مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


بک پیوند های edu و gov
به دست آوردن بک لینک و پیوند همیشگی از وبسایت‌هایی با پسوند edu و gov یک طرز بسیار کارآمد سئو سایت  برای بهبود بخشیدن به مرتبه اینترنت‌وب سایت شما در حاصل جستجوی گوگل میباشد.

مرحله اولیه برای سئو اینترنت‌وب سایت از باطن تارنما آغاز می‌گردد. یعنی شما بایستی مطالب اختصاصی ، دارای ربط و لبریز تماشاچی را باطن وب سایت خویش منتشر فرمایید تا بازدید کنندگان به سمت وب سایت شما روان شوند، در هیچ مرحله‌ای فراموش نکنید که استفاده کننده بایستی به راحتی مطلبی را که میخواهد باطن تارنما شما پیدا نماید.

در مرحله سپس مشاجره معرفی و اکران دادن اینترنت‌وب سایت به مخاطبین پیش میاید! (که شایسته ترین شیوه بهینه سازی ی وبسایت شماست) به هر اکنون یک اینترنت‌تارنما جالب و بی نیاز از محتوای خوب می بایست به شایسته ترین صورت ممکن معرفی گردد و این فعالیت دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که از پس وب سایت‌هایی با پسوند edu و gov بر می آید.

در یک موتور جستوجو برای سکو دادن به اینترنت‌وبسایت از تعداد و کیفیت بک پیوند‌های آن به کارگیری میشود. با کیفیت در پیوند سازی به شما یاری می‌نماید تا سریع‌خیس به درجه‌های برتر در لیست موتورهای جستوجو برسید.

بایستی بدانید که پیوند‌هایی که از وبسایت‌ها با پسوند edu و gov گرفته میگردد، بالاترین کیفیت را در میان مجموع بک لینک و پیوند‌ها دارا هستند. در ظاهر این نوع لینک و پیوند‌ها در برخورد بهتر وبسایت شما تاثیر بیشتری دارا‌هستند.

 

قیمت این بک لینک و پیوند‌ ها به جهت دشواری بدست آوردن‌شان میباشد. دامنه‌هایی که از پسوند‌های edu و gov استعمال می‌نمایند، اکثر زمان ها مربوط به شرکتهای آموزشی و یا این که سازمان‌های دولتی می‌باشند، بدین ترتیب اخذ بک لینک و پیوند از چنین وب سایت‌هایی به طبع در سکو‌بندی وب سایت شما تاثیر مثبت و بسزایی می گذارد. اکثری از کارشناسان این حوزه می گویند که یک بک‌پیوند edu و یا این که gov برابر ۱۰ بک لینک و پیوند com بها دارااست.

طریق تولید بک لینک و پیوند های gov و edu
هیچ چیز ناممکن وجود ندارد؛ حتی از چنین دامنه‌هایی نیز به راحتی می‌اقتدار با ایجاد محتوای بی نیاز بک‌لینک و پیوند گرفت. در صورتیکه دنبال به چنگ آوردن بک پیوند از دامنه‌های edu و gov میباشید، می بایست یک سازمان دولتی را پیدا نمائید که قابلیت نشر مقاله ها یا این که محتوا در اینترنت‌وب سایت آنها وجود داشته باشد.
سازمان‌های متعددی میباشند که از بلاگ و انجمن در اینترنت‌وبسایت خویش به کار گیری می‌نمایند و یا این که دست کم در بخش نظرها نشانی اینترنت‌تارنما شمارا میگیرند. اما دقت فرمائید که نظراتی ارسال گردیده در‌این اینترنت‌تارنما‌ها با تمرکز بالا نظارت می شوند و آن‌گاه منتشر خواهند شد! پس در صورتیکه کامنت قابل قبولی برای پست‌های آنها درج نکنید، مطعنا در اینترنت‌تارنما آن ها درج نمی شود و شما نیز بک لینکی اخذ نمی کنید.

در هر اکنون در‌حالتی که سایتی را پیدا کردید که امکان ارسال محتوا را داشت، کوشش فرمائید شایسته ترین محتوای ممکن را اعم از کلیپ، عکس، متن و… برای آنان ارسال فرمائید تا در غایت در تارنما‌شان منتشر خواهد شد.

بهتر میباشد !
ترجیحا عملکرد فرمائید سراغ اینترنت‌تارنما‌های دارای ربط بروید! از جمله در حالتی‌که اینترنت‌تارنما شما در امر یک کمپانی روغن موتور میباشد، بهتر میباشد سراغ یک اینترنت‌وب سایت دولتی در مسئله حفاظت از فضا زیست بروید و محتوای دارای ربط‌‌‌تان را در آن منتشر فرمایید. در چنین اینترنت‌وبسایت‌هایی به راحتی با تایپ کردن مقالاتی در مورد اینکه چه‌گونه روغن‌های امروزی قابلیت و امکان کاهش آلودگی اطراف زیست را آماده می‌نمایند و یااینکه چه گونه روغن‌های امروزی کارکرد موتور را با صرفه می‌نمایند و… می توانید نوشته‌ی‌علمی‌تان را منتشر نمایید و بک‌پیوند گزینه نظرتان را اخذ کنید.

حتی در صورتیکه اینترنت‌وب سایت سازمان مرتبطی برای منتشر کردن مقالاتتان در مملکت پیدا نمیکنید، توصیه میکنیم سراغ و اینترنت‌تارنما‌های سازمان‌های بیرون مرز و بوم و بقیه دولت‌ها بروید ولی نوشته ی علمی‌تان را در یک وبسایت دارای ربط منتشر نمائید. در هر شکل (چه دارای ربط و چه غیرمرتبط) مجموع این سازمان‌ها از پسوند‌های gov استعمال می‌نمایند و تاثیر یکسانی در مرتبه بندی شما خواهند داشت.
طرز اخذ پیوند‌های edu نیز مانند پیوند‌های gov میباشد. از آن‌جایی که دامنه‌های edu بیشتر برای اینترنت‌وب سایت‌های علمی دارای اعتبار به فعالیت گرفته میشوند، بک پیوند به دست آوردن از آنها نسبت به دامنه‌های gov بسیار ریلکس‌خیس خواهد بود! به دلیل آنکه دامنه دانش بسیار بزرگ‌خیس از سازمان‌های دولتی میباشد و به راحتی می توانید اینترنت‌وب سایت‌های متنوع و زیادی مربوط به کسب‌وکارتان پیدا فرمائید.
بگذارید به عبارتی نمونه روغن موتور را در اینجا هم به عمل بگیریم. کافی میباشد شما یک اینترنت‌تارنما علمی دارای اعتبار پیدا فرمایید و در آن نوشته‌علمی‌ای در زمینه‌ی فرمول بندی امروزی روغن موتور ویا آخری پیشرفت‌های ساخت نفت منتشر نمایید. در اینجاهم در‌حالتی که سایتی مرتبطی داخل مرز و بوم پیدا نکردید، میتوانید سراغ تارنما‌های فرنگی بروید.

استخدام افراد فن‌ای برای تولید لینک و پیوند‌های gov و edu شما
کمپانی‌های فعال در حوزه seo معمولا بک‌لینک و پیوند‌های gov و edu را هم ارائه می‌نمایند. (یکی‌از سرویسهای پرطرفدار وبمسترسلام اخذ بک لینک و پیوند همیشگی از سایتهای EDU , GOV میباشد .) اکثری از این مجموعه‌ها حاضرند برای شما محتوای اورجینال ساخت نمایند و در چنین اینترنت‌تارنما‌هایی برای اخذ بک‌لینک و پیوند منتشر کنند، شما حتی برای اطمینان بیشتر، منابع ایجاد محتوا را میتوانید از آنان بخواهید.


استعمال از لینک و پیوند‌های gov و edu برای جایگاه تصاحب کردن در کاوش گر‌ها یک راه و روش حقیقتا مشقت بار البته کاربردی و دوست داستنی میباشد. سوای این‌ها ما ساخت‌و‌ساز محتوای جالب و مخاطب پسند را بیشتر به شما پیشنهاد میکنیم! ساخت چنین محتواهایی بیشتر از هر چیز دیگری به شما در جایگاه دریافت کردن امداد می‌نمایند.
 

  • ۹۹/۰۹/۱۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۱)

ساخت بک لینک چقدر مفید است؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی