مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


20 تکنیک ارتقاء درجه و بهینه سازی برگه فرود مطلوب
برگه ای از وب سایت شما در نتیجه ها کاوش به ازای یک  سئو سایت   واژه کلیدی با نرخ تبدیل بالا دارنده مرتبه بسیار خیر میباشد. دیگر از این بهتر چه میخواهید؟

البته تعدادی لحظه حوصله نمایید. این برگه همانی وجود ندارد که ما انتظارش را داشتیم. صراحت دارد که یک کدام از صفحه های وب سایت شماست، ولی برگه فرود ایده ال شما برای این واژه کلیدی نیست. حتی چنانچه تصور می‌کنید که با وجود نامناسب بودن محتوا به ازای این کلمه و واژه کلیدی، همچنان کسب این درجه بالا خوب میباشد، مقداری به عواقب ذیل تصور کنید:

نرخ کلیک کاهش پیدا می نماید: تیتر کاغذ و دیسکریپشن آن به اندازه کافی دارای ربط و دیدنی وجود ندارد تا بتواند مخاطب را به کلیک کردن ترغیب نماید.
بانس ریت ارتقاء پیدا می نماید: هنگامی که یوزرها جواب قابل قبولی به جستجویشان اخذ نمی‌کنند، با گاز از آن کاغذ بیرون گردیده و بر روی تارنما دیگری کلیک می نمایند.
نرخ تبدیل کاهش می‌یابد: شیت دیگری که مطلوب جذب مشتری پباده سازی نشده میباشد، دارنده دکمه فراخوانی برای مبادرت (CTA) نمیباشد.
ما مطمئنیم که چنین قوانینی همانی وجود ندارد که انتظارش را داشته و به آن نیاز دارید. البته چنین موقعیت یک فاجعه محسوب نشده و می‌توانید راز وسامانی به آن بدهید. ما برای این حالت نظارت لیستی تولید کرده ایم تا اقدامات موردنیاز را تخت‌گاز انجام دهید. کاغذ ای را که جایگاه کسب کرده را با شیت ای که بایست در نتیجه ها کاوش به مکان آن قرار داشته باشد، مقایسه کرده و دو‌مین را با دقت به مواقعی که در آن نقص دارااست، seo فرمائید.

سئو واژه و کلمه کلیدی
کاغذ ای که به مکان ورقه متبوع شما در حاصل کاوش نشان داده میشود، احتمالا دارنده المان های با صرفه تری میباشد. بدین ترتیب شما بایستی از باصرفه بودن کاغذ موردنظرتان برای کسب یک سکو خوب تماما اطمینان نتایج فرمائید. مواقعی که نسبت به باصرفه بودن آنان بایستی دقت ویژه ای فرمایید عبارتند از:

1. تیتر کاغذ
موتورهای کاوش فعلا می‌توانند قضیه کاغذ را سوای اینکه اسم موضع در تیتر برگه به فعالیت رفته باشد، حدس بزنند. با این اکنون هنوز تیتر شیت یکی‌از مهم ترین بخش های آن به شمار می رود، چرا‌که در سه جای پایین مشاهده می‌شود:

شیت حاصل کاوش
تب های مرورگر اینترنت
شبکه‌های‌عمومی
در‌صورتی‌که هنوز نسبت به‌این قضیه شک وتردید دارید، واژه و کلمه کلیدی مثال ای را در گوگل کاوش فرمایید. مشاهده خواهید کرد که اکثر وقت ها مورد ها دارنده واژه آیتم جستجوی شما در تیتر خویش می‌باشند.

برای seo تیتر برگه چه کارهایی انجام دهیم:

مراقب ارتفاع تیتر ورقه باشید: این ارتفاع را نهایتا 60 کاراکتر نگه دارید. در شکل تایپ کردن عبارات انگلیسی از دکمه Caps Lock به کار گیری نکنید.
هوشمندانه از کلمه ها کلیدی به کارگیری نمائید: در استعمال از لغات کلیدی در تیتر برگه زیاده روی نکنید، به کارگیری یک یا این که دو توشه از آن کافیست.
عبارات کلیدی را در اولِ تیتر کاغذ قرار دهید: یوزرها در هنگام مشاهده نخستین حاصل کاوش به او‌لین کلمه ها تیتر کاغذ اعتنا بیشتری می نمایند.
از اسم برندتان در تیتر کاغذ به کار گیری فرمائید: در شرایطی که اسم مارک شما دارای اسم و رسم باشد، این عمل بسیار عاقلانه میباشد، به دلیل آن که به مثابه امضای شما در مورد می‌باشد.
از تکرار یک تیتر در یک سری ورقه پرهیز کنید: عنوان ها تکراری ممکن میباشد آرم ای از محتوای تکراری باشد و این قضیه بر روی مرتبه تارنما در حاصل کاوش تاثیر منفی می‌گذارد.
2. متا دیسکریپشن
اهمیت متا دیسکریپشن به طور کامل قابل مقایسه با تیتر برگه میباشد. متا دیسکریپشن در دو نقطه پایین نشان داده می شود:

شیت نتیجه ها کاوش
شبکه های مردمی (در شکل اشتراک گذاری شیت)
متا دیسکریپشن جزئییات بیشتری را از محتوای کاغذ به یوزرها داده و به آن ها یاری می نماید تا به ترازو رابطه در میان حاصل کاوش و عبارت گزینه جستجویشان پی ببرند. این توضیحات کوتاه بر روی نرخ کلیک (CTR) موءثر میباشد.

برای سئو متا دیسکریپشن چه کارهایی انجام دهیم:

مراقب ارتفاع متا دیسکریپشن باشید: این ارتفاع را حول و حوش 150 کاراکتر بنویسید.
متا دیسکریپشن را به مکانی برای تبیلغ تبدیل نمائید: متا دیسکریپشن را به نحوی بنویسید که تبلیغی برای محتوای ورقه تان باشد. علاوه بر این موتورهای کاوش نیز عبارات کاوش گردیده بوسیله استفاده کننده را در شکل وجود در متا دیسکریپشن، به طور پررنگ اکران می‌دهند. این لغت ها برجسته لحاظ یوزرها را به خویش جلب می نماید. بدین ترتیب سئو متا دیسکریپشن برای عبارات کلیدی بسیار اصلی میباشد.
از تایپ کردن توضیحات یکسان در صفحه ها پرهیز کنید: متا دیسکریپشن های تکراری میتوانند نشانگر محتوای تکراری برای حاصل کاوش باشند.
3. تگ های سرتیتر
تگ های سرتیتر HTML که از H1 استارت گردیده و تا H6 ادامه می‌یابد، برای ساختار دهی به محتوا و نشان داده سلسله مراتب آن استعمال میگردد. به کار گیری از یرتیتر ها موجب ادراک بهتر موتوهای کاوش از محتوای هر شیت میگردد.

برای سئو سرتیتر ها چه شغل های انجام دهیم؟

از تک های سرتیتر به طور سلسله مراتبی استعمال فرمایید: فقط از یک تگ H1 در برگه استعمال کرده و H2 تا H6 را برای ساخت‌و‌ساز ساختار سلسله مراتبی به فعالیت ببرید.
از لغات کلیدی در تیترها استعمال نمایید: تیترها معمولا متساوی موضوعات مهم محتوای ورقه میباشند، به این ترتیب سفارش میشود که حتی الامکان به طور طبیعی از کلمه ها کلیدی در عنوان ها استعمال فرمائید.
تیترها را پر رنگ خیس نمائید: با اینکه موتورهای کاوش به متا تگ ها اهمیت داده و آنان را میخوانند، یوزرها نیز در مقابل به عنوان ها دقت متعددی می نمایند. از فونت های درشت خیس و با استایل های مختلف در عنوان ها به کارگیری فرمایید تا دیده یوزرها به آن‌ها جلب خواهد شد.
4. محتوا
مثل روز پر‌نور میباشد که محتوا بسیار انتخاب کننده میباشد. موتورهای کاوش برای اکران صفحه های وب سایت در نتیجه ها کاوش به اشاره هایی نیاز دارا‌هستند. عبارات کلیدی که در محتوا به عمل میروند، همچون این اشارات کار می نمایند.

برای سئو محتوا چه کارهایی انجام دهیم:

لغات کلیدی اساسی را در 100 الی 150 واژه و کلمه اولیه محتوا قرار دهید: یوزرها و موتورهای کاوش به این صورت آن ها را زودتر در محتوا مشاهده می نمایند.
از مجموع لغت ها کلیدی دارای ارتباط به کار گیری فرمائید: با روی عمل وارد شدن جستجوی مفهومی، گوگل دیگر نیازی به عین عبارات کلیدی برای جواب به یوزرها ندارد. فقط نکته قابل توجه، معنا پشت رمز کلمات میباشد. براین اساس آزادانه از کل هم خانواده های یک واژه و کلمه کلیدی در محتوا استعمال نمائید.
محتوا را در وسعت کافی منتشر نمایید: محتوای بلندتر معمولا درجه بهتری کسب می نماید، با این اکنون ارتفاع محتوای ایده ال از موضوعی به قضیه دیگر گوناگون میباشد. به این ترتیب برای دور اندیشی از ارتفاع محتوای مطلوب برای یک زمینه، صفحاتی که در اینک جایگاه های بالایی کسب کرده اند را تحلیل فرمائید.
5. جستجوی داخلی
زمانی وبسایت شما بالاتر از 20 شیت می گردد، بهتر میباشد که از یک فریم کاوش در سایت به کارگیری فرمائید. یک کدام از خصوصیت های خوب قاب کاوش، تطابق آن با گوگل آنالیتیکس میباشد تا بتوان لغات گزینه جستجوی یوزرها را مشاهده و محاسبه کرد.

این داده های به شما امداد می نمایند تا:

به چیزی که یوزرها درپی آن می‌باشند پی ببرید و صفحه های متبوع را در دسترس آنان قرار دهید. در شکل انجام چنین کاری بانس ریت وبسایت به مدار قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.
ایده های تازه در رابطه لغات کلیدی بیابید و از آن ها در استراتژی ساخت محتوا به کارگیری نمایید.
 

  • ۹۹/۰۷/۰۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی