مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


قدم اولیه: تمرکز بر روی کلیه طرز‌ها و مفاهیم قابل کاوش
قدم اولیه که مرتبط با کاوش می باشد این میباشد که اطمینان نتایج فرمائید سئو سایت  که فعالانه فعالیت می کنید تا گویش آیتم به کار گیری‌ی مخاطبین ایده‌آل خویش را ادراک فرمایید و آن‌را بشناسید.؛ یعنی بایستی مطمئن گردید که محتوای شما اقبال خیر و خوبی در جستجوهای مبنی بر متن و هم‌چنین جستجوهای صوتی و در غایت برای جستجوهای فکری داراست.
واضح میباشد که به کار گیری از ابزارهایی برای جستجوی مقرِ داده‌ی عباراتِ کلیدی گوگل، اثر گذار میباشد. مثلا، سود‌گیری از StudioPress Sites میتواند ثمربخش یاشد. این نوع تجزیه و بررسی، پنجره‌ی ارزشمندی رو به اصطلاحات و عباراتی گشوده می‌نماید که یوزرها هنگامی در ادامه محتوای مربوط به مسئله شما می باشند، به جستجوی آن می پردازند.
البته به حافظه داشته باشید که‌این صرفا یک بُعد موضوع میباشد. زمانی عموم در زمینه ی قضیه شما سخن می‌نمایند، چه اتفاقی خواهد به‌زمین‌خورد؟ مواردی که سؤالاتی تصادفی میپرسند، چه اتفاقی خواهد به زمین خورد؟
اینجاست که رسانه‌های اجتماعی می توانند ابزاری عالی برای گوش دادن باشند. این‌جاست که ملاقات‌ها و سخن کردن بدون واسطه با عموم حقیقی و واقعی میتواند پرفایده باشد. این‌جاست که نظرسنجی‌های انجام یافته به وسیله مخاطبین می تواند نگرش نیکی ارائه دهد. اربابان بلاعزل باصرفه‌سازی موتورهای کاوش، اشخاصی میباشند که پای سخن یوزرها می‌نشینند و با آنان هم‌دلی می‌نمایند.
وقتی‌که بدانید حیث مخاطبینِ ایده‌آل شما پیرامون موضوعتان چه می باشد و رایج‌ترین سؤالات آن ها چه می باشد، آن موقع میباشد که علم مورد نیاز را برای ساخت‌و‌ساز عنا وین، خطوط مورد و محتوای بدنه‌ای که با طیف وسیعی از مورد‌های معنایی متعدد دارای ارتباط خواهد بود، به دست خواهید آورد. درنتیجه سفارش‌ی ما این میباشد که مهارت گوش سپردن به ایده ها سایر افراد را در خویش تقویت فرمائید تا به یک تولید کننده‌ی محتوای خبره تبدیل گردید.

 
قدم دوم: تمرکز بر روی موتورهای جستجوی بیشتر
قدم دومین که ما یحتاج میباشد بردارید این میباشد که همه موتورهای جستجویی که ممکن میباشد عموم آن‌جا را در پی محتوایی که ساخت‌و‌ساز میکنید، کاوش نمایند، در حیث بگیرید و در غایت راهی پیدا فرمائید تا محتوای خویش را به شایسته ترین صورت ممکن اخلاق نمایید.
 از جمله یوتیوب را در حیث بگیرید. آیا تا به‌حالا ویدئویی در یوتیوب آپلود کرده‌اید که توانسته باشد سؤالات متنوعی را که ذیل تیم‌ای از مخاطبین ایده‌آل شما یقیناً آن‌را در یوتیوب تایپ می‌نمایند، جواب داده باشد؟
در‌صورتی‌که تا به امروز چنین کاری نکرده‌اید، همین اکنون دست به‌عمل گردید. مایحتاج وجود ندارد محتوای تولیدی شما چیز پیچیده و تعجب آور‌وغریبی باشد. کافی میباشد قسمتی از یک پست بلاگ را بردارید، آن‌را به متن یا این که تصویر بی آلایش‌ای که دارنده صدای راوی یا این که موسیقی پس‌مسئله میباشد، تبدیل نمایید. آنگاه عنوانی هوشمندانه برای آن گزینش کرده و یک توضیح اثرگذار و کاربردی هم برای آن ارائه دهید تا یوتیوب تشخیص دهد که ویدئوی شما در چه مورد‌ای میباشد و آن‌را در حاصل جستجوی مربوطه اکران دهد.
آزمون فرمائید و مشاهده کنید چه اتفاقی میفتد. آن‌گاه موتورهای جدیدی را شناسایی نمائید تا بتوانید محتوای خویش را به آن ها اضافه فرمائید.
 

 
قدم سوم: تمرکز بر روی آن گاه فنی و کدنویسی تارنما
نکته‌ی سومین که نقش مؤثری در باصرفه‌سازی محتوای شما دارااست و بایستی آن‌را مد لحاظ داشته باشید، این میباشد که مطمئن گردید اینترنت‌وبسایت شما اساس و اصلی بسیار کارکشته داراست. چراکه زمانی محتوای شما آیتم کاوش قرار میگیرد، (چه متنی، چه صوتی) و وارد هر موتور جستجویی که احتمال داراست اینترنت‌وب سایت شمارا به‌تیتر سود‌ی کاوش بالا بیاورد، می‌گردد، می بایست اطمینان نتیجه ها فرمائید که میزبانی و زیرساختِ پباده سازیِ وبسایتِ شما، کل موادسازنده مهم را یک‌جا داراست.
 
• وبسایت شما می بایست عملیات بار گذاری را سریع انجام دهد. بایستی بدانید که در واقع این فاکتور، فاکتورهای درجه‌بندیِ متعددِ دیگری را، - به جهت اثری که بر تجربه‌ی بازدیدکننده‌ها میگذارد- ، پایین تأثیر قرار میدهد.
•  تارنما شما بایستی قابل پاسخگویی بوسیله گوشی باشد (حتی این گزینه قادر است در الویت قرار بگیرد و می بایست وب سایت شما علاوه بر این‌که از روش لپ‌تاپ و کامپیوتر قابل دسترسی میباشد، به طبعً از روش تلفن همراه هم قابل دسترس باشد.)
• وبسایت شما بایستی امن و مطمئن باشد.
• تارنما شما بایستی به‌طور روشن و واضح رمزنگاری گردیده باشد.
بیشتر بخوانید: سئوی محلی چه چیزی است و چه طور منجر ارتقا درآمد شما می گردد؟
 
موردها دیگری نیز وجود داراست، ولی میپندارم با همین مورد‌های بالا پی به اصل مقاله برده باشید. اما این‌طور وجود ندارد که تنها عبارات گزینه استعمال در ورقه‌ی شما دارای اهمیت باشد، بلکه تک‌تکِ موادسازنده مو جود در ورقه‌ی شما بر تجربه‌ای که ربات‌های موتور کاوش و بازدیدکنندگان حقیقی از آن ورقه دارا‌هستند، تأثیر می گذارد. به همین استدلال مواقعی که در‌این قدم آمده میباشد نیز بسیار دارای اهمیت میباشد.
شما در رابطه آنچه در‌این نوشته گفته شد چه‌گونه فکر میکنید؟ تجربه یا این که بینش خویش را در رابطه آن با ما در بین بگذارید.
 

  • ۹۹/۰۷/۱۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی