مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


مهیا سازی تصاویر برای استعمال از آن‌ها در نوشته ها
گام‌بعدی بعداز تعیین تصاویر، seo آن ها برای استعمال سئو سایت  در وبسایت میباشد. درین فرایند بایستی به موارد ذیل اعتنا نمایید:

تعیین اسم درست برای پوشه تصویر
seo تصاویر با اسم پوشه مقدمه می‌گردد. موقعیت ایده آل درین مرحله اینست که گوگل فارغ از اعتنا به ماهیت تصاویر، از محتوای آن دور اندیشی یابد. این عمل با به کارگیری از به عمل بردن لغات کلیدی طظلب در اسم پوشه قابلیت و امکان پذیر می‌شود.

برای مثال در صورتی تصویر شما مرتبط با میدان آزادی تهران میباشد، دیگر اسم پوشه نبایست به صورت DSC4536.jpg باشد. بلکه اسم باصرفه برای چنین عکسی، tehran-azadi-square.jpg میباشد. اما اسم تصاویر را می‌توانید با کاراکترهای فارسی نیز بنویسید، ولی سفارش میکنیم که به جهت قابلیت پیدایش برخی از خطاها در آینده، از این عمل دوری کنید.

بعد ها عکس در بهینه سازی تصاویر
سرعت بار گذاری صفحه ها در seo و تجربه کاربری اثر گذار می‌باشند. هر چه سرعت وبسایت بیشتر باشد، سرعت مشاهده و ایندکس صفحه های آن نیز بیشتر خواهد بود. تصاویر می‌توانند بر روی سرعت وبسایت در وردپرس در وردپرس تاثیر به سزایی داشته باشند، مخصوصا هنگامی که مبادرت به آپلود یک تصویر حجیم در کاغذ نمائید.

مثلا درصورتی که بعد ها مهم یک تصویر 2500*1500 بوده، ولی اندازه اکران داده گردیده آن در ورقه 250*150 باشد، سرعت لود را سوای هیچ ضرورتی نماید نموده اید. در چنین قوانینی بهتر میباشد که مبادرت به تغییر و تحول سایز و بعدها تصویر فرمایید.

وردپرس درین عمل به شما یاری کرده و پس از آپلود هر عکس، آن را با سایز های مختلفی ذخیره می نماید. اما این موضع به این مضمون‌ وجود ندارد که سایز پوشه های تولید گردیده با صرفه باشد. وردپرس فقط مبادرت به تغییر‌و تحول سایز آن می نماید.

به کار گیری از تصاویر به طور واکنشگرا
وجود چنین خصوصیت در وردپرس بسیار ضروریست و خوشبختانه این سیستم رئیس محتوا از ورژن 4.4 به سپس، خویش از این خصوصیت پشتیبانی می نماید. با فعال بودن چنین خصوصیت، تصاویر وبسایت در ورقه اکران های با اندازه های متعدد به نیکی نشان داده میشود.

کاهش وسعت فولدر تصاویر
گام بعدی در seo تصاویر، سئو وسعت آن ها است، به طوری که تصاویر سوای افت کیفیت در نادر ترین وسعت خویش ذخیره شوند. برای انجام این فعالیت ابزارهای آنلاین متعددی وجود دارا هستند و برای مثال آن‌ها می شود به ImageOptim، reduceimages.com، jpeg.io و compressjpeg.com اشاره نمود.

پس از سئو تصاویر می‌توانید با به کار گیری از ابزارهایی مانند Google PageSpeed Insights یا این که Pingdom به آزمایش صفحه های وب سایت بپردازید.

شایسته ترین پلاگین های وردپرسی برای فشرده سازی تصاویر
تفاوت میان ابزارهای آنلاین فشرده سازی و پلاگین های وردپرسی اختصاصی این عمل در چه می باشد؟ در شکل استعمال از ابزارها همچنان نیاز میباشد که عکس ها را بعد از فشرده سازی در وردپرس آپلود کرده و آنگاه از آن ها به کارگیری فرمایید.

در‌حالتی که از آن دسته اشخاصی می‌باشید که قصد به داشتن همگی تجهیزات در یک جا می باشید، بهتر میباشد که از افزونه های فشرده سازی تصاویر در وردپرس استعمال کنید. اکثر اوقات این سیرتکامل پلاگین ها کارکشته به فشرده سازی تصاویر در هنگام آپلود آنان می باشند و این خصوصیت موجب برداشتن توشه متعددی از روی دوش شما می‌گردد.

به‌دنبال به معرفی پنج پلاگین برتر فشرده سازی تصاویر در وردپرس پرداخته و سود آزمایش خویش از آن‌ها را ذکر می‌کنیم. در‌این آزمایش چهار تصویر اثبات (سه عدد در فرمت JPEG و یک کدام از در فرمت PNG) را در پنج وبسایت متعدد آپلود کرده و با استعمال از این پنج پلاگین آنها را فشرده سازی نموده ایم.

پلاگین WP Smush
پلاگین WP Smush یکی سابق ترین پلاگین هاییست که برای فشرده سازی تصاویر در وردپرس وجود داشته میباشد. برای به کارگیری از این پلاگین نیازی به نام نویسی نداشته و همینطور قادرید که مجموع عکس ها را در هنگام آپلود نیز به طور هم زمان فشرده سازی فرمایید. براین اساس با یک توشه تهیه آن، می‌توانید زمینه فشرده سازی تصاویر را فراموش نمایید، به این دلیل‌که این پلاگین به طور اتومات عمل خویش را در بک گراند انجام خواهد اعطا کرد.

متاسفانه عیب این پلاگین عدم فشرده سازی باصرفه در ورژن بدون پول آن میباشد. بدین ترتیب خیلی آن را توصیه نمیکنیم. در تارنما این پلاگین نقل شده که معیار فشرده سازی در ورژن Pro آن بیشتر میباشد، ولی در آزمایش هایی که ما از آن گرفتیم، خروجی آن خیلی تفاوتی با ورژن بدون پول نداشت.
 

  • ۹۹/۰۷/۰۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی