مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


گوگل مانند یک کمپانی گسترده اینترنتی روزمره صاحب خانه هزاران استفاده کننده میباشد که برای انجام کارها کاری خویش  سئو سایت  به صفحه های اینترنتی مراجعه می‌نمایند. تارنما‌ها پرسنل این مجموعه وسیع و الگوریتم های گوگل مدیرانی می‌باشند که در فواصل متفاوتی به استخدام این مجموعه درآمدند.

مقصود گوگل ارائه شایسته ترین سرویس ها به یوزرها اینترنتی میباشد. به همین استدلال به پرسنل خویش اظهار کرد که در حالتی که می خواهید در این مجموعه به فعالیت خویش ادامه دهید و تحت عنوان کارمند مثال گزینش گردید، بایستی طبق قانون ها کمپانی کار نمائید. تارنما‌ها یا این که پرسنل کمپانی برای این که جزو شایسته ترین نیروهای گوگل شوند کارایی کردند که به نحوه‌های مختلف لحاظ گوگل را به خویش جلب نمایند. در دنیای وب و صفحه های اینترنت بدین طریق ها باصرفه‌سازی برای موتورهای کاوش یا این که seo گفته می‌گردد.

رقابت فی مابین کارکنان مقدمه شد. از‌آنجا که تعداد پرسنل کمپانی زیاد بود و گوگل نمی‌توانست به تنهایی آنها‌را در دست گرفتن نماید تصمیم گرفت برای هر بخش از کمپانی مدیرانی زبده استخدام نماید. پس از محاسبه‌های مختلف، یک گروه مدیریتی در قالب الگوریتم های گوگل ایجاد کرد و به هر مورد از آنان وظیفه‌ای خاص محول کرد. شناخت با این مدیران و طرز فعالیت آنها، برای seo اهمیت اکثری داراست بدین ترتیب مارا پیرو این نوشته‌ی علمی ملازمت نمایید.

بیشتر بخوانید : الگوریتم E.A.T چه چیزی است و چرا بایستی آن را دورازشوخی بگیریم؟
الگوریتم چه میباشد و چه کاربردی دارااست؟
الگوریتم به گروهی از راهبرد‌ها و فرمول‌ها گفته میگردد که با غرض حل موضوع قدم به قدم اجرا می گردند. الگوریتم‌ها داده ها را اخذ و ارزیابی می‌نمایند و پس از انجام پژوهش ها موردنیاز، یک سود معلوم به ما نشان میدهند.

اشکال الگوریتم های گوگل
چنان که گفتیم مدیران یا این که اگوریتم‌های گوگل اشکال مختلفی دارا‌هستند و هریک سرگرم انجام وظیفه خاصی میباشند. درپی با این مدیران آشنا می‌شویم:

الگوریتم هیل تاپ یا این که تپه Hilltop Algorithm
الگوریتم هیل تاپ او‌لین مدیریت و الگوریتم کمپانی گوگل بود که در سال ۲۰۰۳ کار خویش را ابتدا کرد و با ورود به کمپانی تاثیرات قابل توجهی روی موتورهای کاوش گذاشت. وظیفه هیل تاپ شناسایی وبسایت‌های مرجع و دایرکتوری‌های دارای اعتبار بود و با به کارگیری از اطلاعات دردسترس در‌این دایرکتوری‌ها کوشش داشت شایسته ترین نتیجه ها را در دست یوزرها قرار دهد.

 

دایرکتوری‌ها اصولا انبار داده ها اصلی صفحه های اینترنتی بودند و الگوریتم هیل تاپ مدیر این بخش بود. وب سایت‌هایی که در انبار حضور داشتند حکم موجودی انبار را داشتند. داده ها این دایرکتوری‌ها با عنوان ها مختلف در دسته‌بندی‌های مختلف در انبار کمپانی گوگل حفظ می‌شدند. طرز فعالیت بدین شکل بود که الگوریتم هیل تاپ با اعتنا به درخواست یوزرها و موجودی انبار، وبسایت یا این که وبسایت‌هایی که می‌توانستند به یوزرها امداد نمایند را به آنان معرفی میکرد .

اکنون الگوریتم هیل تاپ جزو بازنشستگان کمپانی گوگل محسوب میشود و یکسری سال میباشد که دیگر فعالیتی در کمپانی ندارد.

الگوریتم پاندا Panda Algorithm
دومی گزینه از الگوریتم های گوگل، الگوریتم پاندا میباشد که در سال ۲۰۱۱ استارت به عمل کرد. اصولا الگوریتم پاندا رئیس در دست گرفتن کیفیت محتواهای مو جود در وب سایت‌ها بود. وی با چک کیفیت مقاله‌ها و محتواها از اکران مطالب بی کیفیت در صفحه ها کاوش ( SERPs ) پرهیز می‌نماید. در‌صورتی‌که قصد دارید که با گوگل پاندا ارتباط صمیمانه ای داشته باشید به موارد ذیل توجه نمائید :

گوگل پاندا انجام چه کارهایی را منع می‌نماید؟
اسکن کردن مقاله ها و مطالب از وب سایت‌های دیگر
استعمال از مطالب غیر مربوط به کار تارنما
آپ تو دیت رسانی نکردن مطالب جانور در وبسایت
به کار گیری بیش تر از حد از تبلیغات
گوگل پاندا انجام چه کارهایی را توصیه می‌نماید ؟
بالا بردن دوران مدت حضور و ماندگاری یوزرها در تارنما
بالا بردن گردش در صفحه ها داخلی وب سایت ( ارتقا ترافیک وبسایت )
کاهش دادن واحد سنجش فراروگریز از وبسایت
عمل در کانال‌های اجتماعی
مارک‌سازی

  • ۹۹/۰۹/۰۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی