مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


محتوای با کیفیت خوب High-Quality Content


ما مبتنی بر فهم مخاطبان و تحقیق و چک و نیاز مخاطب در سئو سایت  آغاز عبارات کلیدی دارای ربط را گزینش میکنیم و بعد در قالب یک محتوا بر طبق اصول بهینه سازی اطلاعاتی را به مخاطب از گویش مخاطبان ارائه می‌دهیم.

محتوا پاد شاه میباشد و محتوای ویدئویی برای سالیان در کنار وب لاگ ها، پادکست ها یا این که محتوای تارنما محبوبیت روز افزون یافته میباشد: تولیدات تست می‌شوند، پرسنل تازه از روش فیلم های بازاریابی پرسنلی پیدا میگردند یا این که یک کارفرمای تازه از روش ویدئوی بازاریابی خودشان کاوش می‌شود. ویدیو های آموزشی می سازند و راهکارهایی به ما خاطر میدهند. البته سوای اعتنا به محتوا، کل ویدیوها می بایست قابل کاوش باشند.

بیشتر بخوانید: راهنمای به کارگیری از لغت ها کلیدی در استراتژی محتوا

استعمال از داده های ساختار یافته
داده های ساختار یافته برای وبسایت هایی که از آن در سال اخیر میلادی استعمال کردند حاصل مالامال باری را به یاروهمدم آورد و صد در صد در آینده هم تکنیک محبوبی خواهد بود. پس در seo ۲۰۲۰ به آن اعتنا نمائید.

در شرایطی که در وبمستر تولز چشم باشید در نسخه سابق این نصیب وجود دارااست و هنوز تنظمیات آن به نسخه نو سرچ کنسول منتقل نشده و نشان میدهد که هنوز به طور بی نقص فعال سازی نشده و در صورتی‌که این حادثه بیفتد بدون شک تاثیرات خویش را در بهینه سازی نشان خواهد بخشید.

نظارت و پیگیری کردن برد محتوا
seo می تواند باعث به صرف برهه زمانی و هزینه متعددی برای شما خواهد شد. در حالتی‌که این عملکرد‌ها، بازه زمانی و هزینه صرف گردیده برای شما سود‌ای در بر نداشته باشد چه منفعت‌ای داراست؟

شاخص‌های بخش اعظمی وجود دارا هستند که میتوانید به طور روزمره، هفتگی و ماهیانه محاسبه کرده و دستورالعمل seo خویش را دنبال کرده و برد خویش را آنالیز فرمایید.

از آن جا که شاخص‌های آیتم آنالیز شما به ترافیک ارگانیک (ترافیکی که از موتورهای کاوش به تارنما شما وارد می گردند) مربوط می‌باشند، ابزاری که هم تعداد مجموع ترافیک ورودی به وبسایت شما ارائه می دهد و هم سکو وب سایت شما در هرمورد از عبارات کلیدی دنباله بلند را نشان دهد را پیدا نمائید. SEMrush ابزاری عالی برای این فعالیت میباشد.

با به کارگیری از ابزارهایی مثل اکسل، گوگل ورقه یا این که بقیه ابزارهای تجزیه و چک ذیل اینترنت برای رصد کردن ماهیانه ترافیک ورودی به وب سایت خویش از جستجوی ارگانیک به کارگیری فرمائید.

 

کلمه ها کلیدی مترادف و هم معنی


دیگر مانند قبلی وجود ندارد که شما در یک شیت از یک واژه یا این که عبارت کلیدی به طور زیاد استعمال نمایید و گوگل شمارا تحسین نماید. بلکه شرایط متعدد گردیده و گوگل این فعالیت را تقلب محسوب می نماید.

البته در قبال به ما سفارش میدهد که از مترادف و هم معنی های واژه کلیدی مهم تحت عنوان یکی‌از شایسته ترین طرز های بهینه سازی ۲۰۲۰ به کار گیری کنیم.

مترادف و هم معنی خیر به مضمون‌ مترادف ؛ بلکه کلماتی با یک مضمون و عباراتی که یک کاربرد یا این که مقصود خاص را به استفاده کننده القا می نمایند.

بیشتر بخوانید: ۱۱ ابزار جستن لغات کلیدی وب سایت برای ارتقاء بازدید

 

تجربه کاربری و کوشش User Experience and Performance


تجربه کاربری در seo ۲۰۲۰ اهمیت فرائانی دارااست، همین غرض والای گوگل سبب ساز می شود استفاده کننده خیر صرفا در مراحل کاوش به جواب پرسش خویش رسد، بلکه شم خیر هم از این فعالیت خویش داشته باشد. این شم درونی مثبت به عبارتی چیزی میباشد که ما با اسم تجربه کاربری (User Experience) خوب از آن حافظه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: UX و UI (تجربه کاربری و رابط کاربری) چه است؟ و تفاوت آن‌ها

به چه شکل یوزرها را به لذت بردن از تکان در سایتتان تشویق می کنید، موتورهای کاوش بی‌شک یک جنبه مرکزی از تجربه مخاطب را در درجه بندی خویش قرار میدهند: همت برگه، سرعت تحویل محتوا. ما در هم اکنون حرف کردن میلی ثانیه اینجا هستیم! از بینش seo ۲۰۲۰ نیز ضروری میباشد که تارنما هایی را که با تکنیکی بالغ و سریع عرضه میگردند، ساخت‌و‌ساز نمایند، حتی در حالتی‌که کابل های فیبر نوری یا این که کانال ۵G گوشی استاندارد خیس شوند.

 

هوش تصنعی و مصنوعی (Artificial Intelligence)


در آینده، ما اذن خوا هیم بخشید که الگوریتم ها به ما یاری نمایند که الگوریتم های خویش را اجرا نمایند. از سال ۲۰۱۵، گوگل بر روی یک الگوریتم خودآموزی به اسم “Rankbrain” عمل می نماید که از جستجوی پرس و جو هایی که تا قبل از این انجام نشده میباشد – که به احتمال زیاد ۱۵ درصد از مجموع پرس و جو را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: الگوریتم رنک برین RankBrain گوگل چه می‌باشد؟

در سال های آتی ما خیر فقط با آی پی های خدماتی در تماس های خدماتی و یا این که در پدیکور اشخاص کهن سال روبرو می شویم، بلکه به طور تقریب در کلیه جا: نیاز به گردآوری و تجزیه و چک داده های مخاطب برای تهیه نمودن پیشنهادات هوشمندانه برای مبادرت میباشد و باقی خواهد ماند وب.

این تصادفی وجود ندارد که سرگئی برین، بنیانگذار گوگل در میانه چهل ساله، در انتهای سال ۲۰۱۸ در طومار مؤسسان ABC تأثیرگذار نوشته میباشد:

“فصل بهار نو در هوش تصنعی مهم‌ترین پیشرفت در محاسبات در زمان قدمت اینجانب میباشد.”

هوش تصنعی و مصنوعی فعلا تاثیر قابل توجهی در چگونگی درجه‌بندی تارنما‌ها به وسیله موتورهای کاوش پهناور داراست. در واقعیت، گوگل اینک از AI برای تقلید کردن اخلاق بشر در وبسایت‌ها به کارگیری می‌نماید.

با استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی برای تکرار تعاملات بشر در صفحه های گوناگون وب سایت، گوگل داده ها رزشمندی در زمینه ی شیوه استفاده کننده پسند بودن وب سایت‌ها به‌دست میاورد.

گوگل و دیگر موتورهای کاوش قدرتمند که از هوش تصنعی و مصنوعی برای توابع عملکردی خویش استعمال می‌نمایند، با بهبود درجه وبسایت‌های کاربردی و اثرگذار به آن‌ها جایزه میدهند. بنابر‌این AI در سال ۲۰۲۰ با دقت بر کردار یوزرها بر seo تاثیر‌گذار خواهد بود.

به این ترتیب، اصلی میباشد که در اسرع وقت خویش را با مسئله AI آشنا فرمائید و از حیث بهینه سازی آن را تجربه نمایید.

منبع: avandenergy.com – seobehine.ir – novinmarketing.com

برچسب ها: Mobile First Index, یادگرفتن بهینه سازی, تجربه کاربری, جستجوی صوتی, ریچ اسنیپ, بهینه سازی, seo 2020, بهینه سازی ویدیو, لغت ها کلیدی, محتوا, هوش تصنعی و مصنوعی
 

  • ۹۹/۰۷/۰۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی