مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت در‌صورتی‌که به تازگی با بک‌ لینک و پیوند‌های بدی مواجه گردیده اید، عصر آن رسیده میباشد که برای برطرف کردن آنان مبادرت نمائید به دلیل آنکه این پیوند‌ها اثرات مخربی بر سکو بندی سایت‌تان دارا هستند. بدین ترتیب درین نوشته‌ی‌علمی فراگیری بهینه سازی پیرامون این مباحث صبحت میکنیم که: این بک‌ لینک و پیوند‌ها چه میباشند، چه طور میتوان آن‌ها‌را شناسایی کرد و چطور می قدرت پیوند های اسپم را حذف کرد.

یک کدام از مهمترین فاکتورهای گوگل برای امتیازدهی، کیفیت لینک و پیوند میباشد و برای دستیابی بدین امر خطیر بسیار سعی نموده است. برای اولی توشه حذف چنین لینک و پیوند‌هایی در ورژن آپ تو دیت گردیده ی Google Penguin در سال 2012 وقوع افتاد و وبعدها تغییراتی بر آن اعمال گردیده و Panda update بوجود آمد. براساس حدس و گمان ها و پایانی تغییرات اعمال گردیده برای به روز الگوریتم در ماه اپریل قبل، به لحاظ میرسد که حذف این بک پیوند ها باکیفیت یک وب سایت ارتباط مستقیمی داراست.

حذف پیوند های مخرب

قصه گوگل و بک پیوند های خریداری گردیده
تمرکز گوگل بر روی وب سایت هایی میباشد که برای رقابت از بک لینک و پیوند های اسپم استعمال میکنند. تا یکسری سال پیشین در حالتی‌که می خواستید که در بالاترین لیست موتورهای کاوش قرار بگیرید کافی بود تا شماره ای بگیرید و یک سری هزار پیوند پیشنهاد دهید. به همین آسانی. ولی آن پیوند ها کیفیت بدی داشتند، آن‌ها به هیچ عنوان وجود فرنگی نداشتند. این خبر بدی برای گوگل بود به این دلیل‌که در حاصل کاوش نمی توانست اعتبار یک وب سایت را اکران دهد و بدین ترتیب هرکس که یک تارنما و پول داشت می توانست به راحتی رنک بالایی را به دست آورد. گوگل برای اینکه کیفیت حاصل کاوش را ارتقاء ببخشد روشی را ساخت تا بوسیله آن وب سایت هایی را که پیوند هایی با کیفیت عالی را از روش منابع رسمی ساخت می نمایند شناسایی نماید و وب سایت هایی را که از پیوند های اسپم به کارگیری می‌نمایند جریمه نماید تا به این شیوه چنین پیوند هایی را غربال نموده باشد.

بدین ترتیب فهمیدن چگونگی حذف پیوند های اسپم تخت‌گاز به یکی‌از قسمت های اصلی بهینه سازی تبدیل شد.

بک لینک و پیوند چه است؟
چطور می قدرت بک پیوند های اسپم را شناسایی کرد؟
چطور می اقتدار پیوند های اسپم را حذف کرد؟
1. بک لینک و پیوند چه چیزی است؟
یکی‌از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب یک بک پیوند بد خصوصیت و کیفیت آن وبسایتی میباشد که چنین لینکی از آن آمده میباشد. چنین پیوند های خطرناکی اکثر زمان ها به نحوه ذیل قابل شناسایی می‌باشند:

پیوند های منبع گرفته از سایت هایی که صرفا انگیزه آنان بهینه سازی میباشد، که به آنان مزرعه پیوند یا این که
Link farm گفته می‌گردد.
مزرعه پیوند

لینک و پیوند های به دست آمده از وب سایت هایی میباشد که به تمامی اذن ی دسترسی به محتوا را می‌دهند، این بدان معناست که آن ها دربردارنده تیم ای از مقالاتی میباشند که فاقد هر دسته انسجام و هماهنگی میباشد. این ها هم نوعی مزرعه پیوند به اکانت می‌آیند.
وبسایت هایی که در کل کیفیت پایینی دارا هستند. به عنوان مثال وبسایت هایی با اعتبار دامنه یا این که Domain Authority تحت، دربردارنده تیم ای از پیوند های فرنگی یا این که محتوای ضعیف و تکراری.
هنگامی که لینک و پیوند های متعددی از دیگر کشورها به دست میاورید( به عنوان مثال وب سایت شما بریتانیایی میباشد البته کلیه لینک و پیوند های آن روسی میباشد ).
پیوند های متعددی دارید که صرفا از یک تارنما آمده میباشد( مخصوصا در شرایطی که این وبسایتی کیفیت خوب زیر باشد ).
در یک مدت کوتاه پیوند های متعددی از یک تارنما به دست بیایند( این بدان معناست که برای این لینک و پیوند ها پول پرداخت شده‌است ).
اصولا گوگل قادر است لینک و پیوند های” بد” و” اسپم” را تشخیص دهد، فقط کافی میباشد تا به غیرطبیعی و ساختگی بودن آن ها شک و تردید نماید.
 

  • ۹۹/۰۳/۲۶
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی