مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت با وجود اینکه گوگل دیگر صفحه ها را به جهت ریدایرکت جریمه نمی‌نماید و از سکو آن‌ها نمی‌کاهد، ولی به حافظه داشته باشید که PageRank فقط یک کدام از صدها سیگنالی میباشد که گوگل به‌مراد جایگاه‌بندی صفحه های گزینه به کارگیری قرار میدهد.

بازاریابی مصرفی یا این که B2C چه است و به چه شکل از آن شایسته ترین استعمال را بکنیم؟قطعا بخوانید: بازاریابی مصرفی یا این که B2C چه است و به چه شکل از آن شایسته ترین به کارگیری را بکنیم؟
به‌طور ایده آل، در حالتی‌که شما با به کار گیری از ریدایرکت 301 یک کاغذ را به ورقه شبیه انتقال دهید، به‌طوری که فقط URL تغییر و تحول نماید، مبنی بر تئوری نو انتظار می‌رود که هیچ ترافیکی از اینترنت‌تارنما شما کاسته نشود؛ به عبارت دیگر، هر چه ترازو تغییرات بین دو ورقه ارتقاء یابد، هنوز هم احتمال از دست رفتن ترافیک موجود هست.

در سود، چندان انتظار نداشته باشید که با ریدایرکت به صفحه های بی ربط مرتبه و ترافیک قبل به‌طور بی نقص محافظت شود.

به گفته گلن گیب، بازاریاب دیجیتال با بیش تر از 22 سال تجربه، گوگل با ریدایرکت به صفحه های بی ربط، همانند Soft 404 کردار می‌نماید. به‌مراد اطلاع طولانی تر، بد وجود ندارد بدانید که معمولاً هنگامی کاغذ‌ای را گشوده میکنید که وجود فرنگی ندارد از سوی سرور کد موقعیت 404 ارسال میشود. این کد به ربات موتور کاوش میگوید که کاغذ متبوع نیست و در سود، محتوای آن نباید ایندکس شود.

تا تا قبل از این، ارسال کد حالت (به غیر از 404 یا این که ریدایرکت صفحاتی که وجود فرنگی ندارد) برای ربات‌های گوگل اختلال‌ساز می شد چون در‌این‌صورت‌ ربات گوگل، دوره خویش را برای یافتن کاغذ‌ای که نیست هدر میدهد و به‌ موجب آن، بقیه پیوند‌های اینترنت‌وبسایت را دیرتر باز نگری مینماید. این شرایط Soft 404 اسم داراست و به ظاهرً در موقعیت نو، ریدایرکت به صفحه ها غیرمرتبط تفاوتی با حالت Soft 404 ندارد.

راهنمای باصرفه‌سازی اندازه تصاویر در کانال‌های اجتماعیحتما بخوانید: راهنمای با صرفه‌سازی اندازه تصاویر در کانال‌های اجتماعی

سؤال: آیا به کارگیری از ریدایرکت 302 به‌جای 301 ایمن‌خیس میباشد؟
جواب: گشوده هم نه!

به عقیده بخش اعظمی، تغییر و تحول اخلاق گوگل در ازای ریدایرکت 302 (ریدایرکت موقت) به جهت غلط اینترنت‌وب سایت‌ها در اجرای ریدایرکت‌های 301 و 302 به‌جای یکدیگر میباشد که موجب بروز خساراتی به سکو صفحه ها میشود.

با وجود آنکه میدانیم ریدایرکت 302 پیج رنک صفحه ها را منتقل می کنید، با این اکنون هنوز ابهاماتی در رابطه ریدایرکت 302 داریم:

در آغاز آنکه ما هنوز به صورت ظریف نمی‌دانیم که ریدایرکت‌های 301 و 302 تماما مشابه به هم باشند. قبلا، ریدایرکت 302 صرفا در رخ سپری شد عصر شایان توجه، PageRank صفحه ها را انتقال می‌اعطا کرد. در مقابل ریدایرکت 301 ترافیک و درجه صفحه ها را تخت‌گاز به نشانی نو منتقل میکرد. درحال حاضر در وضعیت تازه، ما دقیقاً نمی‌دانیم که گوگل چه‌طور ریدایرکت 302 را انجام می دهد.
ریدایرکت 302 یک استاندارد اینترنت میباشد و گوگل، فقط بازیکن این میدان محسوب نمی شود. از قبلی تا به امروز ریدایرکت 302 به معنای تغییر‌و تحول مسیر موقت بوده میباشد و بقیه موتورهای کاوش نظیر Bing، Baidu و DuckDuckGo و حتی کانال‌های اجتماعی نظیر صورت‌بوک و توییتر در مقایسه با گوگل، نگاه متفاوتی به ریدایرکت 302 دارا هستند.
باذکاوت فیشکین، مدیریت وبسایت MOZ، در سال 2016 طی یک فن توییت به خیر و خوبی این مورد را عده‌بندی نموده است:

صحت دارد که گوگل اذعان کرد ریدایرکت‌های 3XX از این پس PageRank را منتقل می‌نمایند، ولی شما احتمالات متعدد را آزمون نمائید. پیج رنک مهم ترین سیگنال سکو‌بندی در گوگل وجود ندارد. صحت دارد که در حال حاضر ریدایرکت 301 و 302 هر دو پیج رنک را منتقل میکنند، ولی گشوده هم ممکن میباشد که ترافیک شما کاهش یابد. بارها پیش آمده میباشد که گوگل اطلاعیه‌ای این چنینی را منتشر کرده که تماماً با آنچه در فعالیت واقعه می‌ افتد گوناگون میباشد.


در ادامه سرویس ها بهینه سازی میباشید؟
ما علم لازم برای ارتقا اعتبار و درجه شما در گوگل را داریم. پس خوبه با ما تماس حاصل نمایید.
برای مشورت مجانی، همین شرایط فعلی با ما تماس حاصل نمایید.
ارتقاء ترافیک وبسایت شما021-63404داخلی 3
سؤال: آیا با هجرت به پروتکل HTTPS تمام ترافیک سایت انتقال می یابد؟
جواب: احتمالاً

نکته‌ای که در رابطه انتقال وبسایت بر روی پروتکل HTTPS موجود است این میباشد: فرآیندی تماماً پیچیده دارا هستند!

گوگل رغبت داراست تا همگی اینترنت‌وبسایت‌ها به پروتکل HTTPS هجرت نمایند. به‌این خواسته، آنان حتی درجه‌های بهتری برای وبسایت‌هایی که از این پروتکل به کارگیری می‌نمایند در لحاظ میگیرند تا مدیران اینترنت‌تارنما‌ها به انجام این تغییرات ترغیب شوند.

در قبلی اینترنت‌مسترها به جهت کاهش مرتبه و ترافیک مجموع صفحه ها که ناشی از تعداد متعددی ریدایرکت 301 بود، چندان تمایلی به تغییر‌و تحول پروتکل نداشتند. در سود با دقت به اینکه گوگل دیگر برای ریدایرکت 301 از جایگاه و ترافیک صفحه های نمی‌کاهد، به لحاظ میرسد که‌این هجرت خطری برای اینترنت‌وبسایت نداشته باشد.

با این اکنون، بایستی بدانید که انتقال وبسایت بر روی پروتکل HTTPS قابلیت و امکان ریسک بالایی به یاروهمدم داراست. مطمئناً انجام تغییرات در هر پروژه بزرگی، مخاطرات یگانه خویش را درپی دارااست. بدین ترتیب، بهتر میباشد شما هم برای انتقال تارنما خویش بر روی پروتکل HTTPS، به اعتنا فعالیت نمایید.
 

  • ۹۹/۰۳/۳۱
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی