مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

ورژن های نامتعارف و تکراری محتوا

محتوای تکراری یک کدام از مشکلاتی میباشد که قابلیت و امکان دارااست هر سایتی با آن مواجه شود. در حین یکسری سال قبل، موتورهای کاوش صفحاتی که دارنده محتوای ضعیف یا این که تکراری می‌باشند را جریمه کرده اند و جایگاه کمتری به آنان اختصاص داده اند.

 

Canonicalization یا این که متعارف سازی وقتی صورت میدهد سئو سایت که دو یا این که یکسری ورژن تکراری از محتوای یک ورقه در نشانی های گوناگون ظواهر شوند. این زمینه در سیستم های مدیر محتوای تازه بسیار شایع و رایج میباشد. مثلا شما ممکن میباشد یک ورژن عادی از یک ورقه و نیز ورژن سئو گردیده از آن را برای چاپ ارائه فرمائید. محتوای تکراری حتی ممکن میباشد بر روی وبسایت های گوناگون نشان داده شود. برای موتورهای کاوش، این زمینه نشان دهنده یک ایراد پهناور میباشد. به همین خیال و خاطر بایستی بداند چه ورژن ای اصل میباشد.

 

موتورهای کاوش عشق و علاقه ای به محتوای تکراری ندارند. برای اینکه تجربه بهتری در موتورهای کاوش آماده گردد، به‌تدریج چنین محتوایی را نشان میدهند و در قبال ورژن ای را بر می گزینند که به لحاظ ورژن اصلی میباشد. سود پایانی این میباشد که همگی محتوای تکراری مو جود در تارنما، ممکن میباشد آنگونه که لایق میباشند، جایگاه بالایی به دست نیاورند.

 

Canonicalization چه میباشد؟

متعارف سازی یا این که Canonicalization فعالیتی میباشد که در آن محتوای شما به نحوی سازماندهی میگردد که هر محتوای منحصر به فرد بفردی فقط و صرفا یک URL داشته باشد. در صورتی ورژن های زیادی از یک محتوا را بر روی تارنما خویش داشته باشید، ممکن میباشد به مشکلی که در تصویر ذیل موجود هست واکنش کنیم. در تصویر پایین نمی دانیم که الماس اصلی کدام میباشد.

 

برای بهبود این موقعیت از تگ Canonical به کارگیری فرمایید

به کارگیری از تگ \"Rel=\"canonical، شیوه دیگری برای خودداری از ساخت محتوای تکراری در وبسایت میباشد. از این آیتم می قدرت در تارنما های متفاوت نیز به کار گرفت. از تگ Canonical فی مابین صفحاتی استعمال فرمائید که دربردارنده محتوای تکراری می‌باشند. انگیزه از تگ Canonical اشاره کردن به یک نشانی اصلی (نشانی مستر) میباشد که شما میخواهید برای آن درجه بندی داشته باشید.

 

ریچ اسنیپت چه می باشد؟

آیا تا به درحال حاضر در موتورهای کاوش مرتبه بندی 5 ستاره ای را در تحت حاصل مشاهده نموده اید؟ موتورهای کاوش چنین اطلاعاتی را از روش ریچ اسنیپت های درنظرگرفته شده در صفحه های وبسایت به دست می‌آورند. همان گونه که میدانید ریچ اسنیپت ها داده های ساختار یافته ای میباشند که به وبسمترها اذن میدهند محتوای خویش را به نحوی نماد گذاری نمایند که داده ها مشخصی را برای موتورهای کاوش مهیا سازند.

 

در حالیکه به کارگیری از ریچ اسنیپت ها و داده های ساختار یافته برای سیستم های آیتم پسند موتورهای کاوش الزامی وجود ندارد، ولی تخت گاز در حالا بسط میباشد. داده های ساختار یافته به‌این معنا میباشد که شما علامت هایی را به محتوای خویش بیشتر می‌کنید تا موتورهای کاوش به راحتی دسته محتوا را تشخیص دهند. تارنما Schema.org مثال هایی از این اطلاعات را مهیا می‌کند که می‌توانید از آنان به کارگیری فرمائید. اکثر وقت ها موتورهای کاوش داده های ساختار یافته را در حاصل موتورهای کاوش قرار می‌دهند. داده هایی مانند امتیاز یوزرها به یک مال، یا این که تصویر پروفابل و ... .

  • ۹۹/۰۴/۱۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی