مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


۱- Search Intent: شعور نیاز استفاده کننده از کاوش
خیلی به دور نبود وقتی که seo فعالیت ها حکم پزشک معالج را داشتند و برای هر پروژه ورژن ای شبیه می پیچیدند سئو سایت  و از آن دیدنی خیس فیض میگرفتند آری فیض میگرفتند اینجانب خودم از آن دسته اشخاص بودم.

ولی شرایط کنونی با هوشمند خیس شدن الگوریتم های گوگل فرایند بهینه سازی طاقت فرسا خیس خیر بلکه پیچیده خیس شده‌است چرا‌که شعور گوگل از نیاز استفاده کننده برای کاوش بسیار ارتقا پیدا کرده.

پیش از اینکه مبادرت به تولید ورقه ای در وبسایت خویش بکنید خویش را مکان مخاطب قرار دهید و مشاهده کنید نیاز های ایشان چه می‌باشد و به چه شکل برطرف میشود انجام اینکار میتواند دیده اندازی از محتوای موردنیاز مخاطب را در رو به روی شما قرار دهد.

۲- Google Algorithms: الگوریتم های گوگل را به نیکی بشانید
آشنایی الگوریتم های گوگل می‌تواند به شما یاری دهد تا فهم و شعور بهتری نسبت به فرآیند seo داشته باشید ما الگوریتم های پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار گوگل، رنک برین و برت را در seo نمابر معرفی کرده ایم.

۳- موضوعات رقابتی = محتوای خوشه ای
قدیم ندیم کافی بود یک ورقه لندینگ بسازید و آن را لبریز فرمایید از بک پیوند با انکر تکست واژه کلیدی آن‌گاه در پهنا یک ماه در برگه اولیه گوگل قرار میگرفتید ولی حال حاضر در بهینه سازی ۲۰۲۰ حقیقتا اینطور وجود ندارد، برای شیت لندینگ اساسی یا این که Pillar Content محتوای خوشه ای ساخت و ساز فرمایید به صورت نمونه در شرایطی‌که واژه کلیدی پباده سازی کاتالوگ میباشد کاتالوگ چه میباشد و یادگرفتن پباده سازی کاتالوگ در فتوشاپ قادر است تعیین خیر باشد.

روی واژه کلیدی قفل نکنید
زیاد می بینم که اشخاص در استراتژی پیوند سازی چه به طور رپورتاژ که لینک و پیوند سازی دستی بر روی یک عبارت کلیدی خاص قفل می نمایند این فعالیت منجر می گردند تا به وسیله الگوریتم پنگوئن جریمه گردید لذا برای seo هر ورقه دست‌کم ۵ کلمه و واژه کلیدی در لحاظ بگیرید.
 

  • ۹۹/۰۶/۱۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی