مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت seo وبسایت در شرایطی‌که شما دسترسی مدیر یا همان administrator را برای فردی آماده کنید، قدرتمند خواهد بود تا هر تغییری در تنظیمات وب سایت شما ایجاد کند و حتی مشکلاتی را برای شما موجب شود. بعنوان مثال ممکن است وبسایت شما رابه کلی از نتایج گوگل حذف کند، نقشه وبسایت شما را پاک کند و یا محتویاتفایل robots.txtرا تغییر و تحول دهد. انجام هر یک از این کارها فارغ از داشتن علم کافی و یا از روی عمد به قصد تخریب قادر است مشکلات جبران ناپذیری برای شما بهمراه داشته باشد.
ولی در شرایطی که شخص دسترسی محدود یا restricted به وبمستر گوگل ما داشته باشد امکان تغییر تحول چیزی را نداشته و فقط قادر است با مشاهده آمارها، خطاها و عملکرد نقشه وب سایت، شما‌را در بهبود وضعیت وب سایت ارشاد کند. در فایده تنها زمانیکه فرد قصد اعمال تغییرات بر روی وبمستر شما را دارد دسترسی کافی به او بدهید و در غیر اینصورت دسترسی محدود برای باز‌بینی حالت وبسایت شما کافی خواهد بود.

برای اینکار پس از ورود به بخش مدیریت وبمستر سایت خود، بر روی آیتم تنظیمات که با آیکون چرخ دنده مشخص شده است (سمت راست و بالای برگه) کلیک کرده و گزینه Users & Site Owners را انتخاب فرمائید. دقت داشته باشد که این دسترسی فقط برای حساب های کاربری Gmail ممکن خواهد بود و نمیتوانید افراد را با آدرس ایمیلی غیر از آن ( مانند yahoo ) معرفی نمائید.

تنظیمات وبمستر گوگل

در این بخش شما لیستی از کاربران وبمستر خود بهمراه واحد سنجش دسترسی و سیرتکامل نقش هر کدام مشاهده خواهید کرد. این لیست براساس آدرس جی میل افراد معلوم شده است.

رئیس کاربران وبمستر تولز گوگل

برای اضافه کردن یک کاربر تازه با فشردن دکمه قرمز Add new user پنجره کوچکی مانند تصویر زیر برای شما باز خواهد شد که با وارد کردن آدرس جی میل فرد مورد نظر و انتخاب دسته دسترسی میتوانید قابلیت مدیریت وبسمتر گوگل و یا مشاهده آمارها دارای تعهد محدود را برای او مهیا فرمایید.

گوگل وبمستر تولز

در صورتی‌که به هر دلیل قصد حذف یک کدام از کاربران و دسترسی او به وبمستر خود را داشتید با فشردن دکمه آبی رنگ Manage site owners را بزنید، با اینکار به کاغذ جدیدی منتقل خواهید شد که در پایین آن لیستی از کاربران قرار داده شده که با زدن دکمه unverify دسترسی هریک به وبمستر شما از فی مابین خواهد رفت.

توجه داشته باشید که شما قابلیت حذف افرادی که خودتان معرفی کرده اید را خواهید داشت ولی در حالتی‌که شخصی خودش را با یکی‌از روش های معمول وبمستر مانن آپلود فایل مربوطه در هاست بعنوان مدیر وبمستر وبسایت شما معرفی کرده باشد حذف او به این سادگی نبوده و باید در بالا فایل آپلود شده یا کد قرار داده شد در هدر تارنما را پاک نمائید.

در‌حالتی که هنوز وبسایت خود را در وبمستر گوگل ثبت نکرده اید، بهتر است خیلی سریع این کار را انجام دهید زیرا در زمان تولید اشتباهات مانند کاهش بازدید یا جریمه سایت بهترین منبع برای یافتن دلیل اصلی و رفع خطاها همین وبمستر تولز می‌باشد.
 

  • ۹۹/۰۳/۱۹
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی