مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


تاثیر پیوند سازی در ساخت وب سایت بر بهینه سازی :
 
گوگل تارنما ها را با پیوندهای داخلی و فرنگی، با استعمال سئو سایت از یک ربات به اسم ربات Google، ردیابی می نماید. این ربات به شیت اساسی یک تارنما وارد میشود، استارت به رندر کردن شیت و پیروی از لینک و پیوند اولیه می نماید. با پیروی از لینک و پیوند ها گوگل رابطه فی مابین صفحه ها گوناگون، پست ها و بقیه محتویات را گزینش می نماید. براین اساس Google متوجه می گردد کدام صفحه ها در وب سایت شما مسئله مشابهی دارا‌هستند.
موتور کاوش گر گوگل با اعتنا به تعداد لینک و پیوند های داخلی یا این که فرنگی که به یک کاغذ می‌شود ترازو اهمیت آن برگه پی میبرد و به آن اعتبار میبخشد . درین نصیب میخواهیم درباره با لینک و پیوند سازی داخلی سخن کنیم . ولی در آغاز با مفاهیم تحت آشنا می شویم :

پیوند فرنگی چه می باشد؟

یک لینک و پیوند فرنگی پیوند از وبسایت دیگری به وبسایت شما میباشد. آنان برای ترافیک ارجاع و جستجوگرها اساسی میباشند، ولی در بقیه وب سایت ها می‌باشند و شما نمیتوانید آنان را در اختیار گرفتن نمایید.

انکرتکست ( anchor text ) چه است ؟

انکر تکست کلماتی در محتوا می باشند که سلکت گردیده و لینک و پیوند میشوند و با کلیک بر روی آن‌ها به ورقه دیگری از وبسایت میرویم. معمولا تغییر و تحول رنگ داده می‌شوند و یا این که پایین آن‌ها خط کشیده می گردد و یا این که bold میگردند . در هر شکل به نحوی اصلی و شایان توجه اکران داده میشوند تا اشخاص روی آن ها کلیک نمایند . این پیوند دهی ها لینک و پیوند های داخلی را ساخت و ساز می نمایند . 

لینک و پیوند داخلی چه می‌باشد ؟

لینک و پیوند های داخلی لینک و پیوند هایی می‌باشند که از محتوای یک شیت در یک دامنه به برگه دیگری در به عبارتی دامنه منتقل می‌شوند . 


مزایای پیوند دهی داخلی و تاثیر لینک و پیوند دهی داخلی در بهینه سازی :
 آن ها اقتدار را از یک برگه به سمت دیگر منتقل می نمایند (سئو کاوش).  با لینک و پیوند دادن از برگه ای از سایتتان که بازدید بالایی داراست به کاغذ ای که بازدید مقداری دارااست ، میتوانید اعتبار به آن برگه دوم داده و بازدید آن را بالا ببرید و حتی به ایندکس شدن آن در گوگل امداد نمائید .
 آنان بازدیدکنندگان را به صفحه ها با ارزش و کیفیت بالا بالا هدایت می نمایند .لینک و پیوند دادن به مطالب مهمی که با این محتوا در رابطه می‌باشند ، سبب ساز چرخش موتورهای کاوش و یوزرها در وب سایت شما می‌شود . بدین ترتیب بخشی از seo وبسایت برای موتورهای کاوش و سئوی وب سایت، بدین پیوند سازی های داخلی و دارای ارتباط کردن پیوند های داخلی در مطالب تارنما بستگی داراست .
بازدیدکنندگان را به یوزرها تبدیل می نمایند . عده ای که در تارنما شما میباشند با مطالب دارای ارتباط آشنا می‌شوند و در صورتیکه مطالب وبسایت شما ساختار یافته و دارنده محتوای جامعی باشد ، حتما از پیشنهادات شما استقبال کرده و آن مطالب را نیز مطالعه می نمایند و در صفحه ها متفاوت وبسایت شما میچرخند . اینگونه اعتماد اشخاص به شما بالا رفته و به یوزرها همیشگی و بامسئولیت شما تبدیل میشوند . 
عملکرد فرمایید مطالب خیر و خوبی در حوزه‌ کار خویش در وبسایت درج فرمایید و مطالب دارای ارتباط را با پیوند دهی داخلی به یکدیگر متصل فرمائید .
در یک محتوا شما میتوانید کلمه ها کلیدی را در حیث بگیرید که در متن شما به فعالیت رفته میباشد ، درحال حاضر این کلمه و واژه را به کاغذ دیگری که درباره با آن توضیح و مطلبی ارائه نموده اید لینک و پیوند میکنید . اینگونه شما به آن ورقه بها و اعتبار بخشیده اید و به موتورهای کاوش میگویید این کاغذ درباره با این واژه کلیدی اصلی میباشد . موتورهای کاوش به آن میروند و آن را نیز آنالیز می نمایند . 

هرچه ساخت محتوای با صرفه ، بیشتر و کیفیت بالا در تارنما داشته باشید قابلیت و امکان پیوند دهی بیشتری نیز در دست دارید و در فیض سبب ساز ارتقا بازدید تارنما می گردد .
برای مثال در خط بالا مراعات می نمائید که عبارت \" ارتقا بازدید وب سایت \" را به شیت دیگری از وبسایت پیوند کرده ایم .  اینگونه خزنده های موتورهای کاوش به اهمیت این شیت پی می‌برند . انکرتکست در پاراگراف بالا \" ارتقا بازدید وبسایت \" میباشد که با کلیک بر روی آن و مطالعه شیت متوجه می‌شوید مطلبی درباره با ساخت‌و‌ساز محتوا و ارتقا بازدید تارنما در آن درج شده‌است .


 
لینک و پیوند سازی به تعداد مطلوب :

نکته قابل توجه در لینک و پیوند سازی داخلی این میباشد که از استعمال تعداد متعددی پیوند پرهیز کنید . تعداد بالای پیوند برای یوزرها سردرگمی را درپی دارااست و نمی توانند مطالب موثر را پیدا نمایند و شم می نمایند قرائت آن مقاله بیشتراز حد طولانی شده‌است . 
همینطور برای موتورهای کاوش نیز راز درگمی درپی دارااست و ممکن میباشد پیوند ها را تحت عنوان اسپم شناسایی نمایند و اما مرتبه اهمیتی که به یک کلمه و واژه کلیدی می‌دهند دربین لینک و پیوند های گوناگون تقسیم گردد .


ولی این نکته را فراموش نکنید ، لینک و پیوند ها را هر وقت که برای خواننده‌گان اثرگذار باشد، اضافه فرمایید . درصورتی که صفحه های ، محتوای دارای ربط ندارند، پیوند نکنید !
جای این که عملکرد کنیم موتورهای کاوش را به صفحه های مختلف سایتتان هدایت نمایید ، فکر کنید چنانچه گوگل یک آدم بود چه‌طور صفحه های وبسایت را مشاهده میکرد و دنبال چه کیفیتی بود . بدین ترتیب قطعا مطالبتان را باکیفیت درج نمائید و از لینک و پیوند دهی های زیاد و نامربوط پرهیز کنید .
پیوند ها با یکدیگر رابطه معنایی و یکپارچگی داشته باشند تا از گمراهی و سرگردان شدن یوزرها که سبب به بستن وبسایت شما می‌گردد دوری خواهد شد .
 

  • ۹۹/۰۸/۰۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی