مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


آپدیت رسانی تلفن همراه فرندلی
تاریخ آغاز: 2015 آوریل 21
هدف ها: صفحه ها سازگار با گوشی را در حاصل کاوش ارتقا و درجه بندی وبسایت ها  سئو سایت  را در گوشی به عهده دارااست و همینطور کاهش درجه بندی صفحاتی که برای تلفن همراه سئو نشده میباشد.

آپ تو دیت رسانی گوشی فرندلی گوگل (بعلاوه Mobilegeddon) به خواسته اطمینان از اینکه صفحه های سئو گردیده برای دستگاه های موبایل در بالای جستجوی گوشی جایگاه بندی گردیده اند، و کاهش سکو صفحاتی که سازگار نیستند. جستجوهای دسکتاپ بوسیله بروز رسانی گوشی فرندلی زیر تأثیر قرار نگرفته میباشد.

آپ تو دیت رسانی گوشی فرندلی گوگل یک فاکتور در سطح برگه وبسایت ها میباشد، بدین معنا که یک کاغذ از وب سایت شما می‌تواند به در حاصل گوشی سکو بالایی داشته باشد.

مخاطرات زد خورد با آپ تو دیت رسانی گوشی فرندلی گوگل

عدم وجود یک ورژن گوشی از شیت
تنظیمات viewport غلط
محتوای نامشخص
استعمال از افزونه

چه گونه با آپدیت رسانی تلفن همراه فرندلی یار شویم
1. سفارش گوگل ساخت سایت ریسپانسیو میباشد. گوگل همینطور دارنده مشخصه های گوشی برای پلتفرم های متعدد سایت میباشد تا تلفن های هم پا را برای مدیران اینترنت آسوده خیس نماید.

2. تست آزمایش یاور را انجام دهید. رفتن به گوشی کلیه چیز وجود ندارد – شما همینطور بایستی معیارهای سازش Google را برای افزایش درجه در موبایل SERPs منتقل فرمایید.


الگوریتم رنک برین
RankBrain تاریخ استارت: 2015 اکتبر 26 (احتمالا پیش از آن)
غرض: نتیجه ها جستجوی بهتر را براساس رابطه و یادگیری ماشین تحویل میدهد.

الگوریتم رنک برین یک سیستم یادگیری ماشینی میباشد که به گوگل یاری می نماید تا معنای حقیقی اکران داده گردیده را رمزگشایی نماید و حاصل جستجوی خویش را مطابق با آنان ارائه دهد.

هنگامی که الگوریتم رنک برین برای او‌لین توشه اعلام شد، گوگل آن را سو‌مین استدلال اساسی درجه بندی نامید. احتمالا الگوریتم رنک برین می‌تواند به گونه ای خلاصه آنچه در زمینه‌ی یک شیت میباشد آنالیز و ربط حاصل را اکران دهد.

فهم مشترک این میباشد که الگوریتم رنک برین ، بخشی از کارداران سنتی سئو (لینک و پیوند ها، سئو شیت، و غیره) میباشد، البته همینطور به دست اندرکاران دیگری که خواص کاوش دارا هستند نگاه می نماید. بعد از آن، آن خصوصیت های دارای ارتباط را در صفحه های شاخص نشان می‌دهد و نتیجه ها را به ترتیب در SERPs آراسته می نماید.

خطراتی که در شکل رعایت نکردن آن‌ها با الگوریتم رنک برین گوگل مواجه میشوید
فقدان خصوصیت های ارتباطی مرتبط با کاوش
تجربه تلخ مخاطب

چه گونه می‌توانم در اختیار گرفتن کنم

1. به حداکثر رساندن تجربه عالی مخاطب ( کاهش نرخ فراروگریز )، seo برای بهبود تجربه مخاطب نمی تواند شمارا در حاصل کاوش جایگاه بندی نماید.

تجربه استفاده کننده عواملی مانند سرعت بارگزاری برگه و بازه زمانی بازه زمانی حضور مخاطب میباشد. در حالی که هیچ مقادیری که کلاً برای نگه داشتن آن نیست

در حیث داشته باشید که معدل سرعت قرائت 650 کلمه و واژه در دقیقه میباشد. از این تحت عنوان ارشاد در تحلیل ترازو بازدیدکنندگان در صفحه ها خویش به کار گیری فرمائید و ملاحظه کنید آیا می‌توانید با تنوع بخشیدن به محتوای خویش، به عنوان مثال تصاویر و ویدیوهای بیشتر، بهبود یابید. علاوه بر این، صفحاتی را که شایسته ترین معیارهای تعامل را دارا‌هستند، چک نمائید همینطور از خلاقیت خویش استعمال فرمایید.

2. اعتقاد و باور بر این میباشد که الگوریتم رنک برین با شناسایی خصوصیت های مربوط با کاوش از صفحه های اینترنت میباشد و از این خصوصیات تحت عنوان سیگنال برای درجه بندی صفحه ها در نایج کاوش استعمال می نماید. این خصوصیات میتوانند به معنای حقیقی وواقعی کلمه و واژه هر چیزی در برگه باشد که می‌تواند تاثیر مثبتی بر تجربه استفاده کننده داشته باشد. مثلا شما، صفحه های با محتوای بیشتر و موادسازنده تعاملی بیشتری به کار گیری می‌کنید ممکن میباشد برنده خیس باشید.


الگوریتم موش کور
Possum مقدمه گردیده: 1 سپتامبر 2016
مقصود: ارائه نتیجه ها بهتر، متنوع خیس بر پایه ی جای جستجو گر و نشانی کسب و فعالیت

آپدیت رسانی الگوریتم موش کور اسم یکسری تغییر و تحول در غربال جایگاه بندی گوگل میباشد. بعداز الگوریتم موش کور ، گوگل سود های متنوعی را مبنی بر حالت فیزیکی کاوشگر (بیشتر از آنچه شما به صورت خاص از یک کسب و عمل خاص به طور فیزیکی شامل است، بیشتر احتمال دارااست که آن را میان حاصل محلی ملاحظه کنید)، و نتیجه ها پرس و جو (حتی تغییرات مجاورت حال نتیجه ها مختلفی ایجاد می نماید). به صورت متناقض، الگوریتم موش کور همینطور به کسب و کارهایی که در بیرون از محدوده شهر فیزیکی قرار دارا‌هستند، تقویت نموده است. (پیش از این، درصورتی که کسب و فعالیت شما به صورت فیزیکی در شهر متبوع شما واقع نبود، به طور تقریب هیچ زمان در نتیجه ها محلی قرار نمی گرفت؛ فعلا این گزینه دیگر وجود ندارد). علاوه بر این، کسب و کارهایی که یک نشانی را با یک کسب و فعالیت دیگر از یک شبیه به اشتراک می‌گذارند در حال حاضر ممکن میباشد در نتیجه ها کاوش مرتبه بندی نشود.

خطرها جریمه شدن بوسیله الگوریتم موش کور
اشتراک یک نشانی فیزیکی با یک کسب و عمل شبیه
رقبا که نشانی کسب و فعالیت در حدود محل جستجو گر میباشد
 

  • ۹۹/۰۸/۲۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی