مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


اسم سئوی فنی میاید، بخش اعظمی از ما پا به فرارو گریز خوا هیم گذاشت. البته  سئو سایت با 81٪ از مصرف کنندگانی که پیش از خرید، جستجوی آنلاین انجام میدهند و حدود 4.49 میلیارد برگه اینترنت ایندکس گردیده، در حال حاضر برهه زمانی کسب مهارت های تازه میباشد.

ما یک بررسی لیست دستی، مخصوصا برای کلیه غیر ماهر ها قرار داده ایم. نشان خوا هیم اعطا کرد که چه‌طور از تحلیل لیست تحت عنوان حسابرسی سئوی فنی خویش استعمال نمائید، توضیح خوا‌هیم بخشید که چه‌گونه تغییرات را اجرا فرمایید و به بعضی ابزارهای عالی برای پیروزی اشاره فرمائید.

سئوی فنی چه است؟
زمانی کلام از seo تارنما به دربین می‌آید، بر ساخت‌و‌ساز محتوا / سئو وبسایت ( در غیر این شکل تحت عنوان seo On Page  اشاره میشود) و ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند فرنگی (بهینه سازی Off Page ) تاکید اکثری دارااست. سئوی فنی، شالوده و شالوده ای میباشد که‌این دو (سئو On Page  و بهینه سازی Off Page ) بر طبق آن می بایست ساخته شوند و تضمین نمایند که وب سایت Search Engine friendly میباشد. سوای آن، ممکن میباشد زمان ایندکس شدن و سکو بندی تارنما به تاخیر افتد.

آنالیز سئوی فنی چه می‌باشد؟
آنالیز سئوی فنی، یک محاسبه در خصوص این میباشد که تارنما شما تا چه اندازه Search Engine friendly است. به مکان تمرکز بر محتوای عالی برای ارتقا بازدیدکنندگان، یک ارزیابی فنی این قابلیت را خواهد اعطا کرد تا هر سیرتکامل مسائل فنی که ممکن میباشد بازدارنده چشم شدن محتوا خواهد شد را شناسایی و در اختیار گرفتن نمایید. این، تنی چند از معیارهای فنی کلیدی را تحلیل می نماید تا سعی وبسایت را در صورتی‌که که به صدق seo گردیده باشد، ارتقاء دهد.

از نظارت سئوی فنی تحت استعمال نمائید تا بتوانید تارنما را به طور دستی ارزیابی فرمایید و هرگونه مشکلی را که بروز می نماید تصحیح فرمائید.

1. سرعت سایت
سرعت تارنما یا این که به اصطلاح سرعت بار گذاری برگه وبسایت یک کدام از وسیع ترین عامل ها درجه بندی میباشد و به این ترتیب نیاز به اعتنا و رسیدگی داراست. وقتی که صحبت از سعی به در بین می‌آید، شما مدام میتوانید سریع خیس باشید و شیوه های مختلفی برای اطمینان از بار گذاری سریع صفحه های سوای علم طراحی وب وجود دارااست.

طرز سئو
بی آلایش سازی قالب شیت: هرگونه افزونه غیر ضروری را حذف نمایید، کدها، تبلیغات و ویجت ها را ردیابی نمائید.
اندازه تصاویر را کوچک خیس فرمایید: از یک ویرایشگر مانند Adobe Photoshop برای ذخیره تصاویر خویش در دستگاه های بر طبق اینترنت استعمال نمائید. این، اندازه فولدر تصویر را با نگهداری کیفیت تصویر متراکم می نماید.
تهیه کش مرورگر: کش مرورگر، منابع تارنما را به طور محلی، بر روی یک کامپیوتر ذخیره می نماید. این کش، سایتی را که گزینه بازدید قرار داده اید را به خیال و خاطر میاورد و توانمند خواهد بود تا آن را در بازدید های بعدی خیلی سریع خیس لود نماید. این میتواند برای بهبود سرعت وب سایت اثرگذار باشد.

ابزارهای اثرگذار
یکسری ابزار موثر برای آزمایش سرعت تارنما، وجود داراست که میتوانید از آن‌ها به کار گیری فرمایید
 

  • ۹۹/۰۵/۲۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی