مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

چطور به درجه های بالا در نتیجه ها گوگل برسیم؟

این یک سوال حقیقی وواقعی و گرانبها میباشد و شایسته ترین جواب  سئو سایت به آن خویش عبارت “بهینه سازی” میباشد. برای بیان این معنا میتوان ساعات حرف بیان کرد اما آنچه از گویش متخصصین این حوزه شنیده می‌گردد بها بیشتری خواهد داشت. به همین ادله توصیه می‌کنیم برای فهم و شعور بهتر آن به برگه بهینه سازی چه می‌باشد رجوع‌کنید.

 

فهم مضمون‌ seo بی آلایش میباشد البته اجرای آن آسوده وجود ندارد.

برای پیروزی در بهینه سازی می بایست به سه فاکتور مهم دقت کنیم، seo تکنیکال، ایجاد محتوا و پیوند سازی گرانبها.

 

بهینه سازی تکنیکال، ساخت محتوا و پیوند سازی گران بها

اولی گام برای برد در بهینه سازی، طراحی وب سایت و تدوین استراتژی متناسب با استانداردهای گوگل میباشد. کدنویسی تارنما، استعمال درست از تگ های HTML، سرعت بالا و تجربه کاربری مطلوب، اکران درست در گوشی و تبلت، نماد گذاری استاندارد (Schema) و … همه مواقعی می‌باشند که در seo تکنیکال مطرح میگردند.

 

بعداز آنکه ساختار وبسایت و استراتژی ما مشخص و معلوم شد می بایست به ایجاد محتوای کیفیت عالی بپردازیم. برای این فعالیت در آغاز لغت ها کلیدی باارزش را شناسایی میکنیم و با دقت به الگوریتم های گوگل و طرز بررسی صفحه ها بوسیله ربات های آن به ساخت محتوا میپردازیم. محتوای موثر و با ارزش محتوایی میباشد که شایسته ترین جواب را به سوال ها یوزرها ارائه دهد.

 

گام سوم ارتقاء اعتبار وب سایت با به کارگیری از پیوند سازی های فرنگی میباشد. محتوای شما وقتی از نگاه گوگل با ارزش میباشد که بوسیله وب سایت های دیگر توصیه گردیده باشد. عمل در شبکه های عمومی، خرید رپورتاژ اطلاع رسانی و خرید بک لینک و پیوند را میتوان مرسوم ترین تکنیک های لینک و پیوند سازی فرنگی دانست. گوگل و الگوریتم پنگوئن آلرژی خاصی روی حقیقی وواقعی بودن پیوند ها دارا‌هستند.

 

استراتژی، راز پیروزی در seo میباشد؛

 

استراتژی مطلوب در لینک و پیوند سازی، ساخت محتوا و کدنویسی وبسایت عملا مرز بین seo کلاه سپید و کلاه سیاه را معین می کند.

حرف نهایی

اعتنا فرمایید که کسب رده در نتیجه ها گوگل شمارا از انگیزه اصلی که به عبارتی جلب رضایت یوزرها میباشد بدور نکند. هر تکنیک یا این که ایده ای که در مسیر مخالف با انگیزه اصلی ما باشد یا این که seo کلاه سیاه میباشد یا این که روزی به بهینه سازی کلاه سیاه تبدیل خواهد شد. سفارش می‌کنیم تمام تمرکز و انرژی خویش را بر روی رضایت استفاده کننده و ایجاد محتوا قرار دهید.

 

پیروزی در بهینه سازی مستلزم طاقت و مشقت میباشد.

 

در‌حالتی که تجربه ای در استعمال تکنیک های seo کلاه سیاه و یا این که جریمه وبسایت به وسیله گوگل داشته اید، لطفا در بخش نظرها همین کاغذ مطرح نمائید. همینطور تجربیات خویش از لذت ساخت محتوا و کسب رده با به کار گیری از تکنیک های کلاه سپید برای ما شنیدنی خواهد بود.

  • ۹۹/۰۴/۲۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی