مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

خوشبختانه گوگل ابزار Mobile Site Testing را ارتقاء داده و اکنون گزارش های خیر سئو سایت  از وبسایت به ما می‌دهد که می اقتدار از آنان در بهبود موقعیت تارنما مبادرت کرد.

هر سیرتکامل شیت میانی میان شیت کلیک گردیده و برگه دارنده محتوای اساسی را حذف نمایید. مانند صفحاتی که داری برچسبی (Tag) با اسم تیتر شیت می‌باشند و شما بعد از ورود به برگه برچسب، مجدد بایست بر روی ادامه مقاله کلیک فرمائید تا ورقه اساسی و دارنده محتوا را ببینید. سماجت گوگل بر حذف این سیرتکامل صفحه های بش از پیش شده‌است و برای اینکه از جریمه گوگل بگریزید، بهتر میباشد هر چه سریعتر این صفحه های میانی را از دربین ببرید.

پروژه Android Instant Apps گوگل نشان واضحی از راه و روش تازه گوگل نسبت به پارامتر سرعت می‌باشد. یوزرها عشق ای به نصب و لود برنامه های منقطع را ندارند. این پروژه به آن‌ها اذن می‌دهد که سوای تجربه مشکلاتی که در هنگام نصب ساخت‌و‌ساز می گردد، به استعمال از نرم‌افزار ها بپردازند. این پروژه فعلا برای تمامی بسط دهندگان گشوده میباشد و بها آزمون کردن را داراست.

تارنما AMP Project اکنون دارنده یادگرفتن های مختلفی برای فعال سازی AMP برای توسعه و گسترش دهندگان وب سایت ها میباشد تا سرعت بارگزاری وب سایت را ارتقاء دهند. همینطور افزونه هایی نیز برای سیستم های رئیس محتوا مانند وردپرس و جوملا منتشر شده‌است که اشخاص میتوانند سوای داشتن داده ها تخصصی، AMP را در وبسایت خویش فعال کرده و از مزیت های آن به کارگیری کنند.

از AMP در صفحه ها لندینگ (Landing Pages) گوگل AdWords به کار گیری فرمایید. گوگل در‌این راستا پیشنهاد های نیکی برای صاحبین وب سایت و تبلیغ کنندگان داراست.

گوگل لیستی از کارداران اثر گذار بر seo وبسایت داراست که مشتمل بر درحال حاضر اشکال متعدد وبسیات های کوچک وسیع می گردد. با این درحال حاضر این مورد ها و نکات صرفا جز اصول اول seo تارنما برای ایندکس شدن صفحه های محسوب میشوند و برای رقابت در بازارهای وسیع نیاز به داده ها بسیار بیشتری دراین باره می باشید.

دقت داشته باشید که قرار میباشد بعضا چیز ها را قربانی سرعت بیشتر تارنما نمایید. AMP یک آیتم عالی برای بار گذاری سریعتر صفحه های میباشد، ولی مطمئنا درین راستا از بار گذاری بخش اعظمی از فولدر های جاوا اسکریپت خودداری می گردد. این موضوع ممکن میباشد به کاهش تجربه کاربری سبب ساز خواهد شد، بدین ترتیب پیش از فعال‌سازی AMP و حذف بعضا از المان ها به مزایا و معایب آن توجه نمایید.

به معنی دسترسی صرفا به معنی فنی آن تمرکز نکنید. محتوای هر کاغذ شما بایستی قابل دسترس برای کاربرانی که خواستار آن می‌باشند باشد. ابزارهایی مانند تارنما Readable.Io به شما امداد می نمایند که مطالبی با حد صدق از پیچیدگی بنویسید.

سیگنال های شرکت کردن یوزرها

تغییر و تحول ذائقه یوزرها در در به کارگیری از تلفن همراه به مکان دسکتاپ، گوگل را نیز وادار به تغییر تحول متودولوژی خویش در مرتبه دهی به تارنما ها و ایندکس صفحه ها نموده است. این موضوع بسیار پیچیده خیس از چیزیست که به لحاظ می‌رسد به دلیل آنکه دست اندرکاران متعددی در آن دخیل می باشند. به همین خیال و خاطر گوگل اجرای تمامی جانبه پروژه Mobile-First Index را به تاخیر انداخته و اکنون این پروژه را وبسایت به وبسایت پیش میبرد.

 

Gary Ilyes یکی‌از کارشناسان گوگل در سخنرانی اخیر خویش به این شکل در رابطه Mobile-First Index کلام کرد:

 

وب سایت های موبایلی دارنده داده های متا به اندازه ورژن های دسکتاپی نیستند. مقصود ما نیز اجرای این پروژه با بالاترین کیفیت میباشد. ما قصد نداریم که تجربه منفی را در هنگام کاوش از طرف یوزرها مشاهده کنیم. ما می خواهیم سیگنال هایی که در دنیای اینترنت تلفن همراه، تا به امروز به آنان توجهی نشده میباشد را با الگوریتم های جان دار عوض کنیم.

 

این یک بیانیه تماما شایان توجه برای متخصصین بهینه سازی بود. گوگل قصد دارااست که به مکان الگوریتم های سنتی در مرتبه دهی تارنما ها از سیگنال های نو که متعلق به محتوا وجود ندارد به کارگیری نماید. هیچ شکی وجود ندارد که راه‌اندازی Mobile-First Index به همین خیال و خاطر به ارتفاع انجامیده تا تماما ظریف و صحیح راه‌اندازی خواهد شد.

 

در کنار کاهش کیفیت داده های متا در ورژن موبایلی وب سایت نسبت به دسکتاپ، دقت به‌این نکته ضروریست که اهمیت لینک و پیوند ها در دنیای گوشی کمتر از دسکتاپ میباشد. یوزرها محتوای گزینه عشق شان را اکثر اوقات در نرم افزار های پایین اینترنت به اشتراک می‌گذارند و این مورد موتور های کاوش را که متعلق به لینک و پیوند میباشند را در گیر خلل نموده است.

 

یکی‌از مزیت های RankBrain که در سال 2015 فعال‌سازی شد، فهم و شعور رضایت یا این که عدم رضایت یوزرها از حاصل کاوش بود. گوگل اینک برهه زمانی هنگامی را که مخاطب بعد از کلیک بر روی سود کاوش در یک تارنما میماند را محاسبه کرده و رجوع مجدد آن ها به نتیجه ها کاوش را برای جستن سود بهتر، تثبیت می نماید. مطمئنا فقط نسبت کلیک به اکران (CTR) در چک سایتها کافی نمیباشد. گوگل نیاز داراست که بداند مخاطب در درون یک تارنما چه رفتاری دارااست.

 

مطالعه اخیری که سال پیش انجام شد نشان بخشید که فاکتور های تجربه کاربری (UX) که وبسایت های موبایلی را ارتقاء میدهند در seo و سکو دهی تارنما ها موثرند، بک پیوند ها نیز در‌این بین اهمیت وب سایت ها را بیش تر از پیش می نمایند.

 

بک پیوند ها در بهینه سازی گوشی همچنان موثرند ولی محدوده این پارامتر عوض شده و کم شده میباشد. این یک خصوصیت خوب میباشد، به دلیل آن که بک پیوند ها مشابه سازی می گردند و یا این که حتی خریداری میگردند. البته جعل کردن فاکتور های مرتبط با خوی یوزرها در وبسایت در یک عصر هنگامی بلند برهه زمانی، عمل بسیار سختیست.

 

این مسائل در کنار یکدیگر ما‌را متقاعد می نماید که برای بهبود رضایت یوزرها در وب سایت، موارد ذیل را در ذهن داشته باشیم:

 

تحلیل اطلاعات بایست سنگ بنای اقدامات مرتبط با seo وب سایت باشد. چک چگونگی دستیابی یوزرها به وبسایت، چک خلق و خوی آن‌ها در تارنما و نقطه خروج آنان در وبسیات به عنوان مثال نکات مهم این عمل میباشد. برای این عمل از ابزارهایی بایستی به کار گیری نمائید تا در هر لحظه داده ها یوزرها خویش را داشته باشید. تماما مطمئن باشید که گوگل نیز از ابزارهای شبیه در تحلیل رضایت یوزرها از وب سایت شما به کار گیری می نماید.

نگاهی به صفحه ها لندینگ (صفحاتی که یوزرها در آغاز وارد آنان می گردند) خویش را نمایید و رابطه در بین فاکتور های شرکت کردن یوزرها (مانند بانس ریت، بازه زمانی برهه زمانی حضور یوزرها و غیره) و جایگاه وبسایت را آنالیز فرمائید. اکثر وقت ها مشاهده می‌کنید که صفحاتی که شایسته ترین تجربه کاربری را به یوزرها ارائه داده اند، از لحاظ بهینه سازی نیز بسیار رویش کرده اند.

بک لینک و پیوند ها همچنان اصلی می باشند. البته نوع نگاه ما به آن ها بایست تغییر و تحول نماید. اعتنا فرمائید که اساسی اینست که بک لینک و پیوند ها موجب ورود ترافیک به وبسایت شوند وگرنه فاکتور تعداد بک پیوند های وب سایت یک پارامتر نسبتاً منسوخ شده‌است.

پارامترهای UX (تجربه کاربری) و نرخ تبدیل تارنما را در پروژه های seo خویش در حیث داشته باشید. فارغ از ارتقاء تجربه کاربری تارنما، هیچ ارتقاء سکو ای، مدام برقرار نمی ماند.

  • ۹۹/۰۹/۲۴
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی