مثل هر فرآورده و سرویس ها دیگری که کیفیتش گزینش کننده ترازو فروش و پیروزی آن میباشد بدون شک در بازاریابی محتوا و تولید محتوا هم کیفیت محتوا بسیار تاثیر گذار میباشد .برای مثال درصورتی که شما هر روز نشانی اینترنتی هایی برای مخاطب ها بنویسید و بفرستید که آکندهاز اشکالات تایپی و دیکته ای و مفهومی باشد ، چه گونه توقع دارید که به شعار شما که شایسته ترین بودن میباشد اعتماد نماید و از شما خرید نماید ؟
59 % مردم وقتی که با اینترنتسایتی آکندهاز ایرادات نگارشی و غلطهای املایی مواجه میشوند، ترجیح میدهند از آن وبسایت هر چه سریع خیس بیرون شوند و همینطور 82 %از بازدیدکنندگان هنگامی که با یک اینترنت سئو سایت با محتوای بدِ ماشینی ِ بی مضمون روبرو میگردند در ویلین عصر دنبال دکمه ضربدر میشوند![/su_quote]
فریب ارزانی را نخورید !
ایجاد محتوا حراجی ندارد !
بعضی وقتها مدیران و کارفرمایان خِنگ ( دقیقا به همین سنگینی ) میپندارند که در حالتی که صرفا یک چیزی بنویسند و منتشر نمایند به اسم محتوا همین کافی میباشد و به همین خیال و خیال و خاطر سراغ بدترین و بی تجربه ترین و ارزان ترین تولید کنندگان محتوا میفرایند و با دادن چندین کلمه کلیدی از آنها میخواهند که یک محتوای 300-400 کلمه و کلمه ای برای آن ها بنویسند که 250 کلمه و کلمه آن کلمه و واژه و کلمه کلیدی باشد !