مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


آیا تا به درحال حاضر چیزی در زمینه ی سئوی کلاه سپید، سئوی کلاه سیاه و یا این که سئوی کلاه خاکستری شنیده‌اید؟ آیا می دانید این عنوان ها چه مفهومی دارا هستند؟ سئو سایت با مدیروب یاور باشید تا درین نوشته‌ی‌علمی به معرفی و تعریف این مباحث پرداخته و یادگرفتن و نکات مرتبط با آن ها را به شما توضیح دهیم.

ما یکسری توشه در دیگر مقاله‌ها اینترنت‌تارنما مدیروب به زمینه پیچیدگی دنیای بهینه سازی اشاره کرده‌ایم. بهینه سازی دنیای پهناور‌ای دارااست و مباحث و مفاهیم زیادی در آن وجود دارا هستند. یک کدام از این مباحث، مفاهیم موسوم به سئوی کلاه سپید، سئوی کلاه سیاه و یا این که سئوی کلاه خاکستری میباشد. ما در‌این نوشته‌ی علمی به تعریف این مورد ها پرداخته و خصوصیت هرمورد را بیان میکنیم. همینطور در‌پی تفاوت مهم این آیتم‌ها و در غایت، شیوه‌هایی که بتوان به خیر و خوبی با این موردها هم‌گام شد را ذکر می کنیم.

 

سئوی کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری چه مفهومی دارا هستند؟
تحت عنوان تعریف‌و‌تمجید نخستین و بنیادی این مبحث، بایستی بیان کرد که seo دارنده تکنیک‌ها و طرز‌های پیاده‌سازی متفاوتی میباشد. واضح‌ست که بعضی از این تکنیک‌ها استاندارد و پیشنهادی بوده و برخی دیگر که منحصراً به وسیله اشخاص رشته‌ای به عمل گرفته می شوند، ریسکی و خطرناک می باشند. نوع و دسته‌بندی این تکنیک‌ها با عنا وین سئوی کلاه سپید ، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری شناخته میگردند.

این مسائل به طور تخصصی و انحصاری به طریق‌های متفاوت برای کسب سکو در موتورهای کاوش می پردازند که بعضی از آنان رسمی و برخی دیگر غیر رسمی و دربرگیرنده جریمه‌های گوگل می‌باشند. همینطور این تکنیک‌ها در بازخوردهای یوزرها نیز تأثیر بدون واسطه میگذارند. با ما یاور باشید تا در‌پی بتوانید با توضیحات جامع و منقطع برای هر کدام از این مورد ها، فهم و شعور قابل قبولی از این مبحث seo پیدا فرمایید.

 

 

سئوی کلاه سپید (White Hat بهینه سازی)
سئوی کلاه سپید تیم تکنیک‌های استاندارد و اصولی در مشاجره seo می باشند که تمرکز اساسی آنان بر روی جذب هدفمند و حقیقی وواقعی یوزرها در شایسته ترین و ایده‌آل ترین موقعیت ممکن میباشد. با این تعریف‌و‌تمجید بی آلایش می‌قدرت اخذ که سئوی کلاه سپید شایسته ترین نوع بهینه سازی هست که در سود آن، شما تحت عنوان یک صاحب و مالک تارنما به طور هم‌زمان رضایت مخاطبین و همینطور رضایت موتورهای کاوش را جلب کرده‌اید. ولی همانگونه که تا قبل از اینً هم گفتیم، کسب رضایت یوزرها به طور اتومات به منزله کسب رضایت موتورهای کاوش نیز میباشد.

در سئوی کلاه سپید ملاک اساسی، پیشرفت در عملکرد و با صرفه‌سازی یک وبسایت در صفحه های نتیجه ها موتورهای کاوش از طریق‌های استاندارد و پیشنهادی میباشد. بعضا از مهم‌ترین این طرز‌ها به کار گیری رسمی و طبیعی از عبارات کلیدی، بک لینک و پیوند‌ها، لینک و پیوند‌دهی‌های داخلی و فرنگی، تمرکز بر گفت و گو ساخت و بازاریابی محتوا و در غایت جذب ترافیک ارگانیک و ارتقاء مرتبه تارنما به طور طبیعی میباشد. فرآیند فرآیندهای سئوی کلاه سپید اگرچه طولانی‌برهه زمانی میباشد ولی حاصل نتایج از آن حدوداً مستمر می باشند. درضمن، راهکارهایی که از روش این نوع seo اعمال شوند، مشتمل بر جریمه ها آنلاین موتورهای کاوش نمی شوند. همین قضیه منجر می‌گردد تا تجارت اینترنتی شما با کمترین درصد خطر روبه‌رو خواهد شد. بدین ترتیب می توانید به همین خیال، حمایت طبیعی موتورهای کاوش را نیز در چنگ داشته باشید.
 

  • ۹۹/۰۷/۱۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی