مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


این ابزار انگار از دل شما خبر داراست و شایسته ترین اینفوگرافیکی که به اینفوگرافیک در ذهنیت شما مجاورت میباشد را ساخت می‌نماید. سئو سایت صرفا کافیست داده ها متنی و داده‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها یک اینفوگرافیک بسازید را در چنگ ابزار Venngage قرار بدهید.
درین ابزار قالب‌های متعددی با طرح‌ها و رنگ‌های متعدد در انتظارتان می باشند و می توانند شمارا با هر ذوق‌ای راضی نگه دارا‌هستند. ولی ناگفته نماند بعضا از تجهیزات این ابزار صرفا در ورژن تجاری و غیر مجانی آن وجود دارا‌هستند.

ابزار Infogra.me


ابزار Infogra.me یک کدام از ابزار‌های ساخت‌و‌ساز اینفوگرافیک منحصر رشته‌ای هاست! با این ابزار میتوانید اینفوگرافیک‌های غول آسا بسازید و داده ها متعددی در آن‌ها بگنجانید. یک کدام از تجهیزات مازاد که ابزار اینفوگرام دارااست قابلیت و امکان ایجاد لوگو میباشد. درصورتی که برندتان هنوز لوگویی ندارد یا این که میخواهید به دنیای طراحان لوگو گام بگذارید این ابزار قادر است کمک رسان شما هم باشد. ما یحتاج بذکر میباشد بدانید مابقی تجهیزات این ابزار در ورژن غیر مجانی آن قابل به کارگیری میباشند و برای آن‌ها می بایست دست‌تان را در کیف پول مبارکتان فرمائید 😊 .

ابزار PiktoChart


در صورتیکه تا قبل از این با ایجاد کنندگان محتوای تصویری گپی زده باشید قطعا آن‌ها از ابزار PiktoChart یادی کرده اند. از آنجایی که کل تجهیزات این ابزار تماما بدون‌پول میباشد شمار بخش اعظمی از اشخاص آفریننده محتوای تصویری از آن استعمال می‌نمایند. تلاش این ابزار بسیار معمولی میباشد طوری که علاوه بر اشخاص ماهر، تازه کار‌ها هم می توانند بخوبی از آن به کارگیری نمایند. آسانی و قابل ادراک بودن این ابزار بقدری کاربردی میباشد که طیف عظیمی از یوزرها (حتی سازمان‌های پهناور در سراسر عالم) این ابزار را برای ایجاد تصاویر گرافیکی و لوگو گزینش می‌نمایند.

ابزار Visme


Visme مطلوب مبتدی و تازه کار هاست! سوای هیچ اطلاعاتی از ساخت و ساز اینوگرافیک میتوانید این ابزار را گشوده نمایید و بسادگی با به کار گیری از ابزار کاربردی و معمولی و بدون پول آن، فیض‌ای به طور کامل فن‌ای و کیفیت بالا خوی نمایند.

ابزار Easel.ly


شاید برای‌تان جذاب باشد بدانید ابزار Easel.ly تاکنون بیشتراز 4 میلیون اینفوگرافیک/ تحویل فضای وب داده میباشد. ادله آن هم فرآیند ساخت‌و‌ساز معمولی و شادی بخش تولید اینفوگرافیک درین ابزار میباشد. اما این ابزار هم دارنده دو ورژن بدون پول و تجاری میباشد با این تفاوت که تجهیزات ورژن بدون پول آن هم قابل قبول و کاربردی میباشد و سوای هزینه هم می‌قدرت از روش آن به سود خیر رسید.

ابزارهای منحصر به فرد ایجاد نقل عهد دیدنی
ابزار Recite


در ابزار Recite تمپلیت‌های متنوعی برای ساخت‌و‌ساز نقل قسم در اختیارتان قرار میدهد. ابزار ریسایت توانسته حدودا مجموع کاربرانش با سلایق مختلف را راضی نگه دارااست.

ابزار Quozio


ابزار Quozio هم منحصربه‌فرد ساخت تصاویر نقل عهدوپیمان برای کانال‌های اجتماعی یا این که سایت میباشد و بیشتر برای ساخت‌و‌ساز نقل عهد و پیمان‌های بی آلایش به کار گیری میگردد. در واقع این ابزار در مقایسه با ابزار ریسایت تجهیزات محدود تری دارااست، از این رو نباید توقع نقل قسم‌های گرافیکی را از آن داشته باشید.

ابزار Quotscover


ابزار Quotscover از آنهایی میباشد که میتوانید برای ایجاد یک نقل عهد و پیمان بصورت کاور فن‌ای برای کانال‌های اجتماعی‌تان روی آن اکانت گشوده نمایید.
ابزارهای تخصصی ساخت و ساز کلاژ

ابزار Fotor


Fotor ابزار بسیار نیکی برای تولید یک کلاژ زیباست. فقط کافیست تصاویری که می خواهید از آن ها کلاژ بسازید را درین ابزار آپلود فرمایید تا دنیایی از کلاژ‌های دیدنی و عجیب را ملاحظه کنید. قابل ذکر میباشد بدانید دسترسی به‌این ابزار فعالیت بسیار معمولی ایست چون علاوه بر وبسایت، نرم افزار آن هم برای یوزرها ویندوز، اندروید و IOS فعال‌ساز‌ی شده‌است.

ابزار Photovisi


به کارگیری از ابزار Photovisi خیلی معمولی میباشد. بعد از ورود به آن می توانید از دربین تم‌های کلاژ آن یکی از که مطلوب تعداد تصاویرتان است را گزینش و یک کلاژ به یاور متن و شکلک و استیکر بسازید. اما این ابزار روی تصاویری که یوزرها در ورژن بدون‌پول آن می سازند واترمارک خودش را قرار میدهد. پس در‌حالتی که نمی خواهید این واترمارک روی تصاویرتان باشد بایستی ورژن تجاری آن را تهیه و تنظیم فرمایید.

ابزار Picture2file


ابزار Picture2file جزو ابزارهای کاربردی بازنویسی عکس میباشد که‌این قابلیت را به کاربرانش می دهد در کمترین بازه زمانی ممکن یک کلاژ فن‌ای و همچنین گونه های گیف را بسازند. بیشتر ابزارهای کاربردی این ابزار در ورژن بدون‌پول آن هم قابل به کار گیری می باشند پس نیاز چندانی به تنظیم ورژن تجاری آن نخواهید داشت. (غربال شکن یادت نره!)

ابزار Photo Collage


ابزار Photo Collage یکی از دیگر از ابزارهای منحصر به فرد ساخت‌و‌ساز کلاژ میباشد که اکثری از امکاناتش را بطور مجانی در دست کاربرانش قرار می دهد. به امداد این ابزار می تواند به سادگی یک کلاژ خوشگل و گرافیکی پباده سازی فرمائید و از آن در هر جایی که میخواهید استعمال فرمایید. ولی ناگفته نماند این ابزار هم بخشی از امکاناتش را در ورژن غیر بدون‌پول خویش ارائه می‌نماید.

ابزار Google Photos


برای ایجاد یک تصویر و استعمال از آن در فضای مجازی چه کسی بهتر از خویش گوگل قادر است کمکان نماید؟ خوشبختانه گوگل برای ساخت و ساز کلاژ هم یک ابزار خیلی خفن دارااست! به امداد ابزار Google Photos عزیز می توانید کلاژ موردنظرتان را بسازید و آن را در قسمت Goolge drive ذخیره فرمایید. نکته مثبتی که‌این ابزار نسبت به دیگر ابزارهای ساخت‌و‌ساز کلاژ داراست این میباشد که مجموع تجهیزات آن مجانی میباشد.

ابزارهای مطلوب پباده سازی تصویر برای پس‌قضیه و کاور
ابزار Pagemodo


ابزار Pagemodo یک سروگردن از ابزارهای شبیه حوزه پباده سازی کاور بالا‌خیس میباشد چون تا همین امروز بیشتراز یک میلیون نفر مخاطب عضو آن گردیده اند! از تجهیزات اصلی این ابزار می‌اقتدار به تصاویر و تم‌های متعدد و جالب اشاره داشت. هم چنین یک کدام از دیگر از خصوصیت‌های آن قابلیت بار گذاری تصویر از دستگاه‌های هوشمند متعدد میباشد که اتفاقا استدلال استقبال وسعت عظیمی از یوزرها میباشد.این ابزار هم همچون اکثر ابزارها دارنده ورژن تجاری هم می باشد که قطعا بکمک آن می توانید تصاویر فن‌ای تری پباده سازی فرمائید.

ابزارهای منحصر به فرد تولید گیف:
ابزار Giphy
 

  • ۹۹/۰۵/۱۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۱)

  • وب آموزان
  • در دنیای مجازی درست مانند دنیای حقیقی، نیاز به یک سری ابزارهای تولید محتوا است که روند کار را برای نویسنده و خواننده بهتر می کند. تولید محتوا فقط مختص محتواهای متنی نیست و در برخی موارد حتی تاثیر محتواهای تصویری و یا همان اینفوگراف ها بیشتر هم هست! برای اینکه بیشتر با ابزارهای این حوزه آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی