی ارتباط ها دو جانبه ای را تولید مینمایند که میتواند وفاداری و حمایت را در حین قدمت مصرف کننده و در تمام نقاط خرید به وجود آورند. بازاریابی از انعطاف پذیری و سرعت دنیای “دیجیتال” منفعت می‌برد.

برای ده سال ها، بازاریابی در نزدیکی دنیای آرام تلویزیون و تبلیغات چاپی رخ می گرفت که مستلزم فرآیندهای خلاقانه طولانی، و عدم اطمینان بسیار در زمینه ی برخورد بازار بود. البته بازاریابی امروزی از انعطاف پذیری ذاتی دیجیتال برای کاهش دوره و هزینه و ارتقاء عملکرد به کارگیری می‌نماید. برای مثال، موسسات اینک از آزمایش A / B به کار گیری می‌کنند تا به صورت موازی و با برخورد فوری، یک سری محتوا را به عمل گیرند.
 

  • ۹۹/۰۳/۱۷
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی