مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


Link Building در محاسبه لیست seo ۲۰۱۹
link building  یکی‌از بحران برانگیزترین مسائل در seo میباشد.

چرا که تمامی چیز در در اختیار گرفتن شما وجود ندارد. شما اکثر اوقات به دیگرافراد متعلق میباشید؛ سئو سایت یعنی سود عملکرد های تبلیغاتی شماست که موجب می توان به شما لینک و پیوند دهند.

به این ترتیب در اینجا یک‌سری تکنیک برای پیوند ساختن، فراگیری داده شده‌است که امید‌واریم بتوانید به شایسته ترین نحو از آنان به کار گیری نمائید:
۱.لینک و پیوند های حریف خویش را پیدا و بهتر تکرار فرمائید
رقبای شما چند بک لینک و پیوند پربیننده دارا هستند.

یقین نمایید یا این که خیر، این چیز نیکی میباشد که چنانچه یک تارنما با حریف شما رابطه برقرار نماید چون اقبال این وجود دارااست که آن‌ها برای لینک و پیوند شما هم مطلوب باشند.

سود گیری: شما میتوانید لینک و پیوند های وبسایت خویش را با تکرار پیوند های رقبا خویش ساخت‌و‌ساز فرمایید.

چطور؟ نحوه های مختلفی وجود داراست. این یک موفقیت سریع برای وبسایت هایی میباشد که رقبای مختلفی  دارا‌هستند.

شما می‌توانید این فعالیت را با ابزار میانبر Link Aherfs انجام دهید. تنها تعداد یه خرده از رقبا خویش را وارد فرمائید …

 

… بعد از آن روی «Show link opportunities» کلیک فرمائید.

دنبال پیوندهایی که ممکن میباشد به راحتی تکرار شوند، مانند مواقعی از پست های مهمان، پیوندهای roundups، انجمن ها، فهرست ها و غیره بروید.

۲.لینک و پیوند‌های حذف گردیده را محاسبه و بازبینی نمائید
الماس ها برای مدام می‌باشند ولی پیوند ها خیر!

می خواهید ثابت کنم؟ تنها گزارش “Lost Links ” را در وب سایت اکسپلورر برای هر وب سایت تحلیل فرمایید. تلف کردن تعداد متعددی پیوند در ماه های اخیر را خواهید روءیت کرد.

لینک و پیوند های از دست رفته بلاگ Ahrefs در ۶۰ روز قبل:

 

پیوند ها به عوارض گوناگون بدین شکل ناپدید میشوند. گهگاه این قابلیت وجود داراست که آن ها را مجدد احیا کرد.

بی آلایش ترین ها برای بازگرداندن کدامشان اند؟

پیوندهایی که تحت عنوان “لینک حذف گردیده” در Ahrefs مشخص و معلوم شده‌است.

 

این پیوند هایی میباشد که مولف تصمیم گرفت از برگه خویش حذف نماید.

بدین ترتیب عمل شما این میباشد که بفهمید چرا این پست هنوز بها دارااست و ادله قانع کننده ای برای بازگرداندن پیوند (یا این که لینک و پیوند به منابع دارای ارتباط دیگر) به آن ها بدهید.

۳.unlinked mentions را دنبال نمایید
برخی اشخاص و تارنما ها از اسم تجاری یا این که چیزهایی که مرتبط با اسم تجاری شما می‌باشند استعمال میکنند فارغ از اینکه به شیت شما لینکی دهند.

از جمله این وب لاگ از متن نوشته‌ی علمی “آنالیز لیست بهینه سازی” ما سوای اینکه لینکی به ما دهد، صرفا از اسم وب لاگ به کار گیری نموده است:

 

شما میتوانید ملاحظه کنید که  آن‌ها به Ahrefs اشاره کرده اند ولی لینکی به ما نداده‌اند.

دیدنی بود در‌صورتی‌که میتوانستیم این وبسایت ها، که فارغ از پیوند از اسم تجاری ما استعمال می نمایند پیداکنیم. خیر؟

این قابلیت و امکان در دسترس شماست! صرفا از نویسندگان خویش درخواست فرمائید که «متن را قابل کلیک نمایند(clickable)». از‌آن‌جا‌که آن‌ها تا قبل از این با اسم تجاری شما آشنا میباشند، بخت متعددی وجود دارااست که آنان این تغییر‌و تحول را برای شما ساخت و ساز نمایند.

با این اکنون، این پرسش باقی می‌ماند: در بالا چه‌گونه اسم تجاری که پیوند نشده اند را تشخیص دهیم؟ ابدا به چه شکل تشخیص بدهیم متنی به عنوان مثالً با تیتر ارزیابی لیست seo ما اسکن شده‌است؟

توضیحات بدون نقص و یادگرفتن را در‌این وب سایت مشاهده کنید.

۴.کاری فرمایید که عموم محتوای شمارا تبلیغ نمایند
ولی یک نکته قابل توجه: اشخاص نمی توانند به محتوا شما پیوند دهند در شرایطی که ندانند که‌این محتوا وجود دارااست. یعنی شما اولیه بایستی چشم گردید و سپس به اصطلاح استارت به تبلیغات دهن به دهن فرمائید.

حالا شما بایستی جامعه مقصود خویش را تشخیص دهید و اشخاص مطلوب با این قضیه را جذب مطالب خویش نمائید.

ولی چه کسانی مطلوب تبلیغات دهن به دهن برای مطالب شما می باشند؟

آنان دارنده دو خصوصیت بارز میباشند:

آن‌ها احتمالاً عشق و علاقه مند به محتوای شما می‌باشند.
آن‌ها اقتدار پیوند دادن به شمارا دارا هستند.
این اشخاص اکثر وقت ها به اسم “linkerati” نامگذاری میشوند.

شما می‌توانید به آن ها درباره ی محتوای خویش توضیحات بیشتری دهید و از روش تبلیغ وب لاگ نویسی این اشخاص را جذب فرمائید.

آیا عمل می نماید؟ آری، این عمل پاسخ می‌دهد. ما این عمل را مدام انجام می‌دهیم.

در اینجا یک جواب از یکی‌از کمپین های اخیر ما وجود دارااست:

 

ما منابع متعددی در رابطه با ایجاد پیوند در وب لاگ Ahrefs داریم.

سخن پایان 
seo یک مراحل مداوم میباشد و نا ممکن میباشد که کلیه چیز را در یک آنالیز لیست بهینه سازی بتوان خاطرنشان کرد البته ما عملکرد کردیم تا به طور مبنا به‌این زمینه نگاه کنیم و درکنار آن بروزترین نکات بهینه سازی را به خوانندگانمان انتقال دهیم.

بعد از قرائت این نوشته‌علمی امید‌وار‌یم توانسته باشید به خیر اشتباهات وبسایت یا این که بلاگ شخصیتان را پیدا کرده و در صدد برطرف کردن آن باشید شادمان میشویم نظرها و سوال های خویش را با ما بین بگذارید.
 

  • ۹۹/۰۶/۰۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی