مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


ریچ اسنیپت اصطلاحی میباشد که برای تشریح داده ها و داده‌های علامت گذاری گردیده سئو سایت در وبسایت ها به‌کاربرده میگردد. و مدیران وب سایت ها میتوانند این داده‌ها را با به کارگیری از کد های Html به سایت خویش اضافه نمایند. ریچ اسنیپت ها به شعور هوشمندانه محتوا و مسئله یک تارنما به موتور های کاوش امداد شایانی می‌نمایند. و در مقابل موتور های کاوش یک قدم بالاتر گذارده و از این داده ها و اطلاعات در کاغذ حاصل کاوش SERP به کار گیری می‌نمایند تا یوزرها بتوانند داده ها موردنیاز خویش به سهولت دسترسی داشته باشند.

به صورت معمول وقتی که تارنما شما در ورقه حاصل جستجوی گوگل و یا این که در بقیه موتورهای کاوش اکران داده می شود، یوزرها کاوش کننده می توانند تیتر ورقه وبسایت، آدرس url وب سایت و توضیحات متا که برای ورقه در لحاظ گرفته‌اید را مشاهده کنند.

 

با به‌کارگیری ریچ اسنیپت ها در تارنما گوگل می تواند داده ها بیشتری در رابطه مقاله کاوش گردیده در مشت یوزرها قرار دهد. خواه این داده ها عیب گیری و ارزیابی یک فرآورده یا این که فیلم، یک فرد، اتفاق افتاد، سازمان یا این که هر چیزی باشد. گوگل با به‌کارگیری ریچ اسنیپت کوشش می‌نماید داده ها ظریف و دسته‌بندی گردیده را در دست یوزرها قرار دهد و آن‌ها را به سمت سایتی هدایت نماید که مطابق با نیازشان باشد.

 

ریچ اسنیپت از چه نوع محتوای نماد‌گذاری پشتیبانی می‌نماید؟
اکنون موتور های کاوش از سه نوع استاندارد برای تشخیص محتوای نماد گذاری گردیده به کارگیری می‌نمایند:

 

Microdata میکرو دیتا
Microformats میکرو فرمت
RDFa
که هر سه نوع محتوا از Html حمایت می‌نمایند و می‌اقتدار با استعمال از آن‌ها محتوای یک کاغذ را برچسب‌گذاری نمود. میکرو دیتا (Microdata) معمول‌ترین نوع محتوای میباشد که در ریچ اسنیپت ها به کار گیری میگردد.

 

گونه های Rich Snippets ها:
ریچ اسنیپت می‌قدرت به روش‌های متفاوت در تارنما به کارگیری فرمایید که دربرگیرنده مورد ها ذیل میباشند:

 

Breadcrumbs
درین ریچ اسنیپت به مکان اکران داده لینک و پیوند ورقه متبوع محل قرارگیری آن ورقه در دسته‌بندی های وبسایت به مخاطب اکران داده می‌گردد. اساسا این ریچ اسنیپت نوعی navigation میباشد که به یوزرها نشان میدهد چهت نیل به‌این کاغذ می بایست چه مسیری را در وب سایت بایستی طی نمایند.

عیب گیری و آنالیز (Reviews)
می‌قدرت برای انتقاد و ارزیابی یک فرآورده یا این که فیلم از این ریچ اسنیپت به کار گرفت. در‌این نوع از ریچ اسنیپت شما توانمند خواهید بود یک عیب گیری و نظارت را در ورقه حاصل کاوش SERP به اکران بگذارید و نوع ریچ اسنیپت به یوزرها وب سایت قابلیت و امکان میدهد که به جنس یا این که انتقاد آیتم محاسبه‌گردیده امتیاز دهند. یا این که اسم فرد نظارت‌کننده را در برگه حاصل کاوش اکران بخشید.
 

  • ۹۹/۰۶/۱۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی