مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


seo وب سایت ازآنجاکه برچسب عنوان نقش مهمی برای بهینه سازی و جستجو در موتورهای جستجو گر بوسیله کاربر دارد, دارای کارایی بسیار بالا است.

طول عنوان چقدر باید باشد

در شرایطی که برچسب عنوان شما بیش از حد طولانی باشد، موتورهای جستجو ممکن می باشد با اضافه کردن چند نقطه (\\\"...\\\") آن را کاهش دهند و این موضوع ممکن است سبب حذف کلمه ها مهم شود. معمولا توصیه می شود طول سئو سایت عناوین ذیل 60 کاراکتر باشد، در صورتیکه بخواهیم دقیق تر باز بینی کنیم باید کمتر از 600 پیکسل باشد. زیرا بعضی از حروف مانند ب در فارسی و w در زبان انگلیسی فضای بیشتری می گیرند.

اجتناب از تکرار عبارات کلیدی در تگ عنوان

از تکرار عبارات کلیدی در تگ عنوان اجتناب نمایید. این موضوع سبب می شود شما با موتورهای جستجو دچار مشکل شوید. موتورهای جستجو تغییرات کلمه ها کلیدی را شعور می کنند.

به هر صفحه یک عنوان منحصربه‌فرد بدهید

عناوین منحصر به فرد باعث می شود تا موتور های جستجو متوجه شوند که محتوای شما منحصر به فرد و باارزش است. و سبب ساز میشود بر روی وبسایت شما بیشتر کلید شود.

ابتدا کلمه ها کلیدی مهم را وارد کنید

بر پایه ی تست و تجربه های انجام شده، کلمه ها کلیدی که در برچسب عنوان قرار می گیرد تاثیر بیشتری در جایگاه بندی جستجو دارااست. علاوه بر این، تحقیقات تجربی نشان می دهد که افراد ممکن است به دو کلمه نخستین یک عنوان دقت بیشتری کنند.

استفاده از نام تجاری در برچسب عنوان

در صورتی‌که شما دارای یک برند شناخته شده میباشید، اضافه کردن آن به برچسب عنوان ممکن است به افزایش نرخ کلیک کمک کند. ما معمولا پیشنهاد می‌کنیم نام تجاری خود را در انتهای عنوان قرار دهید، اما مواردی مانند ورقه اصلی یا برگه درباره ما وجود دارد که ممکن می باشد بخواهید بیشتر بر پایه نام تجاری تمرکز داشته باشید.

برای مشتریان خود بنویسید

در حالی که برچسب های عنوان برای جستجوگرها بسیار مهم می باشد، به خیال داشته باشید که اولین کار شما جذب کلیک از بازدیدکنندگان می باشد. تگ عنوان باید هدفمند رقم بخورد. تگ عنوان اولین تعامل دربین کاوش گر و نام تجاری شما است بایستی عنوان را به گونه ای تعیین فرمایید که کاربر به وبسایت شما برگشت کند.

فرمت مناسب برای تگ عنوان 

کلید واژه - کلید کلمه ثانویه | نام تجاری

در چه مواقعی گوگل از برچسب عنوان شما استفاده نمی کند؟

بعضی وقت ها ممکن است گوگل یک عنوان را نمایش دهد که با برچسب عنوان شما مطابقت و همخوانی ندارد. این ممکن است نا امید کننده باشد، در زیر یک سری احتمال برای اینکه گوگل چنین رفتاری را می‌کند را مطرح می کنیم.

استفاده زیاد از کلمات کلیدی

همان گونه که در بالا توضیح داده شد، چنانچه شما از عبارات کلیدی زیادی در عنوان به کار گیری کرده اید، گوگل ممکن می باشد آن را بازنویسی کند. که به عوارض بسیار این عمل برای جستجوی کاربران مفید است.

برچسب عنوان با کاغذ مطابقت ندارد

در حالتی‌که صفحه شما با مطلبی که جستجو شده است همخوانی داراست اما دارای عنوان نامرتبط است، گوگل ممکن می باشد عنوان نمایش را بازنویسی کند.
 

  • ۹۹/۰۴/۱۴
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۱)

بسیار عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی