مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بخش اعظمی از متخصصان بهینه سازی معتقدند که معیار تراکم واژه و کلمه کلیدی در هر متن بایستی فی مابین 1 تا 3 درصد کل متن باشد. یعنی به ازای هر صد واژه یک تا سه توشه! ولی بهتر میباشد معدل را در حیث گرفته و ریسک نکنید و به عبارتی یک و نیم درصد را مدنظر قرار دهید. به عنوان مثال در یک متن 1000 واژه و کلمه ای 15 توشه واژه کلیدی تکرار شود کافیست.
در حالتی که از آن نوع کسانی میباشید که دوست دارید تمامی چیز را طبق قواعد و امر خاصی انجام دهید برای چگالی کلمه و واژه کلیدی هم فرمولی موجود است که در اینجا معرفی خوا‌هیم کرد. با استعمال سئو سایت  از این فرمول میتوانید به واحد سنجش تراکم واژه کلیدی پی ببرید.

(Nkr / Tkn) × 100)

درین فرمول Nkr تعداد دفعاتی میباشد که کلمه و واژه کلیدی در متن تکرار شده‌است و Tkn تعداد کلیه کلماتی میباشد، که در متن وجود دارا‌هستند. در صورتی بخواهیم این فرمول را به لهجه بی آلایش خیس بیان کنیم اینگونه میگردد نوشت؛
برای اینکه بخواهیم چگالی واژه و کلمه کلیدی در یک متن را به دست آوریم. لازم میباشد تعداد دفعاتی که واژه کلیدی تکرار گردیده را بر تعداد کل کلمه ها متن تقسیم کنیم و آنگاه سود را در 100 ضرب کنیم.
همان گونه که اشاره شد در صورتیکه تعداد عبارات کلیدی جان دار در یک ورقه بیش تر از اندازه مجاز، باشند آن ورقه از طرف موتور کاوش تحت عنوان اسپم شناخته می‌گردد و از حاصل حذف خواهد شد.


فرمول احتساب تراکم لغات کلیدی
در اینجا بهتر میباشد نخست راجع‌به عبارت کلیدی توضیحی مختصر بدهیم بعد به شرح فرمول بپردازیم. لغت ها کلیدی دقیقا به عبارتی فعالیت لغات کلیدی را انجام میدهند با این تفاوت که کلمه و واژه کلیدی یک کلمه و واژه میباشد. ولی کلمه ها کلیدی از چندین واژه و کلمه ساخته شده میباشد (خواسته به عبارتی لغت ها کلیدی تعدادی سیلابی که در فراتر ذکر شد میباشد).
برهان استعمال از عبارت کلیدی توضیح بهتر محتوای وبسایت برای یوزرها میباشد. به عنوان مثال می قدرت در امداد به کاربری که دنبال غذای سگ میباشد، در کنار واژه کلیدی سگ از عبارت های «غذای سگ، غذای ارزان سگ یا این که شایسته ترین غذای سگ» به کار گرفت.
فرمول چگالی عبارت کلیدی مشابه به به عبارتی فرمول کلمه و واژه کلیدی میباشد. ولی یک قسمت بیشتر داراست که مرتبط با تعداد کلمه و واژه های عبارت کلیدی میباشد.

Nkr × Nwp/ Tkn ) × 100)

مقادیر دقیقا شبیه فرمول گذشته می‌باشند و Nwp تعداد لغات مو جود در عبارت کلیدی را معین می نماید. که برای عبارت «غذای ارزان سگ» عدد 3 میباشد زیرا از سه بخش ساخته شده میباشد.
در آخر این بخش بایستی بدین نکته اشاره شود که لازم وجود ندارد، برای هر نوشته نیم ساعتی را به به حساب آوردن چگالی لغات کلیدی بپردازید. پلاگین های بخش اعظمی برای این عمل وجود دارا هستند که در حین نگارش این مقاله پلاگین Yoast بهینه سازی برای سیستم مدیر محتوای وردپرس این عمل را به آسانی و با اعتنا متعددی انجام میدهد. این پلاگین به آسانی نصب و رئیس می‌شود و لهجه پارسی را هم پشتیبانی می‌نماید.


تراکم کلمه و واژه کلیدی

شیوه توزیع کلمه ها کلیدی
تراکم واژه و کلمه کلیدی بسیار مهم میباشد، اینکه چنددفعه و در کدام بخش های متن ذکر شود، نقشی انتخاب کننده در بهینه سازی دارااست. سئوکاران میگویند محتوا پاد شاه میباشد! و تماما هم این گفته صراحت دارد. زیرا آنچه از دید گوگل و یوزرها مهم هست، محتوا میباشد خیر چیز دیگری! با توزیع متناسب واژه و کلمه کلیدی می‌توانید محتوایی گران بها خلق و خوی نمایید. به دنبال خوا‌هیم اذعان کرد که تراکم کلمه و واژه کلیدی می بایست به چه چهره باشد.
آنچه که مهم میباشد می بایست محتوای شما طوری نوشته شود که، برای یوزرها قابل قرائت و جالب باشد. در غایت این بشر میباشد که میخواهد از شما خرید نماید و با شما در تعامل باشد خیر ربات های جستجو گر!
برای اینکه شایسته ترین سود را از یک واژه کلیدی بگیرید با رعایت تراکم واژه کلیدی، از آن در قسمت های تحت استعمال نمائید.

URL وبسایت
معمولا هر تارنما برای کسب و کاری یگانه پباده سازی می‌گردد. که بهتر میباشد سازه به مسئله اصلی تارنما واژه کلیدی در نشانی آن باشد.


تیتر کاغذ
به عبارتی تگ تایتل یا این که عنوانی میباشد که برای نوشته خویش تعیین می‌کنید. آنچه که استفاده کننده دنبالش میباشد را در تیتر مطالب بیاورید.

تگ H1
تگ H1 که مهم‌ترین تگ میان هدینگ ها میباشد بایستی، واژه یا این که عبارت کلیدی را در ترکیبش داشته باشد.


محتوای اصلی
آنچه که استفاده کننده برای خواندنش به وب سایت شما آمده متن اصلی میباشد. در‌این متن لازم میباشد که تراکم واژه کلیدی به صدق رعایت شود و خیر زیاد به فعالیت رود و خیر بسیار معدود!


تگ Alt تصاویر
تصاویر مو جود در کاغذ باید به وسیله تگ Alt برای موتورهای کاوش تعریف شوند. بهتر میباشد درین تگ از واژه کلیدی مصرف شود.


لینک و پیوند های داخلی وب سایت
قرار میباشد به وسیله لینک و پیوند های داخلی مطالب تان را به هم دارای ارتباط نمایید. تلاش فرمایید در تیتر این لینک و پیوند ها از لغت ها کلیدی کاغذ مقصد(که احتمالا یک کدام از لغت ها کلیدی انگیزه در تجارت شما میباشد)، به کار گیری نمائید.


توضیحات متا
Meta Description به عبارتی توضیحات مختصری میباشند که در پایین تیتر صفحه ها، در حاصل کاوش ظواهر می گردند. این توضیحات نباید بیش تر از 160 صحبت باشند ولی با این وجود شایسته ترین مکان برای قانع کردن استفاده کننده جهت ورود به تارنما می‌باشد.

تراکم کلمه و واژه کلیدی
 

  • ۹۹/۰۴/۱۲
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی