مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


گذاشتن عکس در گوگل مپ، بر پایه ی راهبرد support.google.com قادر است   سئو سایت  بوسیله صاحب و مالک مهم کسب و فعالیت و یا این که یوزرها Google صورت پذیرد. ولی تفاوت هایی فی مابین این دو گزینه وجود دارااست. در حالتی که محل کسب و فعالیت خویش را با یک نشانی اینترنتی به‌ خصوص در گوگل مپ تثبیت کرده باشید، تصاویری که در گوگل مپ با به عبارتی نشانی اینترنتی لود می‌کنید تحت عنوان تصاویری از کسب و فعالیت تثبیت خواهند شد. زمانی قرار میباشد که کسب و فعالیت خویش را در گوگل تثبیت فرمائید بهتر میباشد مجموع نکات مرتبط با این فرایند را به توجه رعایت فرمایید تا در مرحله اولیه، تثبیت کسب و فعالیت در گوگل با پیروزی صورت بپذیرد و در فرآیند بعدی این رعایت کردن استاندارد‌ها، سبب ساز می گردد که شناسنامه بهتری از کسب و فعالیت شما برای یوزرها در گوگل ساخته گردد. یک کدام از استاندارد‌های اساسی در تثبیت محل در گوگل مپ، به گذاشتن عکس در گوگل مپ، مربوط میگردد. در‌این مقاله می خواهیم بدانیم چه نکاتی را بایست در رابطه گذاشتن عکس در گوگل مپ رعایت کنیم. اما فراموش نکنیم که برای گذاشتن عکس در گوگل مپ مسلماً مورد نیاز وجود ندارد که‌این تصویر مرتبط با کسب و عمل باشد بلکه می توانید جای جای بی‌نامی را در گوگل مپ اسم گذاری کرده و برای آن تصاویری آپلود فرمایید. همینطور ممکن میباشد نقطه ای اسم گذاری گردیده و دارنده تصاویر هم باشد در این صورت میتوانید تصاویر خویش را نیز به آن اضافه فرمائید. در پی به صورت ظریف‌تری این مسئله را آنالیز می کنیم.

چه‌طور تصاویر را در گوگل مپ به اشتراک بگذاریم؟
به عبارتی‌طور که در بخش قبل هم اشاره کردیم تثبیت تصویر در گوگل مپ، محدود به کسب و عمل‌ها وجود ندارد و برای هر محلی می‌اقتدار یک عکس تثبیت کرد. درین مقاله میخواهیم مجموع این مورد ها را محاسبه کنیم و اصول و قواعد گذاشتن عکس در گوگل مپ را خاطر بگیریم. یکی دلایلی که گوگل مپ به یوزرها، اذن میدهد تصاویر نقاط متعدد را تثبیت نمایند این میباشد که یوزرها دیگر بتوانند با ارزیابی این تصاویر، منظره ظریف‌تری به مقصد متبوع خویش داشته باشند. از سایر مزایای تثبیت تصاویر در گوگل مپ این میباشد که تصاویر در تمامی سیستم‌های لپ تاپ و موبایل‌های یار و همدم، قابل اکران میباشند و هیچ محدودیتی در این مورد نیست. هم اکنون اذن بدهید تا به صورت ظریف‌تری روش گذاشتن عکس در گوگل مپ را فراگیری بدهیم.

فراگیری قرار دادن عکس در گوگل مپ
می دانید که برای به کار گیری از تجهیزات و ابزار‌های گوگل مپ می بایست به طبعً یک حساب Gmail داشته باشید. بدین ترتیب در شرایطی که حساب Gmail دارید وارد آن گردید و در غیر این شکل یک حساب Gmail بسازید. آن‌گاه وارد تارنما گوگل مپ گردید و با Drag کردن یا این که با به کار گیری از ابزار Location نقطه متبوع خویش را کاوش فرمائید. زمانی در اکنون کاوش میباشید یک آیکون مشابه به باد کنک قرمز برای شما اکران داده میشود. زمانی نقطه، شهر یا این که هر مکانی را که مد حیث داشتید، پیدا کردید روی آن کلیک نمایید و منو را از بالا به ذیل بکشید. بنابراین مجموع داده ها آن نقطه به یاور آلبوم تصاویر برای شما اکران داده میگردد. وارد آلبوم نقطه متبوع گردید و تصویر را بار گذاری فرمایید. بعداز آپلود تصویر می بایست درانتظار بازبینی گوگل باشید. در حالتی‌که گوگل این تصویر را عهده دار شد، عکسی که شما گرفته‌اید هم در آلبوم تثبیت گردیده و به یوزرها دیگر اکران داده شود.
 

  • ۹۹/۰۶/۲۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی