مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


نکات کلیدی seo تارنما برای یک شروع آپ
در دنیای امروزی امروز طراحی وب سایت به تنهایی نمیتواند در راستای برندینگ و استارت سئو سایت  یک شروع آپ اثر گذار واقع گردد بلکه شما در کنار آن نیاز به رعایت اصول بهینه سازی و کسب مقام مطلوب در نتیجه ها گوگل خواهید داشت. به این دلیل که مشتریان به راحتی با جستجوی اسم تجاری شما می‌توانند به تارنما مراجعه کرده و از سرویس ها و تولیدها آن مارک تجاری داده ها مفیدی را کسب نمایند.  با این وجود، برون سپاری seo در اولِ کسب و عمل های کوچک قادر است هزینه بر باشد البته با رعایت نکات کلیدی که در‌این نوشته‌ی علمی از وبسیما به آنان می‌پردازیم؛ میتوانید اقدامات نخستین در راستای seo و seo وب سایت را خودتان انجام دهید.

فعال سازی نخستین وبسایت
1)ساخت‌و‌ساز حساب Install Google Analytic

این ابزار کارکشته به شما یاری میکند که پرورش و پیشرفت خویش را زیر لحاظ بگیرید. بدانید یوزرها چه طور به وب سایت شما وارد می گردند، از چه صفحاتی بازدید میکنند و چه وقتی از آن بیرون می شوند؟ کسانی که از روش موتورهای کاوش به وبسایت شما وارده گردیده اند بیشتر با آن سرگرم میگردند یا این که اثربخشی تبلیغات بر آن ها بیشتر بوده میباشد؟ برای جواب دهی به‌این سوالهای و یکسری سوال مهم دیگر شما به یکآمارگیر توانا نیاز خواهید داشت.

2) ایجاد حساب در گوگل اینترنت مستر

ابزار وبمستر گوگل یا این که همون google search console به شما امداد میکند تا بر سالم وبسایت خویش محاسبه بدون نقص داشته باشید. قسمت های متفاوت این ابزار برای ارتقاء سرعت ایندکس، شناسایی خطاهای جان دار در تارنما و نظارت لغت ها کلیدی وبسایت شما بسیار اثر گذار خواهد بود. اهمیت این ابزار هنگامی برای شما مشخص و معلوم میگردد که وبسایت شما با افت ناگهانی بازدید یا این که مشکلاتی از این دست مواجه خواهد شد.

3) اتصال حساب گوگل اینترنت مستر به گوگل آنالتیک

با این عمل داده ها اخذ گردیده از ابزار آمارگیر می تواند برای بررسی منزلت و پیشرفت شما به عمل گرفته گردد و تمامی آمارها در یک فضای واحد محاسبه شوند.


4) ساخت‌و‌ساز نقشه وب سایت XML

نقشه تارنما به ربات های گوگل یاری میکند تا فهم و شعور بهتری از وبسایت شما و صفحه ها آن داشته باشند، دقیقا بدانند که هر کاغذ ای در چه هنگامی ساخت گردیده و آخری بروزرسانی آن یکسری وقت پیش بوده میباشد. در مقاله‌ها قبل وبسیما راجع به یادگرفتن ساخت و ساز نقشه سایتمطلبی ارائه کرده ایم. بعد از ساخت‌و‌ساز نقشه می بایست آن را از روش گوگل وبمستر به موتور جتسجو معرفی نمائید.

5) رئیس فولدر robots.txt

این پوشه به شما یاری میکند که دسترسی ربات های گوگل را به نصیب هایی از وب سایت خویش محدود کنید. با مطالعه نوشته ی علمی فراگیری فولدر robots.txt

یادگرفتن ایجاد پوشه robots.txt و فعالیت با Blocked URLs وبمستر

وبمستر گوگل نصیب مشخصی را برای اکران صفحاتی از وب سایت که بوسیله robots.txt دسترسی روبات به آنان محدود گردیده،در لحاظ گرفته میباشد که با اسم Blocked URLs تعریف‌و‌تمجید شده‌است.
در می‌یابید که چه‌گونه بایستی از دستورها و ابزارهای آن منفعت ببرید.
کاوش و انتخاب لغت ها کلیدی
هر بازه که در زمینه ی بهینه سازی حرف می کنیم مستقیما به کلمه و واژه کلیدی هم اشاره کرده ایم. سئو تارنما برای موتورهای کاوش مدام برای مقصود گذاری در کلمه ها و کلمات خاصی انجام می گیرد. در سود به عبارتی برهه زمانی که تارنما را فعال سازی می‌کنیم می بایست به صحت بدانیم که قرار میباشد در چه کلماتی منزلت کسب کنیم و چه صفحاتی می بایست درین کلمه ها مقصود گذاری شوند.

یک لیست از همه تولیدات و سرویس ها خویش تنظیم فرمایید تا از نیاز های مشتریان خویش تدبیر کسب نمائید. شما میتوانید درین مرحله تولیدات و سرویس ها خویش را دسته بندی نمائید.
با استعمال از ابزار KeywordPlanner
 گوگل می‌توانید از کلمه ها کلیدی لبریز کاوش با خبر گردید.
این ابزار گوگل که در مقاله‌ها بخش اعظمی در اینترنت سیما در رابطه آن سخن کردیم این قابلیت را ساخت و ساز می نماید تا از کلمه ها کلیدی پربیننده دوراندیشی مایحتاج را کسب فرمائید و استراتژی بازاریابی محتوایی و seo وبسایت خویش را در‌این راستا انجام دهید. نکته ای که درین نصیب لازم به ذکر میباشد این میباشد که به لغت ها نادر بازدید هم اعتنا نمائید به این دلیل که این کلمه ها رقابت کمتری داشته و سبب ساز می‌شوند به راحتی منزلت قابل قبولی در ورقه اولیه گوگل کسب فرمائید.

بهینه سازی داخلی وبسایت
بعداز شناسایی لغت ها کلیدی میتوانید به راحتی seo داخلی تارنما خویش را انجام دهید. سئوی داخلی (Onpage سئو) تیم ای از عمل های شما در طریق ارائه محتوا، سئوی کلی وبسایت و رعایت اصول سئو است که برای رنکینگ بهتر وب سایت در حاصل گوگل می بایست در لحاظ گرفته خواهد شد. با رعایت نکات کلیدی پایین می‌توانید درین راستا پیروزی قابل قبولی را کسب نمایید.

نشانی صفحه ها
نشانی صفحه های شما می‌تواند یکی‌از نکات کلیدی دیگری باشد که برای بهینه سازی وب سایت خویش می بایست انجام دهید. نشانی صفحه ها بایستی مشتمل بر لغات کلیدی و یا این که لغت ها صدق که محتوا را تعریف می نماید باشد.

تعیین عنوانی منحصر به فرد بفرد
تعیین عنوانی مطلوب و منحصر به فرد بفرد قادر است سبب پیروزی seo داخلی وبسایت شما خواهد شد. در تعیین تیتر صفحه های داخلی اعتنا نمائید و کوشش نمایید که از لغت ها کلیدی مقصود گذاری گردیده در متن تیتر استعمال کنید. بهتر میباشد تیتر شما حداکثر دارنده 70 کاراکتر باشد و واژه و کلمه کلیدی مقصود گذاری گردیده شما در اولِ تیتر قرار گیرد.

هدینگ صفحه ها
بهتر میباشد در تعیین هندینگ صفحه های نیز اعتنا گردد تا استراتژی seo وبسایت به صدق انجام گیرد. هدینگ ها، مقصود یک تارنما را در تعدادی واژه ذکر می نمایند. شما میتوانید بیشتراز یک هدینگ در محتوای خویش به کار گیری فرمایید که باید دربرگیرنده  h2تا h6 باشد. یک کاغذ نباید دو تگ h1 داشته باشد، همینطور محتوای تگ تیتر و هدینگ نباید مثل هم باشند. برای پیشرفت در بهینه سازی داخلی تارنما خویش بهتر میباشد از لغت ها کلیدی خویش در متن هندینگ به کارگیری فرمائید.

توضیحات متا
در راستای بهینه سازی داخلی صفحه های تارنما خویش بهتر میباشد برای همه صفحه های از توضیحات متا به کار گیری نمایید. توضیحات متا می بایست منحصربه‌فرد بفرد باشد و بیشتر از 150 کاراکتر نباشد. به دلیل آن که در‌حالتی که  عبارات بیشتراز مقدار رقم خورده باشد به طور سه نقطه اکران داده گردیده در مشاهده کرد یوزرها نخواهد بود.  برای پیروزی در بهینه سازی داخلی وب سایت خویش بایستی از کلمه ها کلیدی غرض در توضیحات متا به کار گیری نمائید تا بخت پیروزی و جلب اعتنا استفاده کننده را ارتقاء دهید.

پیوند سازی داخلی
یکی‌از دیگر از مواقعی که در بهینه سازی داخلی تارنما اهمیت  داراست پیوند سازی داخلی هست.

بهتر میباشد برای پیشرفت در seo داخلی وب سایت خویش هر شیت از تارنما حداکثر با 3 کلیک از برگه مهم قابل دسترسی باشد و متن پیوند ها دربردارنده لغت ها کلیدی باشند. شما میتوانید با قرار دادن صفحه های اساسی و اصلی در منو وب سایت بهینه سازی داخلی صفحه ها خویش را بهبود داد و یا این که با استعمال از دسته بندی پیوند سازی داخلی خویش را تقویت نمائید.

بهینه سازی تصاویر
در کنار بهینه سازی محتوایی بهتر میباشد به بهینه سازی تصاویر خویش نیز اعتنا نمایید و با اضافه کردن برچسب(متن جایگزین) ALT seo وبسایت خویش را بهبود داد. از‌آنجا‌که الگوریتم های گوگل ادراک جامعی از تصاویر ندارند با گزینش متن جایگزین مطلوب میتوانید مقام قابل قبولی در نتیجه ها تصویری گوگل کسب فرمایید. بهتر میباشد برای تمامی صفحه ها خویش متن جایگزین قابل قبولی تعیین نمایید و از لغت ها کلیدی غرض گذاری گردیده در‌این متن استعمال فرمایید.
 

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی