مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


۷- به کارگیری از فرمان  Around( x) در حاصل کاوش

در حالتی که قصد دارید عبارت خاصی را ،برای مثال تیتر یک نوشته‌ی علمی، سئو سایت سرچ نمایید البته فقط یک‌سری واژه از آن را به خاطر دارید،می‌توانید در نصیب عبارات فراموش گردیده کلمه around را تایپ نمائید بعد از آن در باطن پرانتز تعداد کلماتی را که از عبارت حذف گردیده اند،  قرار دهید.

سرویس ها سئوAROUND( 3)ویدیو

درین نمونه موتورهای کاوش فقط نتایجی را بدست می اورند که دو عبارت “سرویس ها seo” و ” کلیپ” به مسافت ۳ واژه از هم قرار دارا هستند.

 

 

۸- کاوش از روش دوران اعداد یا این که برهه زمانی

در شرایطی‌که قصد خرید محصولی را دارید و میخواهید ارزش آن در مشقت مشخصی باشد،یا این که به اطلاعاتی نیاز دارید که وابسته به عصر وقتی خاصی میباشد،می‌توانید بازه زمانی عددی موردنظرتان را به کاوش اضافه نمایید و آن‌گاه سه نقطه بین آن دوتا قرار دهید.

Men’s watch $100…$۲۰۰

این فرمان به شما اذن می دهد تا صفحه ها ایندکس گردیده‌ی یک وب سایت را آنالیز فرمایید که‌این قضیه برای کارشناسان بهینه سازی بسیار باارزش میباشد.

 

۹- کاوش برای نتیجه ها محلی در گوگل

کاوش مبتنی بر حالت محلی یکی شایسته ترین طرز ها برای نشانه گیری یوزرها در یک حیطه خاص میباشد.برای این مراد بعداز وارد کردن عبارت یا این که واژه متبوع،فرمان loc: و آن گاه اسم حوزه‌ را تایپ نمایید:

 تاکسی سرویس ها سئوloc:mashhad

در بهینه سازی روز بخوانید:
بهبود درجه تارنما
۱۰- کاوش مبتنی بر مولف،صاحب و مالک محتوا یا این که اثر

برای انجام چنین جستجویی کافی میباشد اسم مولف را فارغ از درج مسافت بعداز امر    allinpostauthor:قرار دهید.

Allinpostauthor:victor hogo

 

۱۱- جستجوی تمجید عبارت و واژه و کلمه

برای اینکار فقط کافیست فرمان :define را پیش از عبارت یا این که کلمه و واژه متبوع وارد فرمایید:

Define:سئو

 

۱۲- کاوش با به کار گیری از هم معنی‌ها

در صورتی‌که می خواهید اینترنت‌وب سایت‌هایی را بیابید که در قضیه‌ موردنظرتان کار می‌نمایند؛ کافی میباشد در جستجوی خویش از نماد “~” استعمال نمائید:

بهینه سازی~content

 

۱۳-جستجوی صفحه های یک وب سایت

در صورتی‌که بخواهید نتیجه ها جستجوی تان فقط از یک وبسایت مشخص و معلوم باشد فقط کافی میباشد که مقدار site:website.com را سرچ فرمائید. بجایwebsite.com، نشانی تارنما متبوع را وارد نمائید:

Site:seorooz.net

نکته:چنانچه این فرمان را با کلمه و واژه کلیدی موردنظر وارد نمایید،بعد از آن کل حاصل جستجوی مربوط به واژه و کلمه کلیدی موردنظرتان در به عبارتی سایت نشان داده میشود.

Site:seorooz.net”seo در اینستگرام“

 

۱۴-یافتن داده ها در رابطه وبسایت ها

در حالتی که میخواهید داده ها بیشتری از یک تارنما بدست بیاورید،باید پیش از وارد کردن URL وبسایت موردنظر دستورinfoرا وارد فرمائید.

Info:seorooz.net

 

۱۵- یافتن سایت های شبیه

فرض فرمایید زمینه جالبی در وب یافته‌اید و می خواهید اینترنت‌وب سایت‌هایی را که محتوای مشابهی دارا هستند بیابید. برای انجام این فعالیت کافی میباشد که از عبارت “:related” به کار گیری کرده و بعد از آن نشانی وب سایت مد لحاظ را وارد نمائید. در حیث داشته باشید که بین عبارت و نشانی اینترنت‌وبسایت مدنظرتان مسافت قرار ندهید.

Related:seorooz.net

 (site:.net OR site:.com)بهینه سازی تکنیکال

 

۱۶-یافت کردن ورژن Cache گردیده تارنما

در حالتی‌که در‌پی ورژن cache گردیده ی یک سایت میباشید، از امر cache: و نشانی وب سایت به کار گیری فرمایید.

Cache:seorooz.net

 

۱۷-کاوش ی هشتگ (#)

برای پیداکردن هشتگ های دارای ربط یا این که معروفی که در شبکه‌های‌عمومی مستعمل اند، بایستی آرم # آن گاه واژه و کلمه موردنظر را در گوگل وارد نمائید.

نکته:در گویش انگلیسی مجموع حروف می بایست به هم چسبیده باشند.در فارسی برای ساخت‌و‌ساز هشتگ یکسری واژه ای از نشانه _ جهت رابطه لغات به کارگیری میشود.

 

۱۸- یافتن یک دامنه خاص

برای پیداکردن یک نوع دامنه خاص در گوگل از فرمان site:  استعمال نمایید و بعد از آن پسوند دامنه (بطورمثال.net) را آن‌گاه اضافه فرمائید.

Site:.net

یک سری ترفند ماهر در یافت کردن دامنه
در حالتی که واژه یا این که عبارت خاصی به آن اضافه نمائید،کل دامنه های موردنظر بهمراه آن واژه یا این که عبارت اکران داده میشوند.

Site:.net”بهینه سازی تکنیکال“

در بهینه سازی روز بخوانید:
الگوریتم ها و تغییرات گوگل و موتور های کاوش
با مخلوط نشانه OR و دستورsite: می قدرت تعدادی نوع دامنه را در گوگل سرچ کرد.

 

 

۱۹-کاوش برای عنوان یا این که URL

برای یافتن اسم یک نوشته ی علمی کافی میباشد که عبارت “:intitle” را پیش از وارد کردن کلمه و واژه‌های کاوش قرار دهید. در حیث داشته باشید که نباید دربین آن ها مسافت باشد.

Intitle:سرویس ها seo

 

نکته: برای یافتن لغات کلیدی به عمل رفته در URL یک وبسایت می توانید از عبارت “inurl” به کار گیری فرمائید.

inurl:سرویس ها seo

 

۲۰-کاوش بر پایه ی فرمت پوشه

بعضا مواقع شما بدنبال یافتن یک پوشه خاص ZIP یا این که PDF می باشید . برای انجام کاوش می‌توانید از امر filetype: استعمال نمائید.

Filetype:pdfخدمات بهینه سازی

 

 

۲۱-شناسایی صفحه های ناامن

برای یافتن صفحاتی از یک سایت که ایمنی نیکی ندارند،به صورت ذیل کار فرمائید:

Seorooz.net –inurl:https

 

۲۲-بیرون کردن ساب دامنه ها از نتیجه ها گوگل

این طرز ترکیبی از فرمان site: و inurl: میباشد :

Site:seorooz.net-inurl:www

بدین ترتیب هر ورقه ای که با  www آغاز می شود از حاصل کاوش حذف میشود.

 

۲۳-جستجوی عکس

برای جستجوی عکس در گوگل کافی میباشد نخست به ورقه جستجوی عکس گوگل بروید(روی لینکimageکلیک فرمائید) .آن‌گاه عکسی را که می‌خواهید با نحوه درگ کردن یا این که آپلود به گوگل بدهید.

نکته: در برگه کاوش ی عکس گوگل،عبارت “here Drop image” برای درگ کردن و عبارت”upload an image” برای آپلود عکس درنظر گرفته شده‌است.

 

 

۲۴-یافتن داده ها مرتبط با سهام موسسات

این نوع کاوش هم اکنون برای لهجه فارسی فعال وجود ندارد.با این وجود برای نمادهای انگلیسی می‌توانید تنها علامت را تایپ نمایید تا کل داده ها مرتبط با آن سهم را ملاحظه کنید.

نمونه:GOOG

 

۲۵-کاوش برای ماشین اکانت گوگل

برای اینکار فقط کافیست یک مقدار عده، ضرب و مانند آن ها را در گوگل وارد نمائید. مثلا ۲+۲ را وارد فرمائید مشاهده خواهید کرد که فیض این مقدار به یار ماشین اکانت در نتیجه ها کاوش نشان داده میشود.

 

۲۶- مشاهده موقعیت آب و هوا در گوگل

برای مشاهده اب و هوای حوزه‌ خاص ، اسم ناحیه و بعد از آن کلمه و واژه weather را تایپ نمایید:

Mashhad Weather

 

۲۷-یافتن بها گونه های ارز در گوگل

از جمله عبارت Dollar یا این که Euro را در گوگل سرچ فرمایید. در حالتی که با آی پی جمهوری اسلامی ایران باشید خواهید روءیت کرد که بها ارز بصورت ریال برای شما نمایش داده میشود. همینطور با ابزار آن میتوانید از ارزش اشکال ارزها به ریال یا این که واحدهای دیگر باخبر گردید.

 

۲۸-یافتن زمانسنج در حاصل گوگل

در‌حالتی که در زمان کارتان میخواهید مقطع انجام کاری را تهیه نمائید، خیلی ریلکس می توانید روی دسکتاپتان از زمان‌سنج گوگل به کار گیری فرمائید. کافی میباشد مقطع بازه زمانی دلخواهتان را به همپا واژه‌ی timer تایپ فرمائید.

نمونه:۱۰min timer

 

۲۹-یافتن تایمر در گوگل

چنانچه عبارت stopwatch را گوگل نمائید، یک زمانسنج در اختیارتان خواهد بود.

 

۳۰-یافتن دوران طلوع و غروب خورشید

کافی میباشد لغات sunrise (طلوع خوشید) و sunset (غروب خورشید) را به صورت بدون واسطه به یار و همدم اسم شهر به انگلیسی تایپ نمایید.

نمونه:sunset mashhad

 

درین نوشته‌ی‌علمی همت کردیم کاربردی ترین طریق های کاوش در گوگل را به شما اموزش دهیم.به حافظه داشته باشید که جستجوی فن‌ای در گوگل یک کدام از خصوصیت‌های اصلی برای هر متخصص بهینه سازی، تولیدکننده محتوا یا این که یک متخصص بازاریابی دیجیتال میباشد.
 

  • ۹۹/۰۶/۱۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی