مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


تا قبل از این که با الگوریتم های گوگل آشنا شویم بیایید معنی واژه و کلمه الگوریتم را گزینه نظارت در اختیار بگذاریم.  سئو سایت  تعریف و تمجید استاندارد الگوریتم این چنین میباشد: تیم‌ای از قانون ها که اجرای قدم به قدم آن ها سبب حل ‌شدن تعدادی اشتباهات می گردد.

در حوزه علم ها کامپیوتر، الگوریتم به گروه‌ای از پروسه تمجید‌‌گردیده برای رایانه گفته میشود که برای اجرای یک وظیفه معین انجام می گردند.

مثلا رایانه را می‌قدرت به شکلی نرم‌افزار‌ریزی کرد که عددی در میان ۱ تا ۱۰۰ را اکران دهد. این یک وظیفه میباشد که برای رایانه مشخص و معلوم می‌گردد و یک نقطه استارت و آخر داراست. یک کدام از اساسی‌ترین ویژگی ها الگوریتم‌ها، محدود بودن آنان میباشد. یعنی یک نقطه استارت و انتها دارا‌هستند. اکنون که یک تعریف و تمجید بی آلایش از الگوریتم ارائه دادیم، بیایید با مضمون‌ الگوریتم های گوگل آشنا شویم.


خواسته از الگوریتم های گوگل چه است؟
الگوریتم های گوگل دارنده تعریفی شبیه با آنچه می‌باشند که پیش‌خیس ذکر کردیم. هنگامی که برای کاوش کردن یک عبارت در گوگل صرف کرده‌اید را در لحاظ بگیرید. در موتور جستجوی گوگل شما هر عبارتی را که سرچ نمائید، میلیون‌ها سود برای شما اکران داده می شود که می توانید آنها را تعیین نمائید و گزینه چک قرار دهید.

البته موتور جستجوی گوگل بر چه مهم این حاصل را به شما نشان میدهد؟ چه چیزی در حاصل نشان داده ‌گردیده مفید میباشد؟ جواب پر‌نور میباشد: یک الگوریتم، یا این که به عبارت ظریف‌خیس الگوریتم های گوگل این عمل را برای شما انجام میدهند.


گوگل برای حاصل اکران داده گردیده در کاوش از الگوریتم‌های پیچیده‌ای به کار گیری می‌نماید و این الگوریتم‌ها به طور مداوم تغییر تحول می‌نمایند. اگرچه هیچ‌گاه کمپانی گوگل این الگوریتم‌ها را به طور ظریف در دست مردم قرار نداده ولی یکسری نکته وجود داراست که به شما امداد می‌نماید صفحه ها‌ اینترنت‌وب سایت شما در نتیجه ها جستجوی گوگل در وضعیت نیکی اکران داده‌ گردد:

وجود کلمه و واژه کلیدی در تیتر کاغذ و سرتیترها و متا دیسکریپشن
نحوه اکران اینترنت‌وب سایت روی دستگاه‌های هوشمندی مثل موبایل یار و تبلت‌ها
تعداد پیوند‌های ورقه
ولی این فقط سه گزینه از مورد ها انتخاب‌کننده در موضع اکران یک اینترنت‌وب سایت اینترنتی میباشد و کارداران تاثیرگذار بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارا‌هستند.
 

  • ۹۹/۱۰/۱۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی