مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


فراگیری بهینه سازی خرید هاست و seo

متاسفانه در چند نوشته‌علمی اطلاعاتی را در باره خرید هاست و تاثیر آن بر بهینه سازی دیدم سئو سایت که تماما خطا و غلط بودند این بود که تصمیم گرفتم یک نوشته‌ی علمی دراین باره منتشر کنم.

هاست ها و اینکه هاست شما داخلی باشه و یا این که فرنگی روی seo تاثیر متعددی نداره البته همون تاثیر معدود هم دقیقا بر عکس چیزی که اکثر مقاله‌ها فارسی داعیه می نمایند.

برخلاف اکثر سایتهای داخلی که داعیه میکنند هاست فرنگی بهتر از هاست داخلی میباشد. البته متاسفانه این صحبت به طور کامل غلط میباشد .

گوگل روز بروز هوشمند خیس می‌گردد و بطور نمونه شما در کره جنوبی از یک سرور از ایالات متحده بخرید گوگل خیلی سریعتر از یوزرها وب سایت شما به وبسایت دسترسی دارااست نکته ای که شاید سال‌ها پیشین برای بهینه سازی موءثر بود اما امروزه گوگل این نکته را در حیث می‌گیرد که بیشترین مخاطب شما از کدام نقطه میباشد و بر پایه ی آن مسافت مخاطب را تا هاست مبتنی بر دوران پاسخگویی هاست تحلیل و به وب سایت شما نمره میدهید. جذاب میباشد بدانید که حتی گویش های هاست شما هم می تواند بر روی سود گوگل اثرگذار باشد یعنی یک هاست کره جنوبی به لهجه کره ای برای یک وبسایت جان دار در کره جنوبی بهتر از یک هاست در کره جنوبی با لهجه انگلیسی میباشد. اما اعتنا داشته باشید که رنکینگ گوگل چندان به قضیه هاست اهمیت نمی دهد مگر اینکه حقیقتا شما در کره جنوبی هاست خویش را از ایالات متحده خریده باشید که سرعت یوزرها تارنما خویش را به شدت کاهش داده اید.

یک نمونه برای اشخاصی که هنوز قانع نشده اند. اکثر موسسات پباده سازی بازی های رایانه ای در مرزوبوم های گوناگون هاست می‌خرند و بازیکنان هر ناحیه را به هاست به عبارتی حیطه متصل می نمایند. این دلیلی بجز ارتقا سرعت اجرای بازی ندارد . سرعت برای یوزرها تارنما را گزینه اعتنا قرار دهید چون این موضوعی میباشد که گوگل هم به آن اهمیت می‌دهد.
 

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی