مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت  تایتل یا تگ تیتر یک عنصر HTML میباشد که در نصیب Head هر صفحه اینترنت قرار می‌گیرد و تیتر یک برگه اینترنت را معین می نماید . تگ تیتر (Title Tag) در کاغذ های نتایج موتورهای جستجو (SERPs) به طور یک تیتر قابل کلیک نمایش داده می شوند و با اعتنا به این که این تیتر نمایانگر و خلاصه ای از محتوای وبسایت شما در بین نتایج جستجو به فیس مختصر می باشد، گزینش ظریف آن برای دریافت ورودی بخش اعظم دارای اهمیت می‌باشد .

نمونه

تگ تایتل :

طول

محتوای تگ تایتل : گوگل معمولأ نزدیک به 50 تا 60 کاراکتر را برای تیتر وبسایت سناریو می دهد . در صورتیکه این تگ را کمتر از 60 کاراکتر گزینش کنید، نمایش آن در 90 درصد مواقع به درستی و به فیس بی نقص در میان نتایج کاوش انجام می شود . ولی در رخ گزینش بیش از 60 کاراکتر، به احتمال دوچندان برخی از واژه های آن بوسیله موتورهای جستجو سناریو داده نخواهد شد .

دلیل

اهمیت Title Tag : تگ تیتر یا این که تایتل یکی از عوامل حساس در کمک به موتورهای کاوش برای فهم و شعور محتوای صفحه های اینترنت می باشد و وی‌لین موردی میباشد که یوزرها در قضیه صفحات وبسایت شما آن را مشاهده می نمایند . این Tagدر 3 مکان مهم نمایش داده می شوند : (1) صفحه ها نتایج کاوش (SERPs) (2) مرورگرهای اینترنت (3) شبکه های اجتماعی .

نمایش

در میان نتایج موتورهای کاوش
 

  • ۹۹/۰۳/۲۱
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی