مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

شایسته ترین بک‌پیوند‌ها از صفحاتی می باشند که به وب سایت‌های متعددی پیوند ندارند، البته سرویس ها PBN معمولاً بیشترین تعداد لینک و پیوند را از یک کاغذ برای حداکثر بهره کسب می نماید.

فکر کنید که کاغذ ای با 75 پیوند خروجی چقدر می تواند با ارزش باشد. پرداخت هزینه برای دستیابی به همت فراتر درجه ها را فراموش فرمائید؛ غیرفعال کردن پیوند‌ها از صفحه ها بسیار اشباع گردیده سودمندتر  سئو سایت  خواهد بود..

 

۱. ایجاد PBN گران میباشد

یک کدام از وسیع ترین اشتباهات هزینه‌ی توسعه و گسترش و مراقبت کانال میباشد. در‌صورتی‌که از دامنه ir به کار گیری می‌کنید، هزینه‌ی تثبیت دامنه‌ ir نزدیک به ۱۲ هزارتومان میباشد.

همان گونه که تصور می کنید، این هزینه قادر است بیش تر شود. ولی هزینه تثبیت دامنه com. با هر با تغییر تحول بها دلار در گیر تغییر‌و تحول گردیده و ارتقاء می یابد. این ارتقا ارزش دربرگیرنده ارتقاء ارزش خدمت‌های هاستینگ نیز است. براین اساس ایجاد PBN هزینه متعددی را روی دست سئوکار می گذارد.

 

۲. کل پروسه ساختPBN ها اتلاف وقت میباشد

این حقیقت در سال ۲۰۱۴ راست گو بود، ولی اینک حتی بیش تر صحت می کند. نمی توانم برخی از دعوا‌هایی که در مجموعه‌ها و فوریوم‌های رخ بوک مشاهده می کنم را اعتقادوباور کنم. زمان وقتی که بعضی از اشخاص میتوانند PBN ها را موثرتر نمایند، حیرت انگیز میباشد …

با تمام این همت‌ها، میتوانید بک‌پیوند‌های حقیقی وواقعی را از تارنما‌های حقیقی و واقعی بدست آورید و هیچ گاه نیازی به نگرانی در زمینه ی جریمه شدن دوباره ندارید.

تنها در زمینه ی مراحل تصور کنید:

ما از دامنه های منقضی گردیده به کار گیری می کنیم در صورتیکه مطابق با نیازمندی جریان اعتمادِ موضوعی ما باشند. این عمل پژوهش ها مارا به معضل کشید، البته غالباً سودمندی بیشتری داشت.

فرض فرمائید شما در هم اکنون همت برای ساختن کانال ای مشتمل بر ۱۰ سایت می‌باشید. قرار میباشد میان ۶ تا ۱۲ ساعت شما‌را به هر جایی چیره شود تا روستا دامنه‌ی واجد موقعیت را پیدا نمایید. یک دامنه ی «واجد وضعیت» بایستی دارنده یک جریان اعتماد دست‌کم ۱۵ و یک اعتبار دامنه ی دست کم ۱۵ باشد.

یک دامنه ی متریک زیر هنگامی قابل پذیرش میباشد که دارنده موضوعات مرتبط با جریان اعتماد موضوعی باشد.

 

جریان اعتماد یک کدام از پارامترهایی میباشد که اعتبار یک دامنه را بر طبق کیفیت بک‌پیوند‌های یک وب سایت به حساب آوردن می‌‌نماید.

فعلا که ۱۰ دامنه را تأمین نموده اید، فعلا می بایست آنها‌را تهیه و تنظیم فرمائید. ۲-۴ ساعت ارتفاع میکشد تا هاست‌های اینترنت را پیدا نمائید و وب سایت‌ها را برای گسترش مهیا فرمائید.

آن‌گاه می‌بایست با ساخت تمام صفحه ها لازم، یافتن مفهوم ها، تایپ کردن / برون سپاری محتوا، نصب پلاگین‌ها و طراحی وب سایت، به طور معمولی وب سایت را توسعه و گسترش دهید. در صورتی میخواهید فوق‌العاده ایمن باشید، می توانید برای هر تارنما اکانت‌های اجتماعی تولید فرمائید.

این مراحل می‌تواند ۱-۲ ساعت در هر وبسایت ارتفاع بکشد.

این هم اندازه ۳۶ ساعت سرمایه‌گذاری برای کانال‌ای مشتمل بر ۱۰ اینترنت‌وب سایت میباشد.

این همینطور هیچ گونه ایراد هاستینگ یا این که هک کردن که ممکن میباشد با آن روبرو نشوید را در لحاظ نمی‌گیرد. هاست‌های اینترنت ارزان معمولاً فارغ از هیچ‌سیرتکامل اخطاری از فعالیت خویش بیرون می گردند و آپ تایم وحشتناکی دارا‌هستند.

 

۳. پی بردن طرز ویرایش موتور کاوش یک مهارت مدام سبز وجود ندارد

گوگل قادر است تمام مهارت‌های ساختن PBN شما‌را یک شبه منسوخ نماید. فرقی نمی‌نماید که سال‌ها از عمرتان را صرف یادگیری چگونگی ایجاد یک PBN مطلوب کرده باشید. تمام کاری که گوگل می بایست انجام دهد تغییر‌و تحول الگوریتم خویش و کاهش اشراف بک‌پیوند ها تحت عنوان یک دلیل جایگاه‌بندی میباشد.

بعد از آن:

شما یک شبه از یک کارشناس بهینه سازی به یک کارگر در مک دونالد تبدیل می شوید چون بر بهبود مهارت‌هایی تمرکز کرده‌اید که مدام سبز نیستند.

بدین ترتیب، در قبال چه کاری می توانید انجام دهید؟

بر ساخت مهارت‌های سئوی مدام سبز مانند تمرکز نمائید؛ مثلأ مورد ها ذیل را حافظه بگیرید:

· شیوه‌ی تولید محتوایی که مردم در واقع مایل به پیوند کردن به آن باشند

· طریق ی افزایش تجربه کاربری (براین اساس فروش بیشتری را برای تجارت خویش رقم بزنیم)

· طریق ی برقراری ارتباط ها (که پرورش اقتصادی شمارا تسریع نماید)

· روش ی دستیابی به پیوند های کیفیت خوب (از سایت های حقیقی وواقعی).

 

۴. به کار گیری از PBN شغل شمارا مبنی بر یک مبنای متزلزل صورت میدهد

به حافظه دارم هر توشه که در باب یک به روزرسانی نو گوگل مقاله می خواندم، معده درد می‌گرفتم. اینجانب برای اطمینان از اینکه عقب نیفتم به سراغ کامپیوترم می‌رفتم تا مرتبه ام را باز بینی میکنم.

بیایید با آن روبرو شویم.

چندان اهمیت ندارد چقدر کانال‌ی خویش را بسط دهید، مدام در معرض خطر دو چیز قرار دارید: الف) وبسایت شما شاخص زدایی شود و ب) وبسایت شما به جهت «پیوند‌های محل ورود غیر طبیعی» جریمه شود.

در پهنا یک‌سری ثانیه، هم سرمایه‌ی مالی و تقارن زمانی شما به هیچ تبدیل خواهد شد.

بعدأ متوجه میشوید که می‌توانستید تمام آن دوره و پول را برای چیزی که مدام سبزتر میباشد سپرده گذاری نمائید.

 

  • ۹۹/۰۵/۰۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی