الگوریتم may گوگل
به به بعداز مدتها یه زمینه داغ در خصوص الگوریتم های گوگل
حقیقتا خوشحالم درباره ی الگوریتم می گوگل می نویسم، با مقالهها بهینه سازی وبسایت سئو سایت در بهینه سازی جمهوری اسلامی ایران همپا باشید و خودتون امر وب سایت خویش را در دست بگیرید.
خوب بریم سراغ الگوریتم می
الگوریتم may گوگل چه است؟
این الگوریتم در تاریخ 4 می سال 2020 بوجود اومد. ولی هم وقتش بود هم اینکه تقریبا 3 ماه از آخری آپ تو دیت قبل قبل بود و هم اینکه حدود یکسال بود که هسته ی سکو بندی گوگل آپ دیت نشده بود. اونهم بهاین شدت نبود.
دقت فرمائید داده ها راجعبه این الگوریتم خیلی زیاد وجود ندارد و ما هم از مقالهها منابع دارای اعتبار فرنگی این مورد ها رو استخراج کرده ایم و پاره ای هم از دیتا های داخلی استعمال کرده ایم.
الگوریتم می گوگل به چه وبسایت هایی زخم رسانده؟
این الگوریتم بیشتر به تارنما هایی که در حوزه ی خرید املاک، وکالت و پزشکی مربوط میشدند زخم زده
اما بعداز کووید 19 منطقی بود که گوگل روی حوزه ی پزشکی بیشتر تمرکز داشته باشه
چه کنیم که الگوریتم می به بهینه سازی وبسایت ما جراحت نزند؟
اولیه از همگی این نکته رو می بایست بگیم کهاین الگوریتم به وبسایت هایی که تبلیغات داشته اند زخم کمتری وارد کرده.
نکته ای که اینجا مطرح میشه این می باشد که چه نوع تبلیغاتی جلوی جراحت های احتمالی رو کاهش میده!
نخستین از همگی تبلیغاتی که سبب ساز بشه به طور واقعی عموم نام مارک شما رو سرچ نمایند.
تبلیغات پیوسته ی بنری (خیر native و cpc و غیره)
وب سایت هایی که بک پیوند نخریده اند رو کاری نداریم (زیرا ممکنه بالا هم نباشن) وبسایت هایی که بک پیوند خریدند و کلی حریف داراهستند بایستی با نام خودشون هم بک لینک و پیوند گرفته باشن وگرنه درصورتیکه صرفا روی لغات کلیدیشون Back Link گرفته باشن جریمه میشن.
درین برهه زمانی بهتره یا این که رپرتاژ نرید یا این که در تارنما های خیلی مرجع خبر عمل نمائید.
ابدا از pbn های کهن استعمال نکنید. pbn چه است؟
با دقت به تغییرات هسته ی گوگل و به روز می، چه کنیم؟
مورد ها آموزشی برای این آپ تو دیت تازه گوگل میباشد:
شایسته ترین فعالیت : ساخت محتوای کیفیت عالی هست. خصوصیت محتوا خوب
آغاز به تبلیغات نادر و با اپ ی دستکم 4 ماهه
برید ملاحظه کنید برای جلب اعتماد مشتری چه کارهایی بایستی انجام میشده که انجام نداده اید، از جمله مثال فعالیت گذاشتین، یا این که فیلمی از رضایت مشتری های قبل درج نموده اید و یا این که گواهی و مدرک های دارای اعتبار خویش را در وبسایت اکران داده اید.
چنانچه وبسایت شما خبری میباشد و یا این که فروشگاهی میباشد باید مواقعی را که اخیرا ترند گردیده اند مسلما در وبسایت خویش قرار دهید، حتی در حالتی که میبینید رقبای دیرین خیس درجه های بهتری میگیرند و انرژی شما هرز میرود بایستی اینکار را انجام دهید تا گوگل شمارا وارد بازی بزرگان کند.
اصلا مقاله ها خیلی بلند و یا این که اسمان خراش درج نکنید مگر اینکه درین عمل وب سایت شما پیشینه دار باشد، بهتر میباشد نوشته ی علمی جامع باشد بجای طولانی (خواسته از طولانی بیشتر از 1800 کلمه و واژه میباشد)
ابدا برای بک لینک و پیوند سازی سریع مبادرت نکنید و بی گدار به آب نزنید.
یک کدام از مهمترین نکات این میباشد که وب سایت خویش را بروز نگهدارید. هم ورقه ی مهم و هم مقالهها کهن را بروز فرمائید.
- ۹۹/۰۶/۲۹