مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


نرخ کلیک  ctrدر واقع یک پارامتر اندازه گیری میباشد. برای ارتقا نرخ کلیک شما می بایست مجموع نیازها و منظور های سئو سایت  موتورهای جستجو گر را برای ارتقا کلیک و بازدید انجام دهید. نرخ کلیک در واقع نسبت مشاهده حاصل کاوش به تعداد کلیک میباشد که منجر ارتقاء مرتبه بندی تارنما میگردد. ارتقاء ترافیک تارنما و بازدید را به‌دنبال داراست.

نرخ کلیک یا این که CTR چه چیزی است؟
نرخ کلیکCTR  در واقع مخفف واژه و کلمه Click Through Rate میباشد. نرخ کلیک یک واحداندازه گیری برای سنجش کلیک پیوند تارنما میباشد. به لهجه دیگر نرخ کلیک واحداندازه گیری معیار مشاهده لینک و پیوند یک تارنما به مخاطبان و یوزرها میباشد که تعداد دفعات مشاهده گردیده(Impression) را به یار و همدم تعداد کلیک نشان می‌دهد.

به صورت نمونه درصورتی که شما در بخش کاوش گوگل عبارت نرخ کلیک وبسایت یا این که شیوه seo وبسایت یا این که هر عبارت دیگری را سرج فرمایید، حدود 10 پیوند در برگه اولیه با تیتر گزینه کاوش به شما نمایش داده میشود. که به محض مشاهده لینک و پیوند تارنما های متعدد با تیتر پیش رو یک بازدید برای تارنما شما تثبیت می‌گردد. هم اکنون در حالتی‌که به همدم شما قریه نفر دیگر این عبارت را سرج و مشاهده نمایند، قریه بازدید(Impression) برای شما تثبیت میگردد. در حالتی که از این روستا نفر شش نفرشان روی یک پیوند کلیک نمایند؛ نرخ کلیک تارنما حدود 60 درصد می‌شود، به دلیل آنکه از 10 نفر 6 نفرشان پیوند تارنما را کلیک و آن را مشاهده کرده اند.

اعتنا داشته باشید وقتی که شما عبارتی را سرج میکنید در ورقه نخستین حاصل براساس سکو بندی گوگل 10 تا از شایسته ترین سایتها با اعتنا به شاخص های گوگل در برگه اولیه وب سایت برای شما نمایش داده میشود. شما از این روستا آیتم انتخابی کدامیک را گزینش میکنید؟ آیا ابداً اتفاق افتاده هر 10 گزینه را مطالعه نمائید یا این که به ورقه بعدی بروید؟
 

  • ۹۹/۰۵/۱۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی