مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو تگ عنوان


تیتر ورقه مشهور به پیج تایتل (Page Title) یکی مهم‌ترین سئو سایت  فاکتور های بهینه سازی داخلی [✍️] و در عین درحال حاضر از مهمترین فاکتور های جایگاه بندی گوگل و seo وبسایت [📈] میباشد.

تیتر ورقه تیتری میباشد که زمینه محتوا را برای مخاطب و موتور کاوش معین می نماید. بعد از محتوای متنی کاغذ تیتر برگه مهم‌ترین فاکتور در بهینه سازی محتوا [✒️] به شمار می رود، خوشبختانه رعایت نکات seo در به کار گیری از تیتر بسیار آسوده بوده و یادگیری آن‌ها بازه متعددی نمی پیروزی.

اهمیت تیتر ورقه چه میباشد؟

تیتر ورقه او‌لین المان وبسایت میباشد که مخاطب قبلی و پس از ورود به تارنما با آن رو به رو شود لذا از اهمیت بالایی شامل است.

موتور های کاوش به خصوص گوگل اهمیت بخش اعظمی تحت عنوان شیت داده تا حدی که آن را یکی‌از موءثر ترین فاکتور های سکو بندی در حیث میگیرند. در‌پی با کاربرد تیتر آشنا خوا‌هیم شد:

رده تیتر در مرورگر
تیتر کاغذ در نوار بالایی مرورگر و همینطور درون کاغذ جای‌دارد.

کاغذ حاصل کاوش


تیتر ورقه Bold گردیده و با فونت نسبتا پهناور در حاصل کاوش گوگل به اکران در میاید مانند تصویر بالا.

اکران در لینک و پیوند خروجی
تارنما هایی که از لینک و پیوند خروجی برای اکران خلاصه محتوا به کار گیری می نمایند با به کار گیری تیتر و توضیحات متا چکیده ای از محتوای ورقه را در قالب یک جعبه مربعی صورت به استفاده کننده اکران میدهند.

راهکار های تایپ کردن تیتر جالب برای برگه
عنصرعنوان محتوای ظریف ورقه را تعریف می نماید. این عنصر در دو قسمت تجربه کاربری و موتور کاوش گزینه استعمال قرار میگیرد.

به کارگیری از تیتر کاغذ باصرفه گردیده بر مبنای واژه کلیدی شیت یک استدلال بسیار اصلی در ارتقا سکو گوگل میباشد. به کار گیری صحیح از کلید واژه و کلمه ها، تعداد کارکتر و … کارداران تاثیر گذار می باشند.

۹ نکته طلایی اساسی در seo و seo تیتر شیت
۱- تیتر را با واژه کلیدی غرض استارت نمائید: هر چه کلمه و واژه مهم ورقه به اولِ تیتر مجاورت خیس باشد وزن بیشتری به آن تخصیص داده می گردد.

۲- استعمال از لغت ها کلیدی دارای ربط: در حالتی‌که کلمه و واژه کلیدی شیت خرید بادام میباشد، ارزش، مغز، فروش، اعلا، شیرین، اهل ایران، نو میتوانند مورد های خیر و خوبی برای به کار گیری باشند.

۳- خیلی طولانی یا این که کوتاه نباشد: تیتر کوتاه اعتنا کمتری را به خویش جلب می نماید در سود کلیک کمتری می‌خورد و تیتر بلند در حاصل کاوش اکران داده نمی‌شود! حداکثر کارکتر های مجاز ۷۰ کلام میباشد، به کارگیری از لغات کلیدی دم دراز [🦨] در تیتر پیشنهاد می شود.

۴- اسم مارک: در شرایطی که برندی دوست داستنی در وب دارید مطلقا از آن در انتهای تیتر به کارگیری نمایید.

۵- جذابیت تیتر: به حافظه داشته باشید تیتر کاغذ بعداز کاوش مخاطب و داخل شدن به برگه حاصل کاوش نمایش داده میشود ولی بدین مضمون‌ وجود ندارد که کلیک می خورد، تیتر هایی که دربرگیرنده کلمه ها جالب مانند: لیست، نهایی، به روز، شایسته ترین، ارزان، ویژه، ماهر، عدد و … دارا‌هستند کلیک بیشتری اخذ خواهند کرد.

۶- دیوایدر: برای مستقل سازی لغات از یکدیگر فقط از کارکتر ( | ) یا این که ( – ) به کار گیری نمائید.

۷- آپ تو دیت تیتر: در صورتیکه محتوای شیت به روز شد سفارش می‌کنیم تیتر را نیز آپ تو دیت نمایید.

۸- خودداری از تکرار: هیچ گاه بیشتراز ۲ توشه واژه ای را تکرار نکنید مخصوصا در شرایطی که واژه کلیدی باشد.
 

  • ۹۹/۰۸/۱۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی