مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


دربین متا تگ‌ها، توضیحات متا (Meta Description) از اهمیت بیشتری برخوردار‌است. سئو سایت در واقع تگ توضیحات متا چکیده‌ای میباشد از محتوای وب سایت و یا این که نوشته‌ی علمی و مقاله وب سایت. در طراحی وب قسمتی را در پنل رئیس وبسایت شما در لحاظ گرفتند که میتوانید توضیحات متا را در آن نصیب وارد کنید. از کمپانی ساخت سایت که فعالیت ساخت سایت خویش را به آن‌ها سپردید بخواهید در ساخت وب سایت شما بخش مرتبط با وارد کردن توضیحات متا را برای شما تعبیه کند و بعداز اتمام طراحی وب، شیوه وارد کردن توضیحات متا را به شما فراگیری دهد

می قدرت اظهار کرد که در قبل توضیحات متا نقش خیلی مهمی در مرتبه بندی شما در حاصل موتورهای کاوش مثل گوگل ایفا می کرد، البته با این وجود کمپانی گوگل به تازگیً اعلام کرده که تگ توضیحات متا هیچ اثر مستقیمی بر درجه بندی سایتها در موتور جستجوی گوگل ندارد.بدین گفته، توجه بیشتری نمائید گفته میباشد که  توضیحات متا بطور بدون واسطه بر مرتبه بندی وبسایت شما در گوگل اثر ندارد این گزاره یعنی توضیحات متا به صورت غیرمستقیم بر درجه شما در گوگل تاثیرگذارند.

برای تایپ کردن توضیحات متا فضای متعددی برای تعریف محصول ها خویش ندارید و نمیتوانید در ۱۵۵ تا ۱۷۵ کاراکتر آنان را بگویید، پس بایستی کوشش نمایید اصل مقاله را به صورت خلاصه و موثر بیان نمایید و مخاطبی که در فیض کاوش این توضیح متا را می خواند توجیه خواهد شد که چرا روی وب سایت شما کلیک نماید. در توضیحات متا بایستی دیدنی ترین متن نوشته گردد و استفاده کننده را کنجکاو و راغب نماید روی تارنما شما کلیک کند شما در حیث بگیرید که‌این توضیح بعنوان یک بنر تبلیغاتی میباشد که می بایست در ۱۵۵ تا ۱۷۵ کاراکتر نوشته خواهد شد. توضیحات متا بایستی با این روئت کرد نوشته خواهد شد که هم برای موتور جستجوی گوگل اصلی باشد و هم برای بشر جالب باشد.

مثال ای از توضیحات متا
به عنوان مثال برای توضیحات متا در تصویر تحت که مرتبط با مال آنتی ویروس کسپر در وبسایت فروشگاهی سام استور میباشد به‌این شکل میتوانید بنویسید:
بروزترین ورژن آنتی ویروس۲۰۱۸ کسپرسکیkaspersky را از دکان سام استور نمایندگی قانونی فروش لایسنس کسپرسکی با آسودگی و اطمینان خریداری فرمایید.
همان گونه که در متن مشاهده می‌کنید این متن عبارات کسپرسکی، آنتی ویروس، فروش لایسنس کسپرسکی، بروزترین ورژن آنتی ویروس۲۰۱۸ و دکان سام استور نمایندگی قانونی، مستعمل میباشد یعنی کلماتی که برای موتور جستجوی گوگل مندرج و از طرفی یک متن تبلیغاتی و جالب میباشد که مخاطب را برای کلیک کردن جذب می نماید یعنی متنی که برای بشر درج شده میباشد.
 

  • ۹۹/۰۶/۲۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی