مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


تفاوت سئوی کلاه سپید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری در چه چیزی است؟
با دقت به مواقعی که ذکر شد، می‌قدرت اذعان کرد که از نگاه تلاش، سئوی کلاه خاکستری شباهت متعددی به سئو سایت کلاه سیاه داراست. به این دلیل‌که هر دوی این مدل تکنیک‌ها مشتمل بر مورد ها غیراخلاقی و خطا می باشند. البته تفاوت این دو در دعوا ریسک‌پذیری آنها میباشد. در حالی که تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه کلیه برخلاف قانون ها اینترنت می‌باشند، تکنیک‌های سئوی کلاه خاکستری در طولانی تر مورد ها قانون ها خاصی را نقض نمی کنند ولی در عین درحال حاضر این منش‌ها رسمی و سفارش‌گردیده نیز نیستند. به این ترتیب احتمال اینکه متدهای سئوی کلاه خاکستری نیز به زودی به لیست سیاه و ممنوعه گوگل طولانی تر شوند موجود هست.

همینطور بایستی اذعان داشت که تفاوت اصلی سئوی کلاه سیاه با سئوی کلاه سپید در وهله ابتدا رسمی بودن سئوی کلاه سپید و غیررسمی بودن سئوی کلاه سیاه میباشد. دومی تفاوت اصلی این دو، غیرریسکی بودن و دوره زیاد به فیض وصال سئوی کلاه سپید میباشد؛ در حالی که سئوی کلاه سیاه، ریسک شناسایی شدن متعددی داشته و دوره به فیض وصال در آن خیلی کمتر میباشد. این را نیز به خیال و خاطر داشته باشید که حتی در‌حالتی که اقبال گریختن از شناساگرهای گوگل را داشته باشید، نتیجه ها به دست آمده شما فعلا خواهند بود. البته حاصل و دستاوردهای نتیجه ها از سئوی کلاه سپید دائمی و بلندمدت می‌باشند.

معمولاً کسانی به سراغ تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه یا این که سئوی کلاه خاکستری می روند که چیز متعددی برای تلف کردن از نگاه موتورهای کاوش نداشته باشند. اشخاص دیگری نیز که میزان دارایی‌ای برای فعال سازی کمپین‌های رسمی و طبیعی seo ندارند ممکن میباشد برای به کار گیری از این تکنیک‌ها تحریک شوند. با این اکانت تعداد خیلی متعددی وبسایت و تجارت وجود دارا‌هستند که حتی با وجود خطر جریمه شدن و حذف از نتیجه ها صفحه ها کاوش، گشوده هم به سراغ این رویکرد‌ها می روند و معتقدند که می‌قدرت در کمترین دوره ممکن بیشترین سود را از این راهکارها موفقیت.

 

 

برای اینکه از طرف گوگل و موتورهای کاوش جریمه نشویم به چه نکاتی بایستی اعتنا کنیم؟
عوض اینکه چندین تارنما نامناسب داشته باشید، بهتر میباشد روی یک وب سایت عالی عمل نمائید.
به جای نسخه برداری برداری از محتوای سایر افراد یا این که تولید محتوای بی کیفیت، محتوای دیدنی و مسحور کننده منتشر نمایید.
مدام کیفیت را به کمیت ارجعیت بدهید.
به جای به دست آوردن پیوند به تولید لینک و پیوند‌های کیفیت خوب و تبادل پیوند با منابع دارای اعتبار بپردازید.
به جای خواهش و تمنا از یوزرها برای معرفی شما، کیفیت خوب بالای کاری آن ها را مجاب نمایید تا شمارا به دیگرافراد سفارش دهند.
به جای خسته کردن یوزرها با آدرس اینترنتی‌ها و پیشنهادات بیش تر از حد، از طریق‌های کاربردی آدرس اینترنتی مارکتینگ سود‌مند گردید.
به جای استعمال از آبادی‌ها ابزار متفاوت، صرفا از ابزارهای تأییدشده و مایحتاج استعمال فرمائید. به کار گیری بیش تر از حد از این ابزارها قادر است سبب به ساخت نقص‌ در همت اینترنت‌وبسایت شما شود.
به جای تمرکز روی ایده‌های تکراری و شخصی، به ایده‌پردازی‌های نوین و گروهی متکی گردیده و از ترندهای روز عقب نمانید.
به جای ارسال نظرها اسپم و تبلیغاتی، در وب سایت‌های پرسش و جواب عمل فرمایید.
به جای فایده‌مند شدن از طریق‌های هک و یا این که همیاری با اسپمرها، از اینفلوئنسر مارکتینگ به کار گیری فرمائید.
به جای تبلیغات ارزان ارزش از منابع بی کیفیت از تبلیغات PPC گوگل به کارگیری فرمایید.
به جای به کارگیری بیشتراز حد از تگ H1 در متن‌ها، از تگ‌های H2,H3 و H4 به مراد تفکیک تیترهای اصلی از تیترهای زیرمجموعه استعمال نمایید.
به جای ایجاد محتوای تکراری، محتوای سابق خویش را دستکاری کرده و با بروزرسانی آن، یک محتوای تکامل یافته تولید فرمائید.
به جای به کارگیری از ابزارهای اتومات برای ساخت یا این که ترجمه متن‌ها، به طور ماهر به نگارش، ترجمه و ایجاد محتوا بپردازید.
به جای پباده سازی یک وب سایت به هم ریخته و آکنده‌از منو و ... از یک پباده سازی بی آلایش و شیک فایده بگیرید.
به جای تکثیر محتوای غیراخلاقی و دروغین به خواسته جذب بازدید طولانی تر، از ایده‌های حقیقی وواقعی و اخلاقی به کارگیری نمائید.
از درج بیش تر از حد لغات کلیدی در یک متن (Keyword Stuffing) به صورت بدون شوخی اجتناب نمائید.
از فرمت‌های نوشتاری ضعیف و کادربندی‌های ناواضح و متن‌ها ناخوانا به شدت دوری کنید.
از درج بیشتراز حد لینک و پیوند در صفحه ها پرهیز کنید.
از تبلیغات موسوم به Click Bait یا این که طعمه کلیکی استعمال نکنید.
قابلیت درج پست مهمان برای یوزرها خط مش آماده نمائید ولی مدام محتوای ارسالی آنها‌را باز‌نگری کرده تا در فیس اختلال داشتن بازدارنده تکثیر آن مطالب گردید.
از خرید لایک، فالوور و کامنت برای محتوای وبسایت خویش یا این که صفحه های کانال‌های اجتماعی خودداری کنید.
از وبسایت‌ها و منابع ضعیف بک لینک و پیوند نگیرید (لینک و پیوند‌های سمی).
از اخذ بیشتراز حد تبلیغات متنی و بصری دوری کنید. این تبلیغات خیر فقط حجم وب سایت شمارا ارتقاء داده و سبب کاهش سرعت بارگذاری شدن آن می گردند، بلکه از حیث زیبایی و منظم بودن نیز وبسایت شما با اختلال مواجه می شود.
به جای راه اندازی تارنما خویش روی هاست‌های اشتراکی و یا این که هاست‌های غیررسمی، تارنما خویش را روی سرورهای منحصر و سرورهای ابری تولید نمایید و از سیستم کانال توزیع محتوا (CDN) به کارگیری نمائید.
از هر سیرتکامل تثبیت مکان تجاری اشتباهی و دروغین در نقشه‌های گوگل (Google Maps) اجتناب فرمائید.
از خرید آی‌پی یا این که بازدیدهای تقلبی پرهیز کنید.
از تکثیر و یا این که ساخت هرگونه محتوای غیر رسمی که ممکن میباشد هر مدل شرایطی از پاراگراف ضابطه نسخه برداری‌رایت را ذیل پا بگذارد به طور بدون شوخی خودداری کنید.
 

صحبت آخری
شاید بعضا از راهکارهای سئوی کلاه خاکستری و یا این که سئوی کلاه سیاه آنقدرها هم خیره کننده و بد به لحاظ نرسند. البته زمانی می‌قدرت با نحوه‌های اصولی سئوی کلاه سپید یک پیشرفت مستحکم و به یاد ماندنی را به ارمغان آورد، چرا به شیوه‌هایی توکل کنیم که به غیر از ریسک خطر حذف کردن وب سایت ما از حاصل کاوش، حتی درصورتی که پیروزی‌آمیز نیز باشند، گشوده هم ثبات لازم را ندارند؟

الگوریتم‌های گوگل طی چندسال اخیر یک‌سری برابر هوشمندتر گردیده اند. شاید برخی از این شیوه‌های seo هنوز از دیده ربات‌های گوگل نهفته باشند، ولی بروزرسانی‌های بعدی این ربات‌ها همه این راهکارها را شناسایی کرده و تارنما‌هایی که ضوابط گوگل را نقض کرده باشند جریمه خواهند کرد. بدین ترتیب بهتر میباشد دست از ریسک کردن‌های بی‌آیتم و بی‌انگیزه برداشته و با تمرکز روی اصول استاندارد بهینه سازی یعنی روش‌های پیشنهادی سئوی کلاه سپید، تجارت اینترنتی خویش را به طور رسمی، طبیعی و با نام‌و‌نشان پیش ببرید.
 

  • ۹۹/۰۴/۲۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی