مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


بهینه سازی چه چیزی است ؟ آیا چیزی در رابطه seo و کانورژن (conversion) شنیده‌اید؟ سئو سایت و تبدیل یا این که کانورژن قسمت‌های غیروابسته‌ای از بازاریابی می باشند البته با هم رابطه دارا هستند. در حالتی‌که سئوی خوب داشته باشید، می توانید ترافیک بیشتری جذب نمائید و مشتریان بالقوه متعددی را کانورت یا این که تبدیل به مشتریان بالفعل نمائید. وبسایتی که جهت نرخ تبدیل بالا با صرفه‌سازی شده‌است، معیارهای بهتری نیز داراست همانند نرخ صرف وقت بر روی ورقه (time on page) و نرخ پریدن (bounce rate)، که به این مضمون‌ میباشد که گوگل درجه بالاتری به شما میدهد.

همین اولِ مشاجره موردنیاز میباشد seo را تعریف‌و‌تمجید کنیم و بگوییم بهینه سازی چه می باشد و چه فرقی با اینباند مارکتینگ داراست. چرا این مشاجره را مطرح می کنیم؟ چون تشابهاتی میان این دو مضمون‌ وجود دارااست که بعضا را در تشخیص آن‌ها از هم مبتلا خلل می‌نماید. آن گاه چندین سفارش و استراتژی ارائه می دهیم که به شما می آموزد چطور سایت خویش را برای بهینه سازی و کانورژن با صرفه‌سازی نمایید که در هر دو چیره باشید. پس با ما یاور باشید.

بهینه سازی چه می باشد ؟


در اولِ گفت و گو بد وجود ندارد از وب سایت دارای اسم و رسم SEOMoz، تعریف و تمجید کوتاهی از بهینه سازی به دست دهیم:

seo عبارت میباشد از تکرار تلاش باصرفه‌سازی یک اینترنت‌تارنما از روش بهبود جنبه‌های داخلی و فرنگی به مراد ارتقا ترافیک تارنما از موتورهای کاوش.

در کل، بهینه سازی هر کاری میباشد که برای بالا بردن سکو وب سایت در موتور کاوش انجام می‌دهید. در صورتیکه واژه کلیدی مال خویش را با غرض جایگاه بهتر در جمله‌های خویش بنویسید، احتمالا تارنما باصرفه‌سازی می شود. ولی بهینه سازی صرفا یک یا این که دو چیز را مشتمل بر نمی شود، بهینه سازی تیم تاکتیک‌هایی را مشتمل بر میشود که کلیه با هم به بهبود سایت شما امداد می‌نمایند.

برای داشتن یک وب سایت با صرفه به چند چیزها نیاز دارید. عبارات کلیدی غرض شما می بایست به تعداد دفعات صحیح مصرف شود، تیتر کاغذ بایستی باصرفه گردد، نویگیشن‌های وب سایت و همینطور URLها نیز می بایست پاک و قابل شعور باشند، بایستی پیوند‌های کیفیت عالی داشته باشید و … . seo همیشه در حالا تغییر تحول و تازه شدن میباشد، به این ترتیب می بایست طرز‌های دیرین را کنار بگذارید.

Inbound marketing و seo چه تفاوتی با هم دارا‌هستند؟
بازاریابی درونگرا بر ارائه محتوا یا این که تجربه صحیح جهت تبدیل ترافیک به سرنخ یا این که مشتری تمرکز دارااست، در حالی که seo بر جذب ترافیک بیشتر با بهبود درجه‌بندی سایت تمرکز داراست. ولی چیزی که در هر دو این طرز‌ها مشترک میباشد، عنصر انسانی میباشد.

seo تنها بهتر شدن جایگاه تارنما وجود ندارد، بلکه برای ان میباشد که وب سایت شما بیشتر در معرض رویت کرد مخاطبان قرار بگیرد، مشتریان بالقوه جذب نماید و به اشخاص بیشتری یاری دهد تا آنچه به دنبالش می باشند را پیدا نمایند. بازاریابی درونگرا نیز به همین ترتیب، به بازدیدکنندگان و سرنخ‌ها (لیدها) آنچه دنبالش می‌باشند را میدهد و به آن‌ها امداد می‌نماید مشکلشان را حل نمایند.

بازاریابی جاذبه‌ای و seo بر پروسه متعدد فرایند فروش تمرکز دارا هستند. بهینه سازی بیشتر به جذب استفاده کننده میپردازد و بازاریابی جاذبه‌ای بیشتر به اقناع استفاده کننده. این دو با هم یک استراتژی فروش اثرگذار و دارای انسجام را صورت می دهند.


کدامیک برای وب سایت شما بهتر میباشد؟
زمانی سخن راجع‌به بازاریابی جاذبه‌ای و بهینه سازی می گردد، وب سایت شما می بایست برای هر دو استراتژی داشته باشد، خیر تنها برای یک کدام از. هر دو خیر فقط برای جذب ترافیک دارای ارتباط اهمیت دارا‌هستند، بلکه همینطور برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری نیز اهمیت دارا هستند.

فارغ از seo بعید میباشد ترافیک صحت که نیاز دارید را بگیرید. seo، چشم شدن سایت شما‌را ارتقاء می دهد و تضمین می‌نماید با لغت ها کلیدی که مربوط به کسب و کارتان میباشد، درجه بگیرید. سوای seo احتمالا می بایست صرفا بر تبلیغات دهن به دهن، پیوند‌ها یا این که تبلیغات مبلغی توکل فرمایید.

فارغ از بازاریابی جاذبه‌ای، اقدامات سئوی شما بی‌فیض خواهد بود. مشتریان برای اعتماد به شما و تعیین بیزنس شما از فی مابین مورد‌های دیگر، استدلال میخواهند. با دادن محتوا و داده ها به آن‌ها یا این که با رابطه متقابل با آن‌ها از روش نشانی اینترنتی مارکتینگ و کانال‌های اجتماعی، میتوانید یک رمز و گردن از رقبا راز باشید.

بازاریابی درونگرا سوای seo بی‌مفهوم میباشد، چون به‌این معناست که محتوای عالی شما سریع پیدا نمی شود یا این که تغییری در حالت سایت شما ساخت‌و‌ساز نمی‌نماید. بهینه سازی فارغ از بازاریابی درونگرا نیز بی‌تاثیر میباشد، چون مشتریان تارنما شما‌را فارغ از آنکه نیازشان برطرف گردد، سوراخ می‌نمایند، هم اکنون درجه تارنما هر چه می خواهد باشد.

فرمول طلایی
اینک می‌رسیم به فرمول طلایی:

بهینه سازی + بازاریابی جاذبه‌ای = چشم شدن (به وسیله موتورهای کاوش و اما مشتریان)
در واقع ما با مخلوط به کار گیری از کمپین‌های بازاریابی جاذبه‌ای در کنار فایده‌گیری از تکنیک‌های گوناگون seo، خواهیم توانست به چشم شدن اینترنت‌وب سایت و کسب‌وکارمان در فضای وب خوشبین باشیم.

به هیچ عنوان چرا بایستی seo کنیم؟

5 ادله برای با صرفه‌سازی تارنما
در‌حالتی که مطمئن نیستید که آیا می بایست برهه زمانی خویش را برای باصرفه‌سازی تارنما صرف فرمائید یا این که خیر، در‌پی یک‌سری ادله برای اینکار ارائه میدهیم:

در آغاز می بایست بدانید چطور seo و کانورژن با هم سایت را بی نیاز و مولد می سازند. در پی به عارضه ها با صرفه‌سازی سایت می پردازیم.

سایت را برای مخاطبان غرض خویش اثرگذار و کاربردی سازید
گهگاه بازاریابان شم می‌نمایند گوگل با آن ها بیگانه میباشد، موتورهای کاوش به محتوای خوب آن ها سکو نمی‌دهد یا این که بعد از به روزرسانی الگوریتم‌های گوگل، افت شدیدی در ترافیک سایت خویش مشاهده می‌نمایند.

ولی در واقع هدف ها شما و گوگل یکسان میباشد:

ارائه شایسته ترین محتوای ممکن برای مخاطبان
ساخت‌و‌ساز یک تجربه استفاده کننده سایت مثبت
حق تقدم دهی به محتوایی که بها ویژه‌ای ارائه می دهد
گوگل در حالا نظارت میلیون‌ها تارنما میباشد، در حالی که شما در حالا بررسی خوی مخاطبان مقصود خویش میباشید.

گوگل از بیشتراز 200 سیگنال درجه‌دهی به کار گیری می‌نماید تا تصمیم بگیرد کدام قسمت از محتوا در ورقه نخستین نتیجه ها کاوش اکران داده خواهد شد. الگوریتم‌ها به نماد‌هایی دقت می‌نمایند که از روش آن یک برگه تارنما خاص اطلاعاتی که مخاطبان به دنبالش میباشند را ارائه می دهد.

هنگامی بر بهینه سازی تمرکز دارید، لغات کلیدی تعیین می کنید که با سرچ استفاده کننده دارای ارتباط باشد. محتوایی می‌نویسید که استفاده کننده دوست دارااست بخواند و تعدادی داده ها متا ارائه می‌دهید که به گوگل یاری می‌نماید بهتر متن شما‌را بفهمد.

در صورتیکه سایت خویش را برای کانورژن باصرفه‌سازی فرمائید، در واقع کاربر را به سمت غرض ویژه‌ای ارشادوراهنمایی می کنید، حالا چه ارائه نشانی ایمیلش باشد و چه خرید یکی‌از محصول ها شما. شما نیز مانند گوگل میخواهید مخاطبتان را دقیقا به به عبارتی چیزی که میخواهد، هدایت فرمائید.

اینکه بدانید چطور وب سایت خویش را برای seo و کانورژن با صرفه‌سازی فرمائید، شما‌را به هر دو مقصود میرساند و یک رابطه بهتری دربین وب سایت شما و موتورهای کاوش ساخت‌و‌ساز می‌نماید.

رویش ترافیک ارگانیک تارنما شما
به صورت میانگین بیزنس‌ها حدود یک درصد تمام درآمد خویش را به تبلیغات تخصیص میدهند. گرچه ممکن میباشد این درصد معدود به حیث رسد، ولی به گذر زمان ارتقاء پیدا می‌نماید. برخی صنعت های مثل خرده فروشی‌ها حتی واحد سنجش بیشتری به تبلیغات تخصیص میدهند.

البته جذب ترافیک ارگانیک از روش seo بدون پول میباشد. می بایست برای گسترش و رواج محتوا هزینه فرمائید، ولی به اندازه تبلیغات کلیکی هزینه ندارد.

مقایسه نرخ تعداد جستجوگرانی که با سرچ ارگانیک به وب سایت شما می‌رسند و آنان که با تبلیغات کلیدی آمده‌اند، گویای این تفاوت میباشد. نرخ سرچ ارگانیک 15 درصد در مقابل کمتر از 2 درصد با تبلیغات کلیکی.

پس مقطع و در شکل لزوم پول خویش را صرف ارتقا ترافیک ارگانیک تارنما خویش نمایید. ممکن میباشد ارتفاع بکشد، ولی سود آن ماندگارتر میباشد و به تبدیل بیشتر می‌انجامد.
 

  • ۹۹/۰۶/۱۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی