مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


در سالهای اخیر امنیت یوزرها و محافظت اطراف فردی آن ها برهان اساسی سئو سایت ترویج VPN در میان یوزرها تارنما ها بوده میباشد که سبب ساز بروز مشکلاتی برای آن‌ها شد‌ه‌است. در شرایطی که بخواهیم طریق فعالیت کردن VPN را بطور خلاصه توضیح دهیم بایستی اظهار کرد زمانی یوزرها وب سایت در یک سیستم VPN نام نویسی می نمایند، یک نرم افزار را دانلود می نمایند و هنگامی این نرم افزار اجرا می گردد ،یوزرها تارنما به سرور و به به عبارتی لوکیشنی که از گذشته در نرم‌افزار گزینش شده‌است وصل میشوند.

به دنبال نگاهی به تاثیر VPN بر روی seo وب سایت خوا‌هیم داشت.

تاثیر VPN بروی آمار گوگل آنالیتیکس:
گوگل آنالیتیکس  ابزاری میباشد که از طرف گوگل معرفی گردیده و با دقت به داده های اشخاص معیار ترافیک ورودی استفاده کننده در وبسایت را اکران میدهد. باتوجه به اینکه این پلتفرم از کوکی ها برای رصد کردن داده های اشخاص استعمال می نماید و تغییر تحول لوکیشن یا این که IP نمی تواند مشکلی در کارکرد آن ساخت‌و‌ساز نماید، به کارگیری از VPN  تاثیری بروی آمار گوگل آنالیتیکس درین قسمت نخواهد داشت. VPN روی جستجوی محلی و داده های جغرافیایی تاثیر داراست زیرا داده های تارنما برای جای یابی بر پایه ی لوکیشن می باشند و تغییر و تحول IP در‌این موضوع دخالت دارااست. یوزرها با خدمت VPN نمی توانند جای را از روی نقشه ها پیدا نمایند و عملا وبسایت جستجوی محلی خویش را از دست می‌دهد. به صورت نمونه وبسایت یک دکان در تهران بایستی جستجوی محلی را به طبع در حیث داشته باشد، به این دلیل که اشخاص در گوگل مپ یا این که بقیه خدمت های جای یابی مورد های مغازه های مجاورت را گزینش می نمایند و بایستی بتوانند به مسیر صحیح هدایت شوند، همینطور برای برگزاری یک همایش در یک شهر خاص و ارزیابی اینکه تعدادی نفر از بازدیدکنندگان وب سایت در شهر برگزاری همایش میباشند با وجود به به کار گیری از  vpn ، قابلیت و امکان استخراج این داده ها ممکن نمیباشد . 

تاثیر VPN  بروی سرعت وبسایت:
VPN تاثیراتی روی سرعت وب سایت دارااست و این تاثیر به جهت رمزگشایی و رمزدهی دوباره به استفاده کننده ساخت میگردد. استفاده کننده داده ای برای ورود به تارنما ارسال می نماید و زیرا از VPN به کارگیری نموده است ، داده ی مخاطب اخذ و به سرور ایشان پی انی ارسال می‌گردد، VPN داده را اخذ و رمزگشایی و آنگاه رمزدهی می نماید تا استفاده کننده بتواند وارد وب سایت خواهد شد. این روند وقتگیر منجر کاهش سرعت وب سایت می شود و  روی رنکینگ وبسایت تاثیر خواهد داشت.

باتوجه به توضیحات بالا و محاسبه تاثیر VPN بروی بهینه سازی تارنما اگرچه به کارگیری از vpn منجر امنیت بیشتری برای یوزرها وب سایت می شود اما با اعتنا به خطاها احتمالی به کار گیری از آن پیشنهاد نمی‌گردد .
 

  • ۹۹/۰۷/۱۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی