مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


آیا سرعت تارنما تاثیری بر بهینه سازی آن داراست؟
جواب کوتاه آری میباشد. گوگل، به طور ویژه، تیتر نموده است که آنان در هنگام انتخاب درجه بندی  سئو سایت سایت دوران بازگذاری آن را نیز در حیث خواهند گرفت. آنچه که مشخص و معلوم وجود ندارد این میباشد که معیار تاثیر این ترازو بر روی نتیجه ها شما دقیقا چه است.

یکسری سال پیش Moz – یکی‌از تاکسی های مشورت ای در مسئله seo موتورهای کاوش – تحقیقاتی درباره‌ی اینکه چه طور سرعت تارنما بر روی حاصل موتور کاوش تاثیر می‌گذارد، انجام اعطا کرد که هنوز ظریف ترین مطالعه دراین باره میباشد. آن‌ها یک لیست متشکل از بیشتراز ۱۰۰،۰۰۰ تارنما با سکو بالا برای جستجوهای تصادفی گردآوری کردند و آنان را تست کردند تا ببینند این سایت ها چطور با صرفه گردیده اند.

به صورت شگفت انگیز، نتیجه ها آنان رابطه مستقیمی میان بازه موردنیاز برای لود بی نقص وبسایت – رندر شدن بی نقص وبسایت – و جایگاه بندی آنان پیدا نمی نماید. در قبال، آن‌ها متوجه شدند که Google به اندازه گیری مقطع او‌لین بایت (TTFB) و استعمال از آن‌ها برای تأثیرگذاری بر حاصل آن اعتنا نموده است.

به حیث فنی، سود این پژوهش ها به‌این معناست که دربین بازه زمانی لود و بهینه سازی رابطه وجود دارااست، ولی خیر به شیوهای که ممکن میباشد تصور کنید. در واقع، TTFB این میباشد که چه مقطع ارتفاع می‌کشد تا سرور وبسایت شما به یک کارایی ارتباطی جواب دهد. ممکن میباشد سایت شما دارنده معدل ۰.۳ ثانیه برای TTFB باشد، در حالی که رندر بدون نقص آن ۱.۲ ثانیه ارتفاع می‌کشد.

با اعتنا به‌این قضیه، در پی دو متغیر اساسی که می‌تواند بر TTFB وب سایت شما تأثیر بگذارد را تیتر می‌کنیم:

سرعت وب بازدید کنندگان شما. این مورد بر دوران هنگامی که ارتفاع می‌کشد تا اتصال به سرور شما برقرار گردد، تاثیر می‌گذارد.

تلاش سرور شما. کوشش سرور بر بازه زمانی هنگامی که ارتفاع می‌کشد تا درخواست نخستین پردازش و به آن جواب داده خواهد شد، تاثیرگذار میباشد (به عبارت دیگر برای ارسال او‌لین بایت به مخاطب).

از‌آنجا که شما نمی توانید سرعت وب بازدید کنندگان خویش را در دست گرفتن فرمائید، در سود شایسته ترین شیوه برای بهبود TTFB شما این میباشد که کوشش کلی بهتری را از سرورهای خویش به دست آورید. بیایید در رابطه شیوه انجام این فعالیت دعوا کنیم.

چه‌گونه TTFB تارنما خویش را برای کسب حاصل بهتر در موتورهای کاوش seo کنیم؟
رویکرد های متعددی برای سرعت بخشیدن به بازه بار گذاری بی نقص تارنما وجود داراست. البته زمانی که مشاجره TTFB به بین می‌آید، شما در زمینه ی اموری که میتوانید انجام دهید، محدود می‌شوید. در اکثر زمان ها مورد ها، میزان عمدتا زیر تاثیر تلاش سرور شما میباشد، که شما‌را با دو آیتم مواجه می نماید.

از یک ارائه دهنده ی میزبانی به کار گیری فرمایید که به همت خدمت های خویش حق تقدم بالایی میدهد.
همان طور که می‌دانید، کل ارائه دهنده های خدمت میزبانی برابر نمی باشند. بعضی از ارائه دهندگان همت را بیشتر و بدون شوخی خیس مدنظر قرار میدهند که‌این مسئله به داشتن سرورهای بهتر و باصرفه خیس سبب میشود. تحت عنوان یک استفاده کننده، می بایست همت فرمائید تا شایسته ترین کمپانی میزبانی مو جود را پیدا نمایید و پلانی را تعیین نمائید که متناسب با نیازهای وبسایت شما باشد.

یک کانال توزیع محتوا (CDN) را به وبسایت خویش اضافه فرمائید.
CDN ها مرکز ها داده ای می باشند که در سراسر عالم پخش می‌شوند، جایی که شما میتوانید نسخه برداری های cache گردیده از سایت خویش را ذخیره فرمایید. وقتی که کسی کارایی می نماید به محتوای وبسایت شما دسترسی پیدا نماید، CDN آن را از مجاورت ترین راءس داده ارسال می نمایند، که به نوبه خویش در معنای فشار نادر بر روی سرور شما و مدت بار گذاری کلی بهتر برای بازدید کنندگان شما میباشد.

 

ممکن میباشد که فکر کنید، این نوع سرویس ها معمولا به طور غیر بدون پول ارائه میشوند. با این هم اکنون، Cloudflare اپ ی مطلوب برای استارترها را به طور بدون پول ارائه میدهد.
 

  • ۹۹/۰۹/۰۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی