مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


شاید شما نیز روزمره از موتور جستجوی گوگل برای کسب و عمل خویش به کارگیری میکنید سئو سایت  یا این که قصد دارید برای یافتن کالا، داده ها یا این که مکانی از این موتور کاوش سود ببرید. حالا سوالی که پیش میاید این میباشد که گوگل چه‌گونه این داده ها را شناسایی و اکران می دهد. الگوریتم کبوتر در کنار دیگر تجهیزات گوگل به مراد شناسایی نزدیکترین جای متبوع شما به وجود آمده میباشد که مبنی بر لوکیشن فعالیت می‌نماید. در‌پی این نوشته‌ی علمی قصد داریم تا شما‌را با طرز عمل الگوریتم کبوتر و تاثیرات آن بر حاصل گوگل بیشتر آشنا کنیم. 

الگوریتم کبوتر گوگل چه است؟
شاید برای شما هم پیش آمده میباشد که به‌دنبال نزدیکترین دکان، مریض‌خانه، راس تفریحی و ... باشید و قطعا می دانید که‌این نیاز بیشتر عموم جهان بوده میباشد از این رو موتور جستجوی گوگل بعد از پنگوئن، مرغ مگس خوار و پاندا، در سال 2014 تصمیم گرفت تا الگوریتم کبوتر را به قلعه حیوان‌ها خویش بیفزاید. سعی الگوریتم کبوتر گوگل در واقع به‌این شکل میباشد که هنگامی مرورگرتان را گشوده فرمائید و عباراتی زیرا «رستوران‌های مجاورت اینجانب» یا این که «مریض خانه‌های مجاورت اینجانب» یا این که «مرکز ها تفریحی مجاورت اینجانب» را کاوش فرمائید، گوگل خودش نزدیکترین جای متبوع را شناسایی می‌نماید و به یاروهمدم کلیه ویژگی ها به شما ارائه خواهد اعطا کرد! همانگونه که میدانید موتور جستجوی گوگل مبنی بر محتوا فعالیت می‌نماید و امروزه جای (لوکیشن) نیز در کنار متن، صدا و تصویر تحت عنوان محتوا شناخته می‌گردد و الگوریتم کبوتر گوگل نیز از این محتوا برای شناسایی نزدیکترین جای استعمال می‌نماید.

بیشتر بخوانید: معرفی الگوریتم های گوگل | جدیدترین الگوریتم های گوگل را بشناسید

طریق سعی الگوریتم کبوتر گوگل
سکو بندی سایت‌های متعدد در موتور جستجوی گوگل براساس معیارهای متفاوت شکل می‌پذیرد و به همین استدلال میباشد که زمانی عبارتی را در گوگل کاوش میکنید بعضا از تارنما‌ها را در نتیجه ها نخستین گوگل فراتر از سایر تارنما‌ها مشاهده خواهید کرد. با این حالا تا پیش از روی فعالیت داخل شدن الگوریتم کبوتر، جای و مسافت شما از عبارت متبوع تحت عنوان یک ترازو برای سکو‌بندی گوگل محسوب نمی‌شده‌است.
در واقع به کارگیری از الگوریتم کبوتر باعث شده‌است تا شما بعد از جستجوی عبارت متبوع خویش در گوگل برای یافتن مکانی خاص در یک شهر با پیشنهادهای مختلفی مواجه گردید! درحال حاضر میپندارید که‌این پیشنهادها برای همگی شهرها یکسان خواهد بود؟! در جواب به‌این پرسش می بایست بیان کرد که به طبع حاصل یافتن جای در گوگل برای شهرهای گوناگون گوناگون خواهد بود چون الگوریتم کبوتر با تطابق الگوریتم جستجوی شما و الگوریتم وبسایت‌های دارای ربط، به اکران جای نزدیکتر به شما مبادرت خواهد کرد.

تغییرات الگوریتم کبوتر روی گوگل
با دقت به مطالب نصیب‌های گذشته متوجه شدید که الگوریتم کبوتر سبب ساز شده‌است تا نتیجه ها گوگل مبنی بر وضعیت مکانی تغییر‌و تحول نماید. در واقع پیش از روی عمل داخل شدن الگوریتم کبوتر زمانی عبارتی مانند «کافه‌های تهران» را کاوش می‌کردید با یکی کافه‌های ولنجک تهران مواجه می‌شدید ولی اکنون در شکل کاوش «کافه‌های ولنجک» نزدیکترین کافه به شما در ولنجک اکران داده گردد و در بالا حاصل  قرار خواهد گرفت.
به این ترتیب الگوریتم کبوتر در نتیجه ها جستجوی گوگل تغییرات محسوسی ساخت نموده است که روی مرتبه بندی و بهینه سازی تارنما تاثیر مستقیمی ‌داشته میباشد. با این هم اکنون در میان اکثری از seo شغل های ماهر وبسایت بر راز تاثیرات مثبت و منفی این الگوریتم برای استفاده کننده و مالک وب سایت اختلاف وجود دارااست.

واحد سنجش تاثیر الگوریتم بر کسب و امور و یوزرها
چند کسب و امور با ظهور الگوریتم کبوتر، بسیار ضرروزیان کرده‌اند در حالی که برخی کسب و شغل های دیگر با الگوریتم کبوتر، نقطع ی عطف گرفتند مانند دایرکتوری های اینترنتی. وب سایت هایی مانند همگردی یک دایرکتوری محسوب می‌شوند و داده ها بدون نقص کسب و امور در بخش ها متعدد یک شهر یا این که مملکت را اکران میدهند. به صورت نمونه با جستجوی عبارت \"رستوران های ونک \" در گوگل، حاصل ذیل نشان داده می شود. این سایت ها به خودی خویش وب سایت یک رستوران نیستند البته فهرستی از رستوران های ناحیه ونک تهران را اکران میدهند. 

واحد سنجش تاثیر الگوریتم بر صورت ظاهری گوگل
در شرایطی‌که این پرسش در ذهنیت شما وجود دارااست که آیا الگوریتم کبوتر بر صورت ظاهری گوگل تغییراتی ساخت و ساز نموده است یا این که نه؟ بایستی در جواب به‌این پرسش اذعان کرد که اگرچه زیبایی خاصی به گوگل نداده میباشد، البته در نوع اکران نتیجه ها کاوش تغییراتی را به وجود آورده میباشد. یکی مهم ترین تغییراتی که با اعمال الگوریتم‌های کبوتر انجام گرفت، تغییر تحول ظواهر ورقه نتیجه ها (SERPs) و به ویژه نتیجه ها پک گوگل بود. \"پک هفت‌تایی\" مرتبط با زمانه پیش از اعمال الگوریتم کبوتر میباشد و\"پک نو سه‌تایی\" برای پس از اعمال الگوریتم کبوتر میباشد.

فردی سازی شدن حاصل کاوش بوسیله الگوریتم کبوتر
موتور جستجوی گوگل مدام تلاش می نماید تا نتیجه ها دارای ربط و مایحتاج یوزرها را به آن‌ها نشان دهد. در پیشین با جستجوی عبارت «باشگاه بدنسازی» در گوگل آبادی‌ها سود برای شما ظواهر میشد، حال با امداد الگوریتم کبوتر گوگل، این نتیجه ها به 10 عدد کاهش می یابد. این 10 سود در واقع با اعتنا به حالت مکانی مخاطب فردی سازی گردیده‌ اند و این سبب ساز می‌گردد که عمل جستجوی مخاطب ریلکس گردیده و سریع‌ خیس به محتوای مقصود خویش رسد.

یاری الگوریتم کبوتر به کسب و شغل های محلی
یک کدام از تغییراتی که گوگل با معرفی الگوریتم کبوتر مقصود قرار داده بود، وارد کردن الگوریتمی بود که وضعیت-محور باشد. در واقعیت گوگل قصد داشت حاصل را مبنی بر محل یا این که حیطه استفاده کننده کاوش کننده اکران دهد و سکو بندی های نتیجه ها ،شرایط محور باشند. این آپ تو دیت گوگل سبب ساز شد که کسب و شغل های محلی دست به فعالیت شوند و دنبال بهبود سئوی محلی وب سایت خویش باشند تا برهمین اساس بتوانند مشتریان غرض خویش را شل ‌خیس پیدا نمایند.
 

  • ۹۹/۰۷/۰۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی