مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


احتمالا اصطلاح سندباکس گوگل (sandbox) را شنیده باشید. زمانی سایتی اخیرا فعال‌سازی می‌شود، گوگل  سئو سایت هنوز خیلی با محتوای آن شناخت ندارد و به همین عامل شمارا به عصر مدرک جعبه می‌فرستد. در‌این مقاله بیشتر در رابطه این عصر و اثرات آن سخن میکنیم و به شیوه‌های خروج از آن خوا‌هیم پرداخت.

سندباکس گوگل چه است؟


برای گوگل اصلی میباشد که با محتوای وبسایت شما آشنا گردد و بداند چه نوع محتوایی و با چه کیفیتی ساخت و ساز می کنید و چقدر به استفاده کننده اهمیت می‌دهید. به همین استدلال سایتی که جدید فعال سازی شده‌است، حتی در شرایطی‌که شایسته ترین محتوا را هم داشته باشد از وب سایت‌های دیگر مستقل می‌نماید و به زمان سندباکس می‌فرستد. در واقع سندباکس یک طرز فیلتر‌گری برای تارنما و محتوای تازه میباشد که تا بازه شناخت بدون نقص گوگل با آنان، موقتا قرار وجود ندارد جایگاه‌ای بگیرند.
این چنین گوگل قادر است جلو درجه به دست آوردن وب سایت‌های قارچی، اسپم و بی‌کیفیت را بگیرد و پس از اطمینان از محتوای منتشر گردیده، اذن خروج شما از این عصر را صادر نماید. این عصر معمولا در میان یک تا 4 ماه ارتفاع میکشد و به شناخت شما و گوگل می‌گذرد.

اثر سندباکس (sandbox) گوگل چه میباشد؟
گوگل برای جایگاه‌بندی‌های خویش الگوریتم‌های پیچیده‌ای دارااست و خیر‌صرفا به سندباکس تحت عنوان یک الگوریتم اشاره‌ای نکرده میباشد، بلکه هیچ‌گاه به طور صریح نیز به‌کارگیری الگوریتم سندباکس گوگل را تایید یا این که رد نکرده میباشد. مجموعاَ اعتبار و قدمت دامنه اهمیت خاصی دارااست و زمانی سایتی جدید فعال‌سازی و ایندکس گردیده باشد، حالت آن پایین تاثیر سندباکس گوگل قرار می گیرد.
گوگل بایستی اطمینان نتیجه ها نماید غرض و محتوای این تارنما چه است، آیا برای پیشرفت و تصاحب کردن درجه دنبال طرز‌های کلاه سیاه و اسپم میباشد یا این که حقیقتا محتوای با کیفیت ساخت‌و‌ساز می‌نماید. وبمسترها می بایست عملکرد خویش را به فعالیت بگیرند تا در‌این بازه اشتباهات و خطاها وب سایت خویش را برطرف نمایند.
در واقع گوگل می‌خواهد شکیبایی و استمرار شما در ارائه محتوای کیفیت بالا را بسنجد و ببیند برای مرتبه تصاحب کردن دست به هر کاری می‌زنید و سراغ شیوه‌های غیر رسمی می روید یا این که نه. بدین ترتیب بیشتر بایستی در ادامه این باشید که خیلی زودتر از عصر سندباکس بیرون گردید. 

انگیزه گزینش اسم SANDBOX برای این الگوریتم چه است؟
سندباکس در واقع یک اطراف و محیط بسته آکنده از شن میباشد که کودک‌ها و کودک ها با خیال و خاطر ریلکس و در ایمنی بدون نقص باطن آن سرگرم بازی میگردند. به همین استدلال از Sandbox که معمولا برای طفل‌های کمتر از 4 سال به کارگیری می‌نماید تا وب سایت‌های نوباوه برای مدتی در ناحیه امن عمل نمایند.

از کجا بفهمیم که در سندباکس گوگل قرار گرفتیم؟
احتمالا این پرسش برای‌تان اتفاق افتاده میباشد که چطور بفهمیم در سندباکس گوگل قرار گرفته‌ایم؟ برای اینکه وضعیت مقداری برای شما روشن‌خیس گردد و از ابهام بیرون گردید میتوانید از امر site:yourdomain.com در گوگل به کارگیری فرمائید. چنانچه هیچ سود‌ای نگرفتید یعنی کلاً وب سایت شما و محتوای آن ایندکس نشده میباشد. ولی در حالتی که در شیت حاصل حضور دارید اما نتیجه ها و درجه‌های شما خوب وجود ندارد، می‌قدرت فیض گرفت در عصر سندباکس می باشید.
گوگل زمان دیگری به اسم ماه عسل (Honeymon) دارااست که گهگاه با سندباکس نادرست گرفته میگردد. در واقع عصر سندباکس برای وبسایت‌های نو راه اندازی شده‌است، البته عصر ماه عسل برای محتوا و صفحه ها تازه میباشد و ارتباطی با قدمت دامنه ندارد. در بنا شده در عصر ماه عسل تمامی چیز خوب میباشد و محتوای تازه شما با به کارگیری از الگوریتم گوگل دنس میتواند سکو خیر داشته باشد، البته در صورتیکه محتوای بی‌کیفیت منتشر کرده باشید خیلی زود ماه عسل‌تان زهرمار گردد!

چه‌طور از سندباکس گوگل بیرون شویم؟


در‌صورتی‌که اسیر عصر سندباکس گوگل شدید مجموع عملکرد خویش را به عمل بگیرید تا با طریق‌های اصولی بازه برهه زمانی آن را کاهش داده و سریع‌خیس از این شرایط بیرون گردید. برای این مظور میتوانید شغل های ذیل را انجام دهید:

صبرکنید، محتوای کیفیت خوب و گرانبها ساخت فرمایید و استمرار داشته باشید.
به‌هیچ تیتر دنبال طریق‌های اسپم و سئوی کلاه سیاه نباشید که روزگارتان سیاه می‌گردد.
نقشه وبسایت میتواند یاری متعددی به شما نماید.
بعداز نشر محتوا حتی در‌صورتی‌که کیفیت خیر و خوبی داشت، گشوده هم در ادامه باصرفه‌سازی آن باشید.
برای پیوند‌سازی داخلی اهمیت قائل گردید.
سئوی داخلی (onpage) جز ساخت و ساز محتوا را نیز دورازشوخی بگیرید.
توده‌بندی
گوگل هر سایتی که جدیدا فعال سازی گردیده باشد در ورقه حاصل خویش قرار نمی‌دهد و نخست آن را برای مدتی در یک زمان به اسم سندباکس قرار می دهد. درین عصر می بایست اثبات فرمائید محتوای کیفیت خوب منتشر میکنید و به مورد ها اصولی دیگر اهمیت می‌دهید. این زمان معمولا یک تا 4 ماه ارتفاع می کشد و سندباکس گوگل منجر می‌گردد تارنما‌های اسپم و بی‌کیفیت و از آنهایی که حقیقتا صحیح عمل می‌نمایند جداگانه شوند.
 

  • ۹۹/۰۶/۰۴
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی