مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


امروز مارک ها و شروع آپ های فعال در صنعت های متعدد برای بهینه سازی تارنما و قرار به دست آوردن   سئو سایت  در مرتبه نخستین گوگل رقابت شدیدی دارا‌هستند و در همین راستا برای ساخت‌و‌ساز محتوا و پیوند سازی مخارج متعددی می نمایند.

البته مهم‌ترین برهان پیروزی و برتری سایت های مرتبه اولیه گوگل چه می باشد؟
در شرایطی‌که سایت شما از دید سئوی فنی یا این که سئوی تکنیکال گزینه تایید گوگل باشد و برای ایجاد محتوا طرح ریزی نیکی داشته باشید، فقط کاری که موردنیاز میباشد انجام دهید اخذ بک پیوند ارگانیک از وب سایت های دارای اعتبار میباشد.

برای پیوند سازی و اخذ لینک و پیوند ارگانیک از سایت های خبری دارای اعتبار که اتوریتی بالایی دارا‌هستند شایسته ترین راهکار رپورتاژ میباشد.


رپورتاژ اطلاع رسانی تحت عنوان یکی‌از ذیل تیم های تبلیغات همسان، نتیجه ها قابل توجهی در بهینه سازی وبسایت و بازاریابی دیجیتال دارااست.

ولی در رقابت فی مابین مارک هایی که در سئوی آن پیج و offpage seo به یک اندازه هزینه کرده اند صرفا یک مارک می تواند به مرتبه اولیه گوگل رسد.

نکته قابل توجه اینجاست گوگل چطور شایسته ترین وبسایت را تعیین می نماید و چطور بقیه تارنما ها را مرتبه بندی می نماید؟
درنظر بگیریم که ۵ مارک یا این که آغاز آپ فعال در یک حوزه کاری تقریبا در یک حد برای seo تارنما هزینه می نمایند. برای مثال تمامی از وردپرس برای طراحی وب سایت استعمال کرده و از ابزار های متداول seo مانند Yoast بهینه سازی برای seo صفحه ها وب سایت منفعت منده گردیده اند. بطور معمول هفته ای یک محتوای بهینه سازی گردیده تازه و یونیک هم بروی تارنما خویش قرار می‌دهند و لینک و پیوند سازی های داخلی را انجام می‌دهند.


همینطور در حین ماه برای اخذ بک پیوند ارگانیک بروی ۵ وبسایت خبری هم رپورتاژ اطلاع رسانی منتشر می نمایند.

ولی حتی در شرایطی که عمر دامنه و بقیه پارامتر های سئوی تارنما این مارک ها در یک حد باشد، درنهایت سکو اولیه گوگل مکان یک مارک بیشتر وجود ندارد، و آن مارک می‌تواند به واسطه قرار تصاحب کردن در شایسته ترین مقام کاوش، به گذر زمان درآمد خویش را ارتقاء داده و به سهم بیشتری از بازار دست پیدا نماید.

 

عباس فلسفی متخصص سئوی وبسایت و دیجیتال مارکتینگ و رئیس کمپانی ویرلن می گوید؛
برای دستیابی به مرتبه نخستین گوگل می بایست در ساخت و ساز محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی خلاقیت بیشتری به خرج دهید و اصول seo و بازاریابی محتوا را بطور بدون نقص در محتوا رعایت فرمائید.

همینطور می بایست از یک استراتژی منظم و طولانی بازه برای ساختن کمپین های رپورتاژ‌ اگهی استعمال فرمایید.

رئیس کمپانی VIRLAN در‌پی اعلام کرد: امروز موتور جستجوی گوگل بیشتر از پیشین به محتوا دقت می نماید و در شرایطی که در گفت و گو ساخت‌و‌ساز محتوا همت بهتری داشته باشید مسلما می‌توانید در نتیجه ها کاوش فراتر از رقبا باشید.

ایشان خاطر نشان نمود ؛ یک کدام از نکات اصلی در ساخت و ساز محتوا برای رپورتاژ ، هجران از تکرار میباشد.

درواقع از آنجایی که ما در زمان بازه زمانی برای پیوند سازی به نشر خبر‌ها و مقاله‌ها در تارنما های خبری نیاز داریم، ساخت محتوایی که نسبت به مقاله ها گذشته خودمان و بقیه رقبا کلام نو ای داشته باشد نیاز به خلاقیت و ایده های تازه داراست.

در‌صورتی‌که اکثر وقت ها کسب و فعالیت های فعال در هرمورد از صنعت های، در حین برهه زمانی در گیر تکرار میگردند و هرچند که مقاله ها جدیدی را ایجاد می نمایند ، ولی زمینه و محتوای کلی رپورتاژ بسیار شبیه مقاله‌ها پیشین و حتی مطالب بقیه رقبا میباشد.

اینجاست که گوگل به مارک هایی که در ساخت‌و‌ساز محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی خلاقیت بیشتری به خرج میدهند جایگاه نخستین را اجرو پاداش می‌دهد.

همینطور در شرایطی که برای تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی استراتژی داشته باشید و در طی سال بصورت منظم در وب سایت های دارای اعتبار و گوناگون خبر منتشر نمائید، به گذر زمان منزلت تارنما شما در  نتیجه ها کلمه ها کلیدی دارای ربط بیشتری بالا میرود و در سود سهم بیشتری از بازار را خواهید داشت.

اما از ساخت و ساز محتوای وب سایت و صفحه های مارک در شبکه‌های‌عمومی نیز نباید غافل گردید ، چون در کل مارک هایی که در ساخت‌و‌ساز و بازاریابی محتوا خلاقیت بیشتری دارا هستند می توانند مخاطبان بیشتری را جذب کرده و مشتریان دارای تعهد تری داشته باشند.
 

  • ۹۹/۰۸/۲۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی