مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


چقدر از بازه خویش را در طی شبانه روز به مطالعه کتاب‌های گوناگون میپردازید؟ تا کنون یک‌سری کتاب غیر درسی مطالعه کرده‌اید؟ 

شاید خیلی از ما انسان‌ها نداشتن وقت کافی را عذروبهانه‌ای می کنیم برای ننشستن در کناره‌ای دنج و نخواندن چندین برگه از یک کتاب ولی امروزه با وجود تکنولوژی‌های گوناگون، در هر دوران و هر لحظه میتوانید یک سری ورقه از کتاب آیتم عشق خویش را بخوانید و یا این که به فولدر صوتی آن گوش دهید. نکته قابل توجه این میباشد که‌این تکنولوژی‌ها می بایست به سیرتکامل‌ای پباده سازی شوند که به راحتی یوزرها با آنان رابطه برقرار نمایند و در کوتاه‌ترین برهه زمانی ممکن به مراد‌ها و نیازهای آنان جواب داده خواهد شد. 

مروری کوتاه بر تاریخچه کتاب‌های الکترونیکی
در سال ۱۹۷۱ میلادی، جنبشی به عنوان پروژه گوتنبرگ با غرض تبدیل کتاب‌های کاغذی به کتاب‌های الکترونیکی مبنا‌گذاری شد و سال ها بعد از آن در سال ۱۹۹۵ آمازون کار خویش را با فروش کتاب‌های الکترونیکی آغاز کرد به سیرتکامل‌ای که اکنون از آمازون تحت عنوان پهناور‌ترین و معتبرترین کتاب‌فروشی آنلاین حافظه می شود. 

با سپری شد مدت کتاب‌های الکترونیکی در سراسر عالم فراگیر شدند و مخاطبان متعددی را به سوی خویش جلب کردند.  طراحی اپلیکیشن  در جمهوری اسلامی ایران نیز  تارنما‌ها و نرم‌افزار‌های متعددی در این مورد پباده سازی گردیده‌اند مانند فیدیبو، طاقچه، کتابراه و… که در‌این نوشته‌ی‌علمی با اپ فیدیبو بیشتر آشنا خوا هیم شد.

فیدیبو یک کدام از نرم افزار‌هایی میباشد که در سال ۱۳۹۲ برای مطالعه‌ی رسمی کتاب‌های الکترونیک و صوتی پباده سازی شده‌است و به یوزرها خویش این قابلیت و امکان را میدهد تا بتوانند کتاب الکترونیک را دانلود، طبقه‌بندی و مطالعه نمایند.


ولی امروزه با وجود اپ‌هایی مانند فیدیبو، همچنان سرانه مطالعه‌ی سرزمین به ترازو مناسب خویش نرسیده و این پرسش در ذهن ما نقش بست که چرا با وجود همگی‌ این کتاب‌های الکترونیکی و صوتی همچنان عموم سراغ کتاب‌های آیتم عشق خویش نمی‌پروسه؟

در سود تصمیم گرفتیم به تحلیل فیدیبو که یکی‌از برنامه‌هایی میباشد که دراین باره عمل می‌نماید، بپردازیم تا پاسخ سوالی که اتفاق افتاده میباشد را بیابیم. پیرو این نوشته ی علمی میخواهیم فرآیند طی گردیده برای چک این اپ را با شما به اشتراک بگذاریم. 

پرسونا فیدیبو که می باشد؟
هر کسب و فعالیت و یا این که محصولی که پباده سازی میگردد دارنده جامعه هدفی میباشد که فرآورده متبوع در سوی مراد‌ها و نیازهای آنان پباده سازی میگردد. قبل از پباده سازی مال تلاش نمایید با جامعه مقصود خویش آشنا گردید تا محصولی که قرار میباشد ارائه دهید مشکلی از خطاها آنها را حل نماید. 

پرسونا یا این که به صورت کلی جامعه غرض فیدیبو اشخاصی در ر‌نج سنی ۲۵ تا ۳۵ سال میباشد که به جهت مشغله زیاد دوران کافی برای مطالعه کتاب‌های آیتم عشق خویش پیدا نمی کنند در سود مورد نیاز دارا‌هستند راهی پیدا نمایند تا در حین‌های کوتاه دربین امور و شغل ها خویش بتوانند به مطالعه بپردازند.

فیدیبو و برنامه‌های نظیر آن بایستی به سیرتکامل‌ای پباده سازی شوند که در طی کوتاه نیاز یوزرها خویش را بر طرف سازند و داده ها لازم آنها‌را اکران دهند.

به دنبال با خصوصیت‌هایی از فیدیبو آشنا می‌شویم که با یاری آنان کارایی کرده حالت خیر و خوبی را برای یوزرها خویش رقم بزند.

مزایای فیدیبو
طی کلام‌های با یوزرها و داده ها به دست‌آمده از آن ها متوجه شدیم نصیب‌هایی از فیدیبو، منجر رضایت و عشق و علاقه‌مندی آن ها گردیده و در حالتی که که کاستی‌های نقل شده در ابتدا حل شوند دیگر فیدیبو یوزرها خویش را از دست نمی‌دهد و یوزرها دارای مسئولیت متعددی پیدا خواهد کرد. موردها پایین نصیب‌هایی از فیدیبو میباشد که گزینه رضایت یوزرها قرار گرفته شده‌است:

پیش نمایشی از یک سری شیت نخستین کتاب: برای یافتن کتاب آیتم عشق و علاقه علاوه‌بر این‌که می بایست بدانیم در کدام دسته‌بندی جای‌دارد، اسم آن چه است، مولف آن که می باشد، موردنیاز میباشد صفحاتی از کتاب و یا این که خلاصه آن را بخوانیم تا متوجه بشویم به عبارتی کتابی میباشد که دنبالش هستیم یا این که خیر. فیدیبو این قابلیت و امکان را به یوزرها خویش داده تا بتوانند قبل از خرید هر کتابی صفحه های نخستین آن را بخوانند در صورتیکه که خوششان آمد خریداری نمایند.
امکاناتی که هنگام گوش دادن به کتاب‌های صوتی ارائه نموده است: هنگام گوش دادن به کتاب‌های صوتی فیدیبو امکاناتی قرار داده مثلا سرعت پخش، مقطع خواب و وضعیت رانندگی. هما‌ن‌طور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید با به کارگیری از آیتم مقطع پخش می‌قدرت معلوم کرد تا چه هنگامی قصد دارید به‌این کتاب صوتی گوش دهید و یا این که در صورتی شتاب دارید سرعت پخش آن را به معیار دلخواه ارتقاء دهید. 

داده ها ما یحتاج و کافی که هر شخص درباره ی کتاب‌ها نیاز دارااست را اکران می دهد: اسم کتاب، اسم مولف، ترجمه کننده، ارزش، امتیازات بقیه افراد، اثر ها دارای ربط و… . موردها روایت شده مجموع اطلاعاتی میباشد که هر شخص قبل از تعیین کتاب، مایحتاج میباشد تا تصمیم بگیرد کتاب متبوع را بخرد یا این که خیر.
فیدیبو با در لحاظ به دست آوردن موردها بالا کارایی نموده است وضعیت گزینش، یافتن و حتی قرائت کتاب را سهل وآسان‌خیس و دسترس‌پذیرتر نماید تا اشخاص بیشتری عشق‌مند به کتاب و قرائت کتاب شوند.

نقشه هجرت مشتری چه است و چه طور می‌قدرت آن را پباده سازی کرد؟
آزمایش کاربردپذیری
همان طور که میدانید درین ایام اکثر اوقات عموم در منزل‌های خویش می باشند و دسترسی به یوزرها برای گفت‌و‌گو و انجام آزمایش‌های مورد نیاز برای سنجش معیار مطلوبیت تجربه کاربری فعالیت راحتی وجود ندارد، البته این برهان نمی شود از یوزرها تحت عنوان هسته اساسی پژوهش ها خویش استعمال نکنیم.

در مرحله نخستین از یک‌سری دوستان و آشنایان خواستیم برای او‌لین توشه نرم‌افزار فیدیبو را نصب نمایند و دو تسک برای آنها تعریف‌و‌تمجید کردیم که بعد از نصب آنها‌را انجام دهند و از فرآیند طی گردیده به سیرتکامل‌ای که تکان انگشتانشان بر روی ورقه اکران معلوم باشد فیلم بگیرند. تسک‌های تعیین گردیده عبارتند از:

کاوش کتاب ملت علاقه و خرید آن
تعیین یک کتاب بدون‌پول به دلخواه و قرائت سه شیت از آن
بعد از چک فیلم‌های ارسال گردیده بوسیله دوستان متوجه شدیم اشخاصی که از تلفن همراه‌های آیفون به کار گیری می‌نمایند موقع کلیک کردن دکمه خرید کتاب متبوع خویش، متوجه نمی شوند کتاب وارد سبد خرید گردیده به این ترتیب مجدد برروی خرید کتاب کلیک می‌نمایند، که درین هنگام با پیام خطایی رو به رو میگردند با این تیتر که‌این کتاب در سبد خرید جان دار میباشد.

درصورتی که که با به کارگیری از رنگ و یا این که موشن به راحتی می‌اقتدار این اختلال را برطرف کرد. همانگونه که در تصویر پایین مشاهده میکنید در ورژن اندروید، فیدیبو با امداد رنگ‌ها توانسته این ایراد را به راحتی حل نماید.


پرسشنامه غیر حضوری
درین مرحله قصد داشتیم با کاربرهایی رابطه برقرار کنیم که از فیدیبو استعمال کرده‌اند و از آنها بخواهیم نظرها و تجربیات خویش را با ما به اشتراک بگذارند.

چنانچه تجربه ارسال پرسشنامه برای یوزرها را داشته باشید قطعا می دانید اکثر اوقات یوزرها به رنج ملازمت می‌نمایند به خصوص در شرایطی‌که به طور مجازی با آنان در رابطه باشید. در سود ما لیست کوتاه از سوالاتی را تهیه و تنظیم کردیم که جواب آن ها برای ادامه مسیر مایحتاج و ضروری بود. همت کردیم تعداد سوالهای تا مکان ممکن نادر و کوتاه باشند تا مدت متعددی برای جواب دادن به آن ها موردنیاز نباشد تا یوزرها از پاسخ دادن طفره نروند. 

لیست سوال های به طور پایین بود: 

نهایی دفعه‌ای که از فیدیبو به کارگیری کردید چه تجربه و رمانتیک داشتید؟
همچنان از فیدیبو به کارگیری می کنید؟ در شرایطی که خیر چرا؟
از کدام قسمت آن بیشتر خوشتان آمده؟ 
کدام قسمت را میخواهید تغییر و تحول دهید؟
موبایل شما اندروید میباشد یا این که آیفون؟
چه‌گونه یوزرها را پیداکنیم؟
شرایط کنونی وقت آن رسیده تنی چند از یوزرها فیدیبو را بیابیم و سوالهای را برای آنها ارسال کنیم. ما هیچ‌سیرتکامل دسترسی به یوزرها نداشتیم و می بایست خودمان در ادامه آنها بگردیم، در فیض با یاری اعضای گروه از روش رسانه‌های مجازی (تلگرام و…) در پی کاربرانی که با فیدیبو آشنا بودند گشتیم، هر یک تنی چند از یوزرها را پیدا کرده و سوال های پباده سازی گردیده را برای آن ها ارسال کردیم. 

در پی برخی حاصل به دست‌آمده از جواب‌های یوزرها را به ترتیب حق تقدم با شما به اشتراک میگذاریم:

نداشتن همگی کتاب‌های مو جود در بازار: اکثر زمان ها اشخاص(حدودا ۴۰٪) از پیدا نکردن کتاب‌های متبوع خویش گلایه داشتن و به همین عامل فیدیبو را تمیز کردند. 
گران بودن کتاب‌ها: استدلال دوم اکثر زمان ها یوزرها ارزش کتاب‌ها بود که با بها کتاب‌های چاپی هم‌خوانی ندارند.
افزودن خواص هایلایت متن کتاب‌ها: بعضی خواهان اضافه شدن خصوصیت برای هایلایت کردن متن ها و یا این که نسخه برداری کردن نصیب کوچکی از آن بودند.
فضای نرم‌افزار برایشان تجربه خیر و خوبی رقم نزده بود: اکثر وقت ها عده ای که‌این لحاظ را داشتند با موبایل‌های آیفون از این اپلیکیش استعمال کرده بودند.
مسلما گفتمان و ارسال پرسشنامه به تعداد اشخاص بیشتر حاصل بهتر و ایده‌های دیدنی‌تری را ارائه میدهد البته با تعداد اشخاص محدود نیز می‌اقتدار نتایجی به دست‌آورد که عملی کردن آنها برای بهبود جنس بسیار اثر گذار خواهد بود.

کلام انتها
مدام این قضیه را به حافظه داشته باشید برای پباده سازی هر کالا، یوزرها عنصر مهم عمل می باشند و هیچ‌گاه نباید آنها‌را از مسیر پباده سازی بدور نگه‌داشت. در حیث داشته باشید فرآورده شما فارغ از استفاده کننده هیچ مفهوم و مفهومی ندارد پس ذیل هر قوانینی می بایست یوزرها خویش را پیدا نمائید، در مسیر پباده سازی با آنها در تعامل باشید و از آنها امداد بخواهید.

تولید ها دیجیتالی به جهت اطراف سرد و ناآشنایی که دارا هستند یوزرها دشوار با آن ها رابطه برقرار می‌نمایند البته هنگامی که شما با استفاده کننده یاور گردید و نقاط درد، منظور‌ها و نیازهایش را بشناسید، میتوانید فرآورده بی عیب و نقصی پباده سازی فرمائید و مطمئن گردید با سپری شد بازه یوزرها خویش را از دست نخواهید اعطا کرد.
 

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی