مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


آیا ارتقاء CTR بر seo تاثیرگذار میباشد؟
آری، ارتقا نرخ کلیک شما بر درجه بندی نتیجه ها گوگل تاثیر خواهد داشت. اما در باب این اثرگذاری نقاط نظرها مختلفی میان  سئو سایت متخصصین seo وجود داراست البته تمامی افرادی که درین حوزه عمل میکنند معتقد می باشند که ارتقاء نرخ CTR یکی‌از مهم‌ترین وظایف ما برای بهبود بهینه سازی وب سایت میباشد. زمانیکه نرخ کلیک شما در مقایسه با جایگاهی که دارید فراتر باشد گوگل با به کار گیری از الگوریتم RankBrain رده شمارا بهبود خواهد اعطا کرد.

بعنوان نمونه فکر کنید شما در مرتبه 3  گوگل می‌باشید، این درجه به صورت میانگین 9 درصد از یوزرها را به خویش جذب میکند. البته پیوند شما به جهت جذابیت تیتر و توضیحات خویش در حدود 15 درصد از مخاطبین را ترغیب به کلیک میکند. این عدد در حدود درصد کلیک جایگاه دو گوگل میباشد. در‌صورتی‌که درجه دوم جذابیت ما یحتاج را برای یوزرها نداشته باشد بعد از مدتی گوگل مکان این دو پیوند را با هم عوض خواهد کرد.

حتی در‌صورتی‌که منزلت شما بهبود نیابد شما می توانید با به عبارتی مرتبه بازدیدکننده بیشتری کسب نمایید. تصویر فرمائید که روزمره 1000 نفر عبارت متبوع شمارا کاوش میکنند و 10 درصد آن‌ها شما‌را تعیین میکنند. درحال حاضر اکر نرخ کلیک یا این که CTR شما به 20 درصد ارتقا یابد عملا بازدیدکنندگان شما دو برابر گردد.

ارتقاء تعداد بازدیدکننده و بهبود سکو در حاصل گوگل، موجب می‌گردد که ارتقا CTR تارنما یکی‌از تکنیک های بسیار کاربردی و گران بها برای seo باشد.

ارتقا CTR وبسایت با استعمال از ربات
یک کدام از اولی شیوه هایی که به ذهن متخصصین بهینه سازی می‌رسد ساخت کلیک های غیرواقعی برای تارنما میباشد. در صورتی‌که حقیقتا نرخ کلیک می تواند بر سکو بندی گوگل تاثیر گذار باشد خواهیم توانست ربات هایی پباده سازی کنیم که با IP های مختلف عبارت متبوع مارا کاوش کرده و بر روی وبسایت ما کلیک نمایند. با این فعالیت CTR ما به شدت بالا میرود.

خوشبختانه (یا این که شاید متاسفانه) این تکنیک خیر فقط تاثیری بر بهبود منزلت شما نخواهد داشت بلکه ممکن میباشد موجب از دست رفتن رده فعلی و جریمه شما به وسیله گوگل خواهد شد. گوگل الگوریتم های پیچیده و قدرتمندی برای تشخیص ربات از مخاطب داراست که به وی اذن می دهد به راحتی این اخلاق و رفتار را شناسایی نماید. اطلاعاتی مانند محل جغرافیایی، سابقه حساب گوگل، کاوش های قبلی و … که برای یک ربات قابل تمجید نیستند.

علاوه براین همواره در مقاله‌ها فراگیری seo تاکید کرده ایم که تکینک های فریبنده یا این که به عبارتی seo کلاه سیاه در کوتاه دوران ممکن میباشد تاثیر مثبتی بر پروسه کاری شما داشته باشند البته در درازمدت جراحت های دورازشوخی به بهینه سازی وبسایت شما عرضه میکنند.

ممکن میباشد فکر کنید که با به کارگیری از نیروی انسانی حقیقی وواقعی و با حساب های گوگل میتوان این خوی را مشابه سازی کرد. آری در حالتی‌که یوزرها حقیقی وواقعی این خلق را انجام دهند می تواند بر جایگاه شما تاثیرگذار باشد اما این تعداد مخاطب را از کجا به دست میاورید؟

برخی لغت ها باارزش ممکن میباشد در روز هزاران توشه کاوش شوند

در‌صورتی‌که تجربه ای از بهبود رده خویش با ارتقاء نرخ CTR یا این که حتی از دست رفتن منزلت به جهت نرخ کلیک ذیل دارید با ما در بین بگذارید. مشاورین وبسیما جواب گوی سوالهای شما خواهند بود.

سوالهای متداول
عبارت CTR مخفف چه است؟

معنی CTR مخفف سه واژه و کلمه Click Through Rate میباشد که در معنای درصد کلیک بر روی کاغذ شما به نسبت تعداد اکران در حاصل کاوش میباشد. شایسته ترین جایگزین برای این عبارت در لهجه فارسی نرخ کلیک یوزرها میباشد.

چه فاکتورهایی بر ارتقا CTR تاثیرگذار میباشند؟

زمانیکه در شیت نتیجه ها کاوش و در دیدرس یوزرها قرار می‌گیریم مجال کوتاه برای جلب اعتنا و ترغیب آن‌ها به کلیک خوا‌هیم داشت. روش اکران ما درین بازه زمانی تحت عنوان و توضیحات ورقه و اما استعمال از Rich Snippets به وسیله آرم گذاری استاندارد متعلق خواهد بود.

ارتقا CTR بر جایگاه بندی ما در حاصل تاثیرگذار میباشد؟

هم آری هم خیر! ارتقاء نرخ CTR مستقیما بر آمار بازدید تارنما ما تاثیرگذار خواهد بود و موجب می‌گردد سهم بیشتری از یوزرها را به وب سایت خویش جذب کنیم.

بالا رفتن این عدد به گوگل نشان می‌دهد که ورقه ما برای یوزرها جالب بوده و مقصود اساسی گوگل نیز جلب رضایت یوزرها میباشد. در فیض به گذر زمان بها و اعتبار ما برای الگوریتم های گوگل مشخص و معلوم گردیده و بخت بیشتری برای کسب رده خوا‌هیم داشت.

استفاه از ربات برای بالابردن نرخ کلیک موءثر میباشد؟

به صورت حتم خیر. الگوریتم های گوگل اخلاق یوزرها را براساس اطلاعاتی که از آن ها گردآوری میکنند ارزیابی خواهند کرد. ربات ها داده ها مهمی مانند IP، ناحیه جغرافیایی، سن، جنسیت و سوابق کاوش در وب را ندارند در فیض تشخیص آن ها برای گوگل فعالیت دشواری وجود ندارد.
 

  • ۹۹/۰۶/۰۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی