مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


یوزرها 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز در حالا کاوش و پرسیدن سوالهای متعدد در سئو سایت فضای اینترنت می باشند. گوگل هم برای اینکه بتواند پاسخگوی نیاز یوزرها بوده و تجربه خیر و خوبی را برای آنان به وجود آورد، می بایست مدام درهای خویش را به سوی یوزرها اینترنتی گشوده نگه داراست.

موتور جستجوی گوگل: یک داروخانه شبانه روزی برای جستجوی یوزرها میباشد
هر روز صفحه های اینترنتی جدیدی منتشر می گردند و ربات‌های گوگل آن‌ها‌را ایندکس و ارزیابی می‌نمایند. هرمورد از این صفحه ها در عبارت کلیدی مشخصی کاندید میگردند تا زمانیکه مخاطب آن عبارت را کاوش کرد به وی اکران داده شوند. تا این مرحله گوگل محتوای صفحه های نو را تحلیل کرده اما هنوز مطمئن وجود ندارد که منزلت حقیقی وواقعی و واحد سنجش رضایت یوزرها از محتوای آن ها چقدر میباشد.

به‌دنبال به طور بدون نقص الگوریتم رقص گوگل و تاثیر آن بر ورقه نتیجه ها کاوش را تحلیل خوا هیم کرد اما در صورتیکه زمان کافی برای محتوای این برگه را ندارید می توانید با مشاهده ویدئوی ذیل همگی داده ها لازم را اخذ فرمایید.

ماجرا اولی شناخت شما با Google Dance
پس از مدتی تحقیق درمورد کلمه ها کلیدی، بالاخره لیستی از کلیدواژه‌های پراهمیتِ مرتبط با کسب و کارتان را در یک فولدر اکسل صحیح کرده‌اید. در قدم‌بعدی، استارت به ایجاد محتوای منحصربه‌فرد و اثر گذار میکنید.

نوشته‌علمی‌هایی که ساخت می کنید با عبارات کلیدی غرض به خیر و خوبی با صرفه گردیده‌اند؛ به گونه ای که در تیتر، سرتیترها و بعضا قسمت‌های متن، از لغات کلیدی طولانی به کار گیری کرده‌اید. حتی حواس‌تان بوده که Keyword Stuffing نکنید.

درحال حاضر بعداز  صرف یک سری ساعت زمانبر روی کیفیت محتوای خویش، یک نوشته‌ی علمی 2000 واژه و کلمه‌ای بسیار با ارزش را نوشته‌اید. بدین ترتیب سوای معطلی آن را در تارنما خویش منتشر می کنید.

پس از یکسری روز به‌این تاءمل میفتید که مشاهده کنید نوشته‌ی علمی‌ای که منتشر کردید، چه مرتبه‌ای گرفته میباشد. به همین خیال و خاطر، ابزارهای گوگل بررسی و سرچ کنسول خویش را گشوده میکنید. به نصیب‌های گوناگون آمار وبسایت تان راز می‌زنید تا بلکه خستگی تلاشی که برای تایپ کردن نوشته‌ی‌علمی خویش کشیده‌اید را با یک آمارِ کلیک بالا جبران نمائید.

اما فیض مدام مطابق میل شما وجود ندارد! در مورد ها اکثری رده ما در شیت دوم یا این که سوم نتیجه ها گوگل میباشد در حالیکه؛

تصور می کنیم محتوای ما بسیار ارزشمندتر از صفحاتی ست که اکنون سکو‌های نخستین تا سوم را به خویش تخصیص داده‌اند.
ولی بعداز مدتی متوجه می شوید که خیر فقط Impression تارنما شما بالارفته بلکه تعداد کلیک بالایی را هم در یک‌سری روز قبل تجربه کرده‌اید. با خویش فکر‌میکنید که‌این مراحل در آینده هم ادامه خواهد داشت و از این بابت در پوست خویش نمی‌گنجید!

چندین روز بعد از آن، مجدد محرمانه به سرچ کنسول می‌زنید و در کمال ناباوری با سود‌ای تعجب آور و غیرقابل پیش گویی مواجه می شوید؛ آری کلیه چیز به شرایط معمولی بازگشته میباشد. این ثانیه‌ها یکی‌از دشوارترین لحظلات معاش کاری شما تحت عنوان یک متخصص seo میباشد. ولی نقص‌ حقیقتاً کجاست؟ استدلال این پرورش ناگهانی چه میباشد؟ چرا مجدد به منزلت پیشین خویش بازگشتیم؟

چطور گردیده که شما حتی با ساخت محتوای عالی و منحصربه‌فرد و بعداز مدتی ارتقا ورودی، با یک افت خیره کننده رده روبرو گردیده‌اید؟

این نوسان در موضع و جایگاه‌بندی پایین رمز یک نفر میباشد! الگوریتم رقص گوگل.


پس از رخداد افتادن رقص گوگل مشخص و معلوم وجود ندارد که دقیقا چه جایگاهی قسمت شما گردد. ممکن میباشد منزلت شما بهتر، بدتر و یا این که حتی متساوی با جایگاه پیشین خودتان باشد.

مقام تازه شما تعلق بی واسطه به واحد سنجش آمادگی شما برای رقص گوگل خواهد داشت.
طبیعتاً انتظار دارید همین درحال حاضر یک تعریف‌و‌تمجید سرراست و کتابی از این الگوریتم اسرارآمیز به شما بدهیم. اما درصورتی که میخواهید به خیر و خوبی با سازوکار سکو‌بندی حاصل شیت کاوش بوسیله الگوریتم رقص گوگل آشنا گردید، بایستی چندین گام به عقب بردارید تا پاره ای در رابطه این سخن بزنیم که ابداً چرا می بایست چیزی به نام رقص گوگل وجود داشته باشد.

الگوریتم گوگل دنس چرا پدیدآمد؟
یکی‌از مهم ترین فاکتورهای گوگل برای درجه‌بندی صفحه ها اینترنت ترازو رضایت یوزرها از محتوای آن‌هاست. برای گزینش معیار رضایت، دست اندرکاران زیادی محاسبه می شوند که برخی از آنها قبل از اکران به مخاطب و برخی بعد از آن قابل احتساب می باشند.

به صورت نمونه فاکتورهایی مانند سرعت وبسایت، اکران درست در گوشی، رعایت استانداردهای پباده سازی و نگارشی و … پیش از آنکه وبسایت شما به یوزرها سفارش گردد به وسیله گوگل به حساب آوردن می گردد. البته فاکتورهای دیگری مانند برهه زمانی حضور استفاده کننده در ورقه، نرخ کلیک یوزرها بر روی وب سایت شما، اشتراک گذاری در کانال‌های اجتماعی و تثبیت بینش صرفا بعد از ورود استفاده کننده به ورقه قابل احتساب میباشد.

برای آنکه گوگل بتواند تصمیم بهتری برای مقایسه بها و کیفیت صفحه های بگیرد بایستی آنان‌را در وضعیت یکسان قرار دهد.
 

  • ۹۹/۰۶/۲۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی